Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 1]
Kiitoksia kaudesta! Rookiena tasaista suorittamista. P7, P7, P9, P6 ja P7. Lopputulemana siis 28 pistettä ja omien laskujen mukaan kuudes sija yhteispisteissä.

Lisäksi Senaattori keräsi vielä kaksi pinnaa viimeisestä kisasta, joten SPA:n kahdeksan pisteen potilla Toro Rosso taisi nousta Force Indian ohi valmistajien sarjassa viidenneksi.
SPA vedettiin tosiaan full qualilla, sitä oli hauska kokeilla. Ensimmäisestä osiosta helposti jatkoon seitsemäntenä. Toisessa osiossa sitten jätin viimeisen varaan ja odotin radan kuivumista. Softit alle, mutta viimeisessä shikaanissa huolimaton leikkaus ja hylky tuomiona. Aika olisi riittänyt jatkoon helposti, mutta ei auta jossitella. P14 lähtöruuduksi, mutta lopulta itse kisaan starttasin ruudusta 13. Sain hyvän reaktion, mutta edessä icemankimi ei saanut ja jouduin hölläämään, etten ajanut perään. Ensimmäiseen jarrutukseen mennessä olin tippunut sijalle 16 ja onnistuin sitten hajottamaan etusiipeä, kun osuin icemankimin puskuriin ja siipi muuttui keltaiseksi. Rikkinäisellä siivellä ajettiin sitten koko loppu kisa.
Ensimmäisestä mutkasta tulin ulos sijalla 14 lopulta ja sitten tulikin VSC radalle. Edestä tippui joku vielä pois ja nousin sijalle 13. VSC:n jälkeen Zetor ohitti minut takasuoralla, kun hain vielä ajorytmiä. Jälleen kerran hankala alku ja vauhti löytyi sitten vasta muutaman kierroksen jälkeen. Toisella kierroksella juutuin zeizein perään ja takaa tuli sitten Fiskemann ohi toisen kierroksen takasuoralla ja olin sijalla 15. Surkea alku.
Pääsin kolmannella kierroksella ohi zeizeista ja edestä lähti porukkaa sen verran, että olin sijalla 11. Seuraavat neljä kierrosta ajoin kiinni icemankimiä, joka oli viisi sekuntia edellä. Seitsemännellä kierroksella pääsin Eau Rougen jälkeen DRS:n avulla ohi suoralla. Tässä vaiheessa olin sijalla yhdeksän. Ajoin softeilla vielä kolme kierrosta niin lujaa kuin pääsin ja tulin sisään kymmenennen kierroksen päätteeksi. Sain Kiraihin kiinni ja hän tuli kierrosta ennen sisään, mutta en onnistunut nousemaan ohi kuluneilla softeilla uusia mediumeja vastaan, vaan stopin jälkeen palasin sekunnin päähän Kiraihista radalle sijalle 12. Kierroksella 14/22 pääsin lopulta ohi. Loistava rinta rinnan taistelu ykkösmutkasta asti Eau Rougen läpi DRS-alueen päätösjarrutukseen asti.
Tässä vaiheessa olin sijalla yhdeksän. Senaattori tuli sopivasti edestä pois varikolle 14. kierroksen lopussa ja nousin kahdeksanneksi. Loppukisan ajan ajoin Viltzun perässä kolmen sekunnin päässä, mutta en päässyt juurikaan lähemmäksi. Olin jo tyytymässä tuohon sijaan, kun ero Kiraihiin taakse kasvoi tasaisesti kymmeneen sekuntiin. Suomi-Rampa tuli kuitenkin stopilta kierroksella 18 supersofteilla minun ja Viltzun väliin seitsemänneksi. Hän haki ahnaasti ohitusta Viltzusta ja onnistuin hiipimään 1,5 sekunnin päähän, kunnes sitten Suomi-Rampa jysäytti itsensä seinään toisen väliajan jälkeen kierroksella 19. Viimeiset kolme kierrosta sitten hölläsin suosiolla, kun ero Viltzuun ei kaventunut siitä kolmesta sekunnista mihinkään ja otin varman seiskasijan plakkariin ja varmistin sillä kuudennen sijan yhteispisteissä debyyttikaudella.
Täytyy sanoa, että debyyttisesonki meni yli odotusten ja toivottavasti porukka jatkaa yhtä aktiivisena, jotta saadaan täysi lähtöruudukko viikko toisensa jälkeen.