Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Sprintti:
https://www.youtube.com/watch?v=XxPy7JpqqsI

Kisakooste:
https://www.youtube.com/watch?v=VHGtkfFPp8E

No en tiedä tartteeko mun sen enempää noita omia virheitä tuoda julki, että mitä kisoissa pääsi tapahtumaan, jokainen ne näkee mun kuvakulmasta videolta itse. Mulla on huonoa toi, etten nää missä kukakin menee ja sivuille en ees pysty kattomaan kun ei oo mitään nappia ratissa nyt siihen hommaan. Taaksekin kun kattelen ni ajelen sitte seuraavat pari-kolmesataa metriä ihan miten sattuu, menee vissiin suuntavaisto sekasin :) Kerron sitten tilanne kohtasesti oman mielipiteeni, mikäli tarvitsee.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

[video=youtube;3YrqqNi4kuA]https://www.youtube.com/watch?v=3YrqqNi4kuA[/video]

Napatkaa popparit kaapista, yllä 17min kilvanajoa. :D Kuten vähän arvelinkin, niin koosteelle tuli ihan kiitettävästi mittaa kun tapahtumia riitti jatkuvasti. Kiraihin tavoin suomalaista musiikkiakin tarjolla, höystettynä yhdellä jenkkiläisellä. Vähän meinasi mennä hermot tätä "masterpieceä" tehdessä, kun Sharefactory heitti erroria ruudulle juuri kun koko video oli valmis... Välitallentaminen on kivaa jne... :rolleyes:

Pitkässä kisassa jrantalan kanssa suurimmat kamppailut ja pari osakseen kyseenalaistakin osumaa, joista mainitsen lähinnä kun herra itse kommentoi Samadhin ohitusyrityksiä niin kärkkäästi. Kommentoikaa noita yhteenottoja (sekä mun videossa esiintyviä, että Simon videossa näkyvä. Lisäksi myös Samadhin klippiä odotellaan. :D)
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Joo tossa yhdessä kun osun takarenkaaseesi niin meni pasmat sekaisin ajaessa kilpaa sun ja Thuton kanssa.
Sit tuossa ykkösmutkassa ollaan rinnakkain ja autot tarrautuvat yhteen. Sama toistuu kierroksella 25 seuraavassa mutkassa. Ssman kierroksen lopussa mun auto näyttää hyppäävän itsekseen kun leikkaan liikaa tuota kanttaria josta mun auto liukuu sun autoon ja pyörähdän ja rikon etusiipeä.
Video tulee huomenna luultavasti.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Hyvältä näyttää meno tuossa Viltzun "koosteessa" :D, ja noihin osumiin vois sanoa että eipä oo mitään älyttömiä vielä näkyny. Aika normia tähän meidän sarjoihin olevaa kolistelua. Tietty aina parempi jos ei osuttais ja tulis vaa 5/5 siistejä ohituksia rengas rengasta vasten. Mutta on hyvä muistaa että tää on virtuaalipeli, kukaan ei kuole (paitsi slaagiin) ja tässä onlinessa on tuota "vivahtelua" joka monia osumia aiheuttaa. Autot voi olla eri ruuduila eri paikoissa, niinku on jo nähtykin.

JA monesti se joka mokaa ja kolauttaa takapyöriin niin ite usein on se joka spinnaa.

EDIT. ja toi Viltzun alkuvideolla nähty joku renkaan heiluminen tai mikä lie oli tuolla nuolella merkattu. Itellä kävi sama :D En oikein tiiä mikä se oli

Eiku sä merkkasitki rantalaa! Ok. Luulin että rengasta. :D Eipä sitte mitään.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Kisa: https://youtu.be/Y6VQHWOtCfg?t=2183
Sprintti: https://youtu.be/Y6VQHWOtCfg?t=5754

Olihan taas loistava kisa vaikka tulos ei kaksinen ollukkaan. Otin riskillä vähän reilummin siipee kun tuntu kello tykkäävän, mutta eipä sitä sitten päässy ohi millään.

Alussa jumin Viltzun ja Rantalan taakse, niin päätin vaihtaa kolmelle stopille ja tulla jo kuuen kierroksen jälkeen varikolle. Undercutilla pääsin nousemaan kolmanneks, ja kaikki näytti hyvälle, kun ehin kolmannelta stopilta just Viltzun etteen neljänneks. Kuitenkiin kutosmutkassa levveeks ja Viltzu ja Rantala pääsee ohi ja loppukisa sitten taas näitten perässä.

Sprintti meni hyvin, vaihoin siivet minimiin ni rupes kulkemaan suoralla. Simoo onnistuin pitämään peräti kolme kierrosta takana, kunnes pääs sitten ohi. Viimesessä mutkassa Ferrareitten jäsentenvälisen avulla nousin vielä toiseks.

Nyt oon tässä katellu noita koosteita, niin vaikka jonkinverran osumia on niin ihan älytön määrä hienoja ohituksia ja siistejä taisteluita. On tää vaan hieno sarja. Vielä kun saatais Simolta kierrosajasta sekunti pois niin ois taistelua voitosta ;)
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Kisa: https://youtu.be/Y6VQHWOtCfg?t=2183
Sprintti: https://youtu.be/Y6VQHWOtCfg?t=5754

Olihan taas loistava kisa vaikka tulos ei kaksinen ollukkaan. Otin riskillä vähän reilummin siipee kun tuntu kello tykkäävän, mutta eipä sitä sitten päässy ohi millään.

(...)

Nyt oon tässä katellu noita koosteita, niin vaikka jonkinverran osumia on niin ihan älytön määrä hienoja ohituksia ja siistejä taisteluita. On tää vaan hieno sarja. Vielä kun saatais Simolta kierrosajasta sekunti pois niin ois taistelua voitosta ;)

Teit saman virheen kun minä Espanjassa selkeesti. :D Silloinhan roikuin Kiraihin perässä vikat kierrokset, vaikka vauhtia olisi muuten riittänyt niin suoranopeutta ei. Ei tunnu tässä pelissä toimivan mitenkään, vaan suoranopeutta on vaan pakko olla.

Ja joo, pakko vielä erikseen yhtyä jälkimmäiseen. Itsellä oli ainakin parhaat kamppailut ikinä nyt ja todella paljon sai rengas rengasta vasten taistella. Toivottavasti sama tahti jatkuu myös ensi viikolla.

E: Niin ja tosiaan hyvähän se on että kaikki eivät ole mun ja Kiraihin tapaisia mummokuskeja, jotka väistelee sitten vaikka sinne hiekan puolelle jos tarvis. :D
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Voipi olla että tuo Meksikon osakilpailu houkuttas sen verta että jos huolitte voisin tulla vaikka Williamsilla ajaa!
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Voipi olla että tuo Meksikon osakilpailu houkuttas sen verta että jos huolitte voisin tulla vaikka Williamsilla ajaa!

Sen enempiä miettimättä ja diktaattorin asemaa käyttäen lisäilin sut Williamsille, joten teretulemast!
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Voipi olla että tuo Meksikon osakilpailu houkuttas sen verta että jos huolitte voisin tulla vaikka Williamsilla ajaa!


Pari kierrosta ajelin trialia ja pakko kertoo että on kyllä taas mielenkiintonen rata, vaikkakin melko vaikeeta oli oma meno :)
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

En välttämättä ehdi aika-ajoihin. Jos ei näy klo 20.15 onlinessa, niin startatkaa vaan. Laittakaa silti kutsu, jos satun kesken aika-ajon pääsemään messiin.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

[video=youtube;BYrp7f1QtuY]https://www.youtube.com/watch?v=BYrp7f1QtuY[/video]

Siitä sitten eiliseltä "koostetta". En ihan saanut 17 minuuttia, mutta kyllä 14 minuuttiinkin viihdettä riittää. :D Vähän jäi molemmista kisoista hampaankoloon, kun molemmissa sai kertaallleen peruutella ja aikaa meni 5-6sek turhaan. Kakkossija olisi pitänyt ainakin tulla ilman tuota pääkisan hölmöilyä, jota tän pelin törmäysfysiikat kyllä hyvin avittivat. Pääsuoralla tuotti vähän hankaluuksia toisien perässä ajaminen, kun ei uskaltanut olla imussa hirveän lähelle kun lähes kaikki nykivät hieman ja noissa aiemmin pariin otteeseen sen takia törmännyt toisen perään. En tiedä, onko omasta vai muiden nettiyhteydestä kiinni.

Erillisiä huomioita loppuun pari:
-Hämmentävän tasaiset lähdöt verrattuna niihin, kenellä TC päällä. Etukäteen ajattelin, että olen pelkkänä pujottelukeppinä molemmissa lähdöissä.
-Thutolta älyttömän hieno ohitus minusta sprintissä (11:55-12:30). Just sellaisia ohituksia, mitä itse tykkään nähdä. Jätin itsekin jarrutuksen vielä normaalia myöhemmäksi, koska ajattelin Thuton vetäytyvän koko yrityksestä sen avulla, mutta ei, vaan vielä myöhempi jarrutus ja ei edes ulostulossa pitkäksi.
-Jottei vaikuteta mulkulta, niin taikoja oli tarkoitus päästää takaisin edelle (3:46-3:55), kun hyötyä sain taikojan väistellessä Zetoria. Ajattelin, että suoritan ohipääsyn vasta pääsuoralla mikäli taikoja ei eksy varikolle kierroksen lopussa, mutta stopillehan Toro Rossollaan valui.
-Mites sen nopeimman kierrosajan ajaneen lisäpisteen laita? Voitais ottaa takas pisteisiin. :rolleyes: :D
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

https://youtu.be/1to9pf6Hk8Q?t=20m15s

Ehkä kauden paras kisa. Viltsu tuli kyllä kovaa alussa ja sai säästettyä varmaan eniten rengasta alkukierroksilla. Piti hipsiä alta pois varikolle jo kierroksella 6. Storkilla näytti olevan eniten ongelmia renkaiden kanssa ekalla stintillä. Saatiin koko porukan kanssa kiinni ennen stoppeja.

Kisa tais ratketa toisilla stopeilla. Mää ja Zetor pysähdyttiin kierroksella 15 ja Storkki kierroksella 16. Itse pääsin stopilta Thuton eteen, mutta Zetor ja Storkki ei. Tän kolmikon taistellessa itse pääsin ajamaan hitaasti karkuun.


Omat stintit: Option (3 qualissa + 6 kisassa) -> Option(9) -> Option(10) -> Prime(11)
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Hyvän näköistä ja tasaista kärjessä meno. Harmi ettei omat paukut riittänyt sinne asti. Rata oli hyvin outo mulle, tää tais olla toinen kerta ku ajan tällä radalla. Harjoitella ei ehtinyt lapsen ja muiden kiireiden (Dark Souls) takia :D Jälki oli sen näköistä. Otin jotku random säädöt netistä ja niillä mentiin. Ei parhaat mahdolliset ollu rengaskuluman kannalta.

Alussa pysyin jotenkuten edellä ajavien näköpiirissä, vaikken ohi päässytkään. Tein sitten virheen ekalla stintillä kun pitkitin sitä, ja ajoin ekoilla pehmeillä 8 tai 9 kierrosta + aika-ajon 4-5 kierrosta :D Yritin tiivistää kahteen stoppiin mut ei vaan onnistunu tällä rengaskulumalla. Käytännössä tuossa hävisin jo yhden stopin verran muille, koska kun tulin varikolle, niin oli muut jo käyneet pitillä ja saaneet mut kiinni uudestaan tuoreilla kumeilla. Olinkin siellä tientukkona.

Tokalle vedolle otin kovat, ja toimi ihan ok. Lähinnä iloa kisassa oli taikojan kanssa ajaa kilpaa ja toivoa että hän tekee yhden stopin enemmän, mitä taiskin tehdä. Lopussa yritin parhaani ajaa taikojaa karkuun ja ei onneksi ohi päässyt. itellä oli yks penalty niin luulin jo hävinneeni, vaan onneksi hänellä oli enemmän rankkua ja pidin sijani. Lisäksi oljenkorsi että antaa muiden oikoa ja diskata ittensä toimi kiitettävästi. Viides sija ei todellakaan kuvastanut mun vauhtia eilen yhtään :D

Kovia rattimiehiä kyllä on kaikki, Zetorilla on koko ajan nousuhdanne ollu ja välillä päässyt Simoa härnäämään hyvinkin. Eilen moni muukin pääsi lähellä. Toivotaan jatkossa samanlaista lisää. Harmi tiesti että monella meni kisat DSQ takia ketuiks, vaan samatpa on säännöt kaikille.

Tänään työstän "koosteen" myöhemmin. :D ja ei tuu mitään vartin minielokuvaa. miun kisat tuppaa oleen nii tylsiä ettei riitä materiaali.

Kauden päätteeksi vois koostaa jonku "Highlights" videon. Harkitsin jopa että vois kaikkien videoita siinä hyödyntää, mutta en tiiä jaksaako noita 2h videoita itelle latailemaan ja niistä koostamaan. Ehkä koosteen tekijöiltä vois ottaa pätkiä ja yrittää jotain parsia kasaan. Jos vaan lupa heruu muilta käyttää videoita.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Kauden päätteeksi vois koostaa jonku "Highlights" videon. Harkitsin jopa että vois kaikkien videoita siinä hyödyntää, mutta en tiiä jaksaako noita 2h videoita itelle latailemaan ja niistä koostamaan. Ehkä koosteen tekijöiltä vois ottaa pätkiä ja yrittää jotain parsia kasaan. Jos vaan lupa heruu muilta käyttää videoita.

Ehdottomasti tällaista vaan kehiin! Ainakin mun videoita saa käyttää, jos tuollaisen prokkiksen aloitat. Itselläni oli jossain välissä samanlainen ajatuksena omista videoista, mutta saa nähdä jaksaako niitä ruveta kokoamaan. Koneella tuollainen projekti olisi varmaan aika paljon näppärämpi kuin Sharefactorylla, mutta multa siltä osastolta osaaminen täysi nolla. :D
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Ehdottomasti tällaista vaan kehiin! Ainakin mun videoita saa käyttää, jos tuollaisen prokkiksen aloitat. Itselläni oli jossain välissä samanlainen ajatuksena omista videoista, mutta saa nähdä jaksaako niitä ruveta kokoamaan. Koneella tuollainen projekti olisi varmaan aika paljon näppärämpi kuin Sharefactorylla, mutta multa siltä osastolta osaaminen täysi nolla. :D

"Viltzun kausikooste, kesto 2h 25 min"
:D

Juu pitää kattoa saanko ton tietokoneella tehtyä. Sillä on näppärä tehdä kun Sharefactoryssa on noita rajoituksia liikaa.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

https://www.youtube.com/watch?v=APKQ0byHzNA

Kooste kisasta. Pari asiaa jäi mieleen. Erittäin hämärä ensikierroksien törmäys Skitson kanssa. Kaveri rysäytti kylkeen ja vetäs sinne pitkälle mutkamonttuun ja jäi sinne taakse ku jatkoin matkaa, mutta siellä se jossain edellä kuitenki näky taas seuraavissa kuvissa WTF?? :) Sen verran yllättävä tilanne, että meni ihan hämilleen. Zetorin kanssa sitten jossain kierroksella 20 tai jotaan taistelu sijoista 3-5 päätty rataseinään ja siipirikkoon. Varsinkin alkukisasta nautiskelin ku oli porukkaa siinä ympärillä ja vähän tuli sellasta kilpa-ajamisen meininkiä :) Ois mielenkiintosta kuulla mitä ajatuksia teille tosta mun ja zetorin taistelusta tulee mieleen, siinä mentiin monta mutkaa rintarinnan. Innolla jo venttaan seuraavaa Mexicon kisaa.
 
Ylös Bottom