Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Äänet kun voi ohjata joko optisella tai hdmi piuhalla. Molemmista et saa kuulumaan samanaikaisesti, eli joko telkku tai vahvari.

Ainakin HDMI+AV (RCA) yhdistelmästä saa yhtäaikaa äänet. Tarvitsee hieman kikkailua. En tiedä toimiiko myös optisen kanssa. Ainoa PS3:n ongelma korjattu, täydellinen vehje siis :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Niinkö? En millään muista moista väittäneeni.. kummallista.
Siksi viestistäni löytyykin lainaus sinun kirjoittamaa tekstiä.

Määrämittaisena saa lauantaimakkaraa, mutta ei optimointia. Optimointi vie sen mitä se vie, varsinkin jos joudutaan siivoamaan arkkitehtuurien erovaisuuksia samalla. Mutta vänkää vain, jos siltä tuntuu.

Ohjelmistokehityksessä, kuten kovin monessa muussakin produktiossa deadline, jonka
sisällä pitää olla valmista. Jos sinun lempialustallasi hommaa ei saada pyörimään ajoissa,
joudutaan tekemään ylimääräistä optimointia. Normaali optimointi on laina askettu mukaan
aikatauluun. Onko se oikeasti ihan kauhean vaikea käsittää? (ei ole rakettitiedettä)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ei pitäisi ottaa tosissaan. ;) WII on joillekkin loisto kapistus, minulle se ei anna mitään ja olen HYVIN pettynyt itseeni. :/ Anteeksi nyt herra, kun loukkasin sinun laadukasta mieltäsi.

Et sinä minun laadukasta mieltäni loukannut, enkä minä postauksellani suoraan sinuun viitannut, vaan tämän keskustelun tasoon yleensä. Jos luet sen ensimmäisen lauseen ajatuksen kanssa, niin ymmärrät miksi lainasin juuri sinun viestiäsi.

Minä pelaan ihan tasapuolisesti kaikilla kolmella konsolilla ja olen varsin tyytyväinen siihen - saanpahan mahdollisimman paljon erilaisia pelikokemuksia ja sen myötä vähän avarampaa näkemystä koko konsoligeneraatiota kohtaan. Minusta koko tämä uusi sukupolvi on hieman hengetön, mutta minä olenkin viettänyt lapsuuteni aikana, jolloin Mario ja Megaman olivat kovinta koskaan ja Sonic oli vasta pilke Segan silmäkulmassa - ehkä minä en vain ymmärrä, mutta samapa tuo.. Nyt jää taas tämä ketju minun osaltani.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Et sinä minun laadukasta mieltäni loukannut, enkä minä postauksellani suoraan sinuun viitannut, vaan tämän keskustelun tasoon yleensä. Jos luet sen ensimmäisen lauseen ajatuksen kanssa, niin ymmärrät miksi lainasin juuri sinun viestiäsi.

Minä pelaan ihan tasapuolisesti kaikilla kolmella konsolilla ja olen varsin tyytyväinen siihen - saanpahan mahdollisimman paljon erilaisia pelikokemuksia ja sen myötä vähän avarampaa näkemystä koko konsoligeneraatiota kohtaan. Minusta koko tämä uusi sukupolvi on hieman hengetön, mutta minä olenkin viettänyt lapsuuteni aikana, jolloin Mario ja Megaman olivat kovinta koskaan ja Sonic oli vasta pilke Segan silmäkulmassa - ehkä minä en vain ymmärrä, mutta samapa tuo.. Nyt jää taas tämä ketju minun osaltani.

Kun aloit miehistelemään, niin sanompa että kun MINÄ pelasin, niin Giana Sisters ei ollut vielä edes synnyttänyt mitään näistä joita mainostit. ;) C=64, parhautta jota ei ylitetä. :P

Anyway, liitit negotiot minuun tuolla "laadukkaalla" postauksellasi. Se oli pointtini, jos nyt varmasti tajusit.
Plaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Yahoon uutispalvelu on tänään paljastanut seikan, joka Konsolisodan pitkäaikaisilla lukijoilla onkin jo tiedossa: PS3 on koko planeetan ja kaiken elollisen(* vihollinen numero yksi:

Save the planet turn off your PS3 [PS3]
Wednesday June 4, 11:22 AM

Bad enough that the plastics used in console manufacture contain chemical compounds that are known to interfere with male mammalian sexual development, now theyre under fire for using up unfeasible amounts of energy.

The results certainly make surprising reading. Well, would you have thought that a PS3 would suck up more juice than a 42 plasma telly? After all, those babies can heat a whole house if you leave them on long enough.

Indeed, of all the items tested PCs, monitors, speakers, DVD players etc the PS3 comes absolutely bottom of the list, eating up a hefty $260.76 (approx £128) in energy costs over the course of a year if left on, playing a game.

http://uk.videogames.games.yahoo.com/9a/news/save-the-planet---turn-off-your-ps3-054a9a.html

*) Mahdollisesti rottia ja torakoita lukuunottamatta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Blaa blaa blaa... Eikös tämä sähkökortti pelattu loppuun jo 2006 joulukuussa? Mitenkäs minun pitäisi sitten suhtautua? Tuulimylly jauhaa perussähkön, jota maalämpö ja aurinkopaneelit täydentävät. Jos tuolle linjalle lähdetään, niin perunat pitäisi itse poimia omalta takapihalta ja mato-onkimisella yrittää saada lisukkeet siihen rinnalle. Voitte unohtaa teolliset lihat, salaatit, porkkanat, maissit. Voitte ylipäätänsä unohtaa aivan kaiken muovista tehdyn, eli kuusen alle alasti nukkumaan...

Bugs, nyt tuli sellainen huti- ja ohilaukaus, että harvoin noin helppoon olet mennyt. Väsynyttä...

Edit: ja eikös 40Gb malli vie puolet siitä mitä 60Gb:n malli syö... Eli näitäkin testejä voidaan vääristää maailman loppuun saakka.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Sony peruutti Eight Daysin ja Getawayn: Linksu

Johan noita muutama vuosi roikotettiinkin mukana. :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Kun aloit miehistelemään, niin sanompa että kun MINÄ pelasin, niin Giana Sisters ei ollut vielä edes synnyttänyt mitään näistä joita mainostit. ;) C=64, parhautta jota ei ylitetä. :P

Hetkinen. Eikös Giana Sister vedetty markkinoilta, koska se oli suora plagiaatti Mario Brothersista? Sehän ei tietenkään estänyt piraattikopioden leviämistä C64-pelaajien keskuudessa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Kun aloit miehistelemään, niin sanompa että kun MINÄ pelasin, niin Giana Sisters ei ollut vielä edes synnyttänyt mitään näistä joita mainostit. ;) C=64, parhautta jota ei ylitetä. :P

Anyway, liitit negotiot minuun tuolla "laadukkaalla" postauksellasi. Se oli pointtini, jos nyt varmasti tajusit.
Plaa.

Vastaanpa nyt vielä tähän, ettei itku tule..
Eli käytin siis sinun viestiäsi tukemaan omaa pointtiani, en hyökätäkseni sinua vastaan, kuten sinä sen näköjään otit. Ja jos tarkkoja ollaan, niin Super Mario Bros. synnytti Giana Sistersin, ei toisin päin, ja juurikin siitä syystä, ettei Nintendo antanut kääntää Mariota C64:lle. Että näin..

Edit: Eipä sittenkään enempää..
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hetkinen. Eikös Giana Sister vedetty markkinoilta, koska se oli suora plagiaatti Mario Brothersista? Sehän ei tietenkään estänyt piraattikopioden leviämistä C64-pelaajien keskuudessa.

Noh, pelasin kuitenkin ennemmin/aikaisemmin gianaa kuin mariota, joten tämä ratkaiskoon sen ongelman. :)
Pyydän anteeksi historiallista epäkohtaa jonka loin. :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Vastaanpa nyt vielä tähän, ettei itku tule..
Eli käytin siis sinun viestiäsi tukemaan omaa pointtiani, en hyökätäkseni sinua vastaan, kuten sinä sen näköjään otit. Ja jos tarkkoja ollaan, niin Super Mario Bros. synnytti Giana Sistersin, ei toisin päin, ja juurikin siitä syystä, ettei Nintendo antanut kääntää Mariota C64:lle. Että näin..

Edit: Eipä sittenkään enempää..

No hyvä jos niin. :) Jäi vain kakan maku suuhun. :p
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom