Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kaikki tarvittava kuuluu pakettiin ja hyvät ohjeet mukana!Tuleeko siinä mukana noi 2x rca kaapelia ja usb tossa vai onko tos välis usb äänikortti sori ku en nää sitä kunnol
Kaikki tarvittava kuuluu pakettiin ja hyvät ohjeet mukana!
Ja nuo rca kaapelit ovat tulleet jo konsolin pakkauksessa mukana mutta eivät ole välttämättömät koska nuo liittimet voi laittaa myös TV:ääni ulos liitäntään suoraa kun vaan ohjaa äänet konsolista töllölle Hdmi tai optisen kaapelin kautta...
Meinasin siis noita kahta rca:ta jotka on samas johdos ton usb:n kans et kuuluuko ne siihen?
P.S Selasin tän sivun ekoi viestei ja katoin et olitte puhunu vahvistimist, niin tarviiko sit vahvistimen että kuuluu äänet hyvin tolla systeemillä?
Jimm's - Your toaster will never be the same!Mistä noita p21 headsettei löytää? Ku verkkiksestä näytti olevan loppu :S
Jimm's - Your toaster will never be the same!
Tuolla on jäljellä ja itse tilasin sieltä juuri äsken.
Nuo ovat tosin PX21-malliset mutta sama kuin P21 lukuunottamatta jotain pientä parannusta.
Juu mutta en oo varma tuleeko noita rca-kaapeleita mukaan.Onko px21:s kumminkin se USB ja ne pun + valk RCA?
En satavarmasti mene vannomaan kun ei ole käyttökokemuksia, mutta luulen että tsättiäänet kuuluvat, mutta peliäänet eivät. Sorry. Peliäänet toistavia langattomia viritelmiä ei hirveästi taida olla markkinoilla. (opastakaa vanhaa jos on?)Tällainen kysymys, että toimiiko Ps3:lla seuraavanlainen setti: Creative Digital Wireless Gaming Headset HS-1200?
Omakohtainen käyttökokemus joltain olisi aivan mahtava juttu!!
Juu mutta en oo varma tuleeko noita rca-kaapeleita mukaan.
EDIT: kyllä näyttäis tulevan
Kyllä tulee mukana. Puna + valko kaapelit joihin voi liittää sen 3,5mm-plugin kuulokkeista.Ei siinä tule niitä rca kaapeleita mukana, pitää ostaa erikseen. Siin on mukana vaan USB ja 3,5mm
No jos kerran KFinin arvostelussa niin luki, niin voivathan ne hieman suhista. Mutta osta ihmeessä mielummin PX21. Se on uudempi ja päivitetty malli. Ne eivät mulla ainakaan mitään suhise. Et tule pettymään .Suhiseeko muuten se p21 kovin häiritsevästi? Sen omistajilla kokemusta?
Kyllä tulee mukana. Puna + valko kaapelit joihin voi liittää sen 3,5mm-plugin kuulokkeista.
Onko PX21 kuulokkeet paremmat kun Koss sb49?