Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Vastaan Simon ehdotukseen. En kannata uusintastarttia enää 5sec valojen sammumisen jälkeen, koska jos jollakin menee startti pieleen, voi lähteä tuosta vaan pois ja sanoa vaan että "peli heitti ulos".
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Joo, ei se ihan lähtenyt. :D Onko sulla normaalisti ollut ongelmia netin kanssa? Jos ei, niin luultavasti joku Codemastersin hyvä bugi iskenyt taas.



Joo, kolme stoppia taisi olla aika lähellä parasta. Itse pohdin pitkään kahta stoppia ennen lähtöä, mutta itselläni ainakin offlinessa ongelmaksi muodostui bensa... Ei paljoa rich mixillä viitsi kahdella stopilla ajella (varsinkin jos 2x option) ja sen takia bensaa olisi jäänyt tankkiin joku +5%.

Mutta joo, olipahan taas kisat... Sprintin jämät unohdin tallentaa kokonaan, mutta eipähän siinä, kun kisa ei kestänyt edes pääsuoran vertaa omien toilailujen takia. Pääkisassa taas suoravauhti ei riittänyt mihinkään ja etusiivenkin päätin rikkoa kertaalleen. Noh, kohta ilmestyvästä koosteesta näette, että pistäkäähän popparit valmiiksi mikroon.

Mites muuten, pitäisikö sopia, että tästä lähtien otetaan uusi sessio jos joku putoaa matkasta aika-ajon ja startin välisenä aikana? Itse meinasin quittia lähdössä, mutten uskaltanut kun en tiennyt syitä katkeamisille yms. Kisan jälkeen sitten huomasin, että siellä oli Simo mm. tuota uutta lähtöä ehdottanut, mikä olisi ollut varmasti kaikkien kannalta parempi.


Olin jo oikeestaan sormi napilla kun jo ennen starttia joku putos pois, mutta ei uskaltanut kun ei ollut varmuutta tuleeko uusintalähtöä. Miten tota bensan kulutusta voi tarkkailla, tähän asti oon mennyt arvalla hahaha.. Ilmeisesti se info paneeli näyttää tiedon, mutta ei osaa lukea sitä? Itseasiassa nyt taisin tajuta sen miten sitä luetaan, vaikka mittayksiköstä en tiedä. Oon huomannu et siinä on + ja joku numero mut en sen enempää miettinyt asiaa ja rupesin ajaa tsägällä et riittääkö bensa vai ei :)


https://www.youtube.com/watch?v=Jy1_jGS5BfE
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Olin jo oikeestaan sormi napilla kun jo ennen starttia joku putos pois, mutta ei uskaltanut kun ei ollut varmuutta tuleeko uusintalähtöä. Miten tota bensan kulutusta voi tarkkailla, tähän asti oon mennyt arvalla hahaha.. Ilmeisesti se info paneeli näyttää tiedon, mutta ei osaa lukea sitä? Itseasiassa nyt taisin tajuta sen miten sitä luetaan, vaikka mittayksiköstä en tiedä. Oon huomannu et siinä on + ja joku numero mut en sen enempää miettinyt asiaa ja rupesin ajaa tsägällä et riittääkö bensa vai ei :)


https://www.youtube.com/watch?v=Jy1_jGS5BfE

Joo plussalla on plussalla ja voit vetää richillä, Optimal on sit se että on just sopivasti ja miinuksella on liian vähän ja silloin kannattaa vaihtaa Standard.

Tohon uusintalähtöön. Tuskin kukaan meistä tuolleen huonon startin takia vaatii uusintaa, sen verran rehellisiähän me ollaan ;). Lähinnä jos aika-ajon ja kisan välissä putoaa. Niinku nytkin oli tosiaan pari kaveria odottamassa kisaan pääsyä. Jos joku startin jälkeen lentää pihalle tai keskeyttää niin silloin tuskin uusintaa otetaan.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Tänään taisi olla niin että mie hostaan ku Viltzu on jääkiekkoa kattomassa?

Laitelkaahan ilmoituksii/viestii jos ette jostain syystä pääse tänään kisaan. Tiietään vähän ketä ootella paikalle.

Muutoin kutsut lähtee klo 20 liikkeelle.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Tänään taisi olla niin että mie hostaan ku Viltzu on jääkiekkoa kattomassa?

Juurikin näin.

Eilen tuli sadepilviä myös ensi viikon kisan kohdalle itselleni, mutta katselen tuota hieman lähempänä. On tämä saatana kun kahteen viikkoon on kaksi tärkeää menoa ja molemmat osuvat torstai-illalle. :mad:
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Miullaki jää tän päivän kisa ajamatta tuon jääkiekon takia.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Pelimiehen Williams ei starttaa tänään kisaan, syynä jääkiekko.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Semmonen rapiat 3 sekuntia hitaampi kierrosaika kun muilla.. Liekö tossa mitään mieltä.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Mikähän lie kun ei oo striimi youtubessa, sannoo vaan että livelähetys ei ole vielä alkanut? Voiskohan johtua siitä että mulla on toinen samanniminen video? Pittää varmaan vaihtaa tota nimeämistä. No jäi näkemättä se aika-ajokierros rattibugin kanssa, ois ollu kyllä koomista :D

Oli tarkotus lähtee kisaan kovilla, mutta huomasin että Simo on kanssa ajanu kovilla ni aattelin että voisin alkukisasta päästä vähän ees kiusaa tekemään pehmeillä. No ei sitä kauaa kestäny kun toka kierroksella jo spinnasin osumasta. En tiiä mitä siinä oikeen tapahtu, olin sisäpuolella kun toinen Ferrari ohitti ulkopuolelta ja toinen oli takana, ja vissiin osu perrään. Ruutuun tuli varotus osumasta Simon kanssa mut kisan jälkeen Rantala pahotteli osumaa, ni tiiä sitten. Jospa Simolla ois videota? Siinä putosin sitten viimeseks. Vähän myöhemmin osuin vielä taikojan kanssa, toinen spinni ja taas viimeseks. Pääsin vielä hyvin nousemaan taktiikan avulla toiseks, lopussa ajoin 11 kierrosta pehmeillä :cool:

Sprintti oli ihan hyvä kisa, eka mutkassa pieni osuma ja ajauduin vähän levveeks, sen jälkeen ihan hyviä taisteluita ja lopulta taas toinen.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Täälä ois miun kooste kisasta:
[video=youtube;6QCrHmPfGxA]https://www.youtube.com/watch?v=6QCrHmPfGxA[/video]

Hyvä kisa! Ehjästi pääsi ajamaan. Lähdin kovilla matkaan kun niitä ennen kisaa testasin aika paljon ja tuntuivat toimivan täällä hyvin. Vähän jäin ekoilla kiekoilla jalkoihin ja suosiolla annoin porukan mennä ohitsekin. Aavistin että muilla saattaa aika-ajossa ajetut pehmeet sulaa alle nopeesti niin pääsin sit takas kantaan ja ohittamaankin. Laskelmoin 3 stopin taktiikan. Kahdellaki ois voinu yrittää, mutta aattelin säästää hermojani ja ajaa kolmella ja optimoida renkaat.

Aattelin että pääsisin toiseks tässä kisassa, vaan Thutopa ei tullukkaan ku kahdesti sisään. Yritin lopussa riuhtoa pehmeillä, mutten saanut kiinni. Sain yhden penaltynkin kun vedin nii lujaa ku pääsi. Piti lopuksi vähän hillitä vikoilla kiekoilla kun pelkäsin DSQ. Mutta oon tyytyväinen. Kaksi pitkää kisaa ja kaksi sprinttiä takana, 4x podiumia :D Eiköhän seuraavissa kisoissa palata maan pinnalle.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Mikähän lie kun ei oo striimi youtubessa, sannoo vaan että livelähetys ei ole vielä alkanut? Voiskohan johtua siitä että mulla on toinen samanniminen video? Pittää varmaan vaihtaa tota nimeämistä. No jäi näkemättä se aika-ajokierros rattibugin kanssa, ois ollu kyllä koomista :D

Oli tarkotus lähtee kisaan kovilla, mutta huomasin että Simo on kanssa ajanu kovilla ni aattelin että voisin alkukisasta päästä vähän ees kiusaa tekemään pehmeillä. No ei sitä kauaa kestäny kun toka kierroksella jo spinnasin osumasta. En tiiä mitä siinä oikeen tapahtu, olin sisäpuolella kun toinen Ferrari ohitti ulkopuolelta ja toinen oli takana, ja vissiin osu perrään. Ruutuun tuli varotus osumasta Simon kanssa mut kisan jälkeen Rantala pahotteli osumaa, ni tiiä sitten. Jospa Simolla ois videota? Siinä putosin sitten viimeseks. Vähän myöhemmin osuin vielä taikojan kanssa, toinen spinni ja taas viimeseks. Pääsin vielä hyvin nousemaan taktiikan avulla toiseks, lopussa ajoin 11 kierrosta pehmeillä :cool:

Sprintti oli ihan hyvä kisa, eka mutkassa pieni osuma ja ajauduin vähän levveeks, sen jälkeen ihan hyviä taisteluita ja lopulta taas toinen.

Otan osuman omiin piikkiin, tulin liian lujaa siihen mutkaan. Itse ainakaan en näe omasta videosta sitä osumaa koska sillä hetkellä on näköjään ollut nettiyhteys ongelmia. Alla pitkä kisa ja sprintti: https://m.youtube.com/watch?v=AC7Kkmtx-5U
https://m.youtube.com/watch?v=0700fcPIK_8
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

[video]https://youtu.be/y5ybUzK_848?t=24m3s[/video]
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Oliks Viltzu huomennakin poissa? Tiiän vaan olla valppaana jos pittää hostia.
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Oliks Viltzu huomennakin poissa? Tiiän vaan olla valppaana jos pittää hostia.

Olen paikalla, mutta pitää lähteä vähän ennen kymmentä pois konsolin ääreltä, joten saatan kadota kesken kisan jos sattuu tulemaan viivästyksiä/uusintastartteja. En tiedä miten tuo peli normaalisti reagoi hostin quittimiseen (lähinnä, että millä perusteella valkkaa uuden hostin), joten voisit varmaan varuulta toimia myös huomenna hostina, jos se on sulle OK? :D
 
Vastaus: PS4 F1 2015 KFIN Sarja [KAUSI 4]

Joo varmaan hyvä sit varalta mun hostia nii ei kaadu koko kisa siihen kaikilla. :D
 
Ylös Bottom