Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joissakin webkameroissa on tosiaan mikki, saattoi huomata pelkästään sen.manmangler sanoi:Testasin tuossa Logitech Orbit kameraa
Kamera ei toimi mutta Mifrofoneissa näkyi USB laite, testaamaan en päässyt kun kaveri ei tullut chattiin
Eipä ole tainnut. Olis hyvä jos psp kameran vois liittää sixaxsiksen usbporttiin (pspssä ja sixaxissa samanlainen usb).Wiggers sanoi:Joissakin webkameroissa on tosiaan mikki, saattoi huomata pelkästään sen.
Tähänastisista usb-kameroista ei ole tainnut toimia kuin EyeToy?
Wiggers sanoi:Joissakin webkameroissa on tosiaan mikki, saattoi huomata pelkästään sen.
Muistaakseni Xbox 360n Live Vision (tms.) toimii, Hakkizko sitä kokeili?Wiggers sanoi:Tähänastisista usb-kameroista ei ole tainnut toimia kuin EyeToy?
Tuosta on tainnut olla juttua muuallakin netissä. Lisään kuitenkin Live Visionin listaan.FolioMies sanoi:Muistaakseni Xbox 360n Live Vision (tms.) toimii, Hakkizko sitä kokeili?
Oisko kuitenkin kolmio?Laama sanoi:Muuta: Paina neliötä valikossa "näytä kaikki"
Taitaapa muuten olla...Oliver sanoi:Oisko kuitenkin kolmio?
J2 sanoi:Canon PowerShot S1 IS-digikameraa..
Kyllä se mulla pelitti jos otti kortin pois. Huvikseen kokeilin, oli tylsää...Janus sanoi:Mulla on sama kamera. Toisaalta 2GB kortti. Kortti ulos, koneeseen kiinni.. Pelitti. Kameralla formatoitu kortti. Itse kameraa ei ole tullut tungettua koneeseen kiinni (miksi turhaan).
Niin siis kamera itsessään ei toimi/kamerassa oleva kortti. Kortti yksinään kyllä.Janus sanoi:Heh. Kyllä mulla tuo kameran kortti pelaa PS3ssa. Pitää varmaan jostain metsästää patterit ja kokeilla kameraa itseään.
J2 sanoi:Niin siis kamera itsessään ei toimi/kamerassa oleva kortti. Kortti yksinään kyllä.