Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Minua houkuttas kun tuli tuo rattikin hankittua. Kiinan Gp jäi valitettavasti väliin kun tuli muuta.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Kai sitä vois vaihteluks ajaa aina kaks 25% kisaa samalla radalla. Molemmista täydet pisteet. Esimerkiksi ekaan kisaan Short qualifying ja toiseen Oneshot täysillä.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Pidetään nyt kuitenkin pieni tauko, kun en tällä viikolla ehdi pelailemaan. Laitan topicin pystyyn kuitenkin myöhemmin tällä viikolla, niin saadaan äänestykset ym vireille. Ilmeisesti ainakin 5-6 kisaajaa olisi tulossa, joten kaipa sitä vois sitten jonkinlaista jäähdyttelysarjaa ajella.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Lyhyt ja aihetta sivuava päivitys: Olen tällä hetkellä Sotshissa katsomassa F1:siä livenä ja kävin tästä sarjasta saatujen oppien avulla torstaina näyttämässä itänaapureille mallia. F1 2015, kahdeksan ratti-poljin-settiä. Mukana seitsemän venäläistä ja minä. Lopputuloksena venäläiset ratkoivat sijat 2.-8. ja minä paahdoin voittoon. :D
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Lyhyt ja aihetta sivuava päivitys: Olen tällä hetkellä Sotshissa katsomassa F1:siä livenä ja kävin tästä sarjasta saatujen oppien avulla torstaina näyttämässä itänaapureille mallia. F1 2015, kahdeksan ratti-poljin-settiä. Mukana seitsemän venäläistä ja minä. Lopputuloksena venäläiset ratkoivat sijat 2.-8. ja minä paahdoin voittoon. :D

Oho no siellähän on kiva matka. Eikä oo tän sarjan opit menny hukkaan. :D
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Lyhyt ja aihetta sivuava päivitys: Olen tällä hetkellä Sotshissa katsomassa F1:siä livenä ja kävin tästä sarjasta saatujen oppien avulla torstaina näyttämässä itänaapureille mallia. F1 2015, kahdeksan ratti-poljin-settiä. Mukana seitsemän venäläistä ja minä. Lopputuloksena venäläiset ratkoivat sijat 2.-8. ja minä paahdoin voittoon. :D


Huippua :)
 
Ylös Bottom