Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 2]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvili
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 2]

Nyt kun Fiskemanniltakin saatiin kommentti niin aikaraja umpeutuu. Eli Merimax_87, brada23 ja hakla1990, teille olisi tallipaikat. Ilmoittakaa tallinne ja rataäänet mahdollisimman nopeasti.

Näiden jälkeen jäljelle jää vielä yksi vakikuskin paikka, joten halukkaiden kannattaa huudella nyt.

5p USA
4p Mexico
3p Monaco
2p Singapore
1p Malesia

Edit: Muokattu klo 22.56

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jiihaa! Tosiaan manorille rikuveen tallikaveriksi.

Äänet:
5p kiina
4p venäjä
3p abu dhapi
2p italia
1p singapore

Unohtui tuossa edellisessä viestissä mainita, että ratojen osalta äänestysaikaa nyt sunnuntai-iltaan asti. Jää siis ma-to aikaa lahjattomille (kuten minulle) harjoitella. :)

Äänet uupuu bradan ja Merimaxin lisäksi Zetorilta, Singularitylta ja Samadhilta.

JEEEEEE!
Otetaan vaikka Williams niin saadaan kunnon mainontaa. :D

5P. Abu Dhabi
4P. USA
3P. Italia
2P. Monaco
1P. Epsania

Mä voisin ilmoittautua kisakuskiks Williamssille jos ei kukaan muu paikkaa halua :)
Jos paikka irtoaa niin voin myös luovuttaa paikan toiselle koska pääsen kuitenkin ajo hommiin 2-Sarjassa vähintään :D

Mä voisin ilmoittautua kisakuskiks Williamssille jos ei kukaan muu paikkaa halua :)
Jos paikka irtoaa niin voin myös luovuttaa paikan toiselle koska pääsen kuitenkin ajo hommiin 2-Sarjassa vähintään :D

Joo, nopeusjärjestyksessä menee niin pääset vakikuskiksi asti. :D Laittele vaan nuo ratapisteet.

E: Niin ja Bradalle ei paljoa valinnanvaraa tallissa jäänyt. Ratapisteet vaan sitten vielä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

5p. Suzuka

4p. Itävalta

3p. Monaco

2p. Mexico

1p. Brazil

Sent from my iPad using Tapatalk

Muuttelin ääniä tossa aiemmin päivällä, ota huomioon.

Kiitoksia tiedosta! Käyn äänestysajan umpeudettua nopeasti kaikki viestit läpi "Last edited"-tekstejä poimien, mutta helpottaa urakkaa, jos ääniänsä muuttaneet laittavat niistä suoraan infon.

Bradan äänien jälkeen vain Samadhi on jättänyt äänestämättä. Vielä on hieman yli kolme tuntia äänestää tai sitten muokata omia ääniänsä. Nyt en ainakaan huomannut, että kukaan olisi Senaattorin lisäksi omia ääniänsä muokannut.

Kävin muokkaamassa. Ehdottomasti seuraavat oikean kalenterin radat, eli USA ja Meksiko mukaan.

Vaikka kuinka lupasin, niin kävin myös itse antamassa ääniä. Vaikuttavana tekijänä tosin enemmän oli se, että Italialle 4p antaminen tuntui hetki hetkeltä typerämmältä, kun rata on niin yksitoikkoinen. 3p enempää ei antanut luonne periksi antaa Jenkeille ja en edes mobiililla tiedä riittääkö se paikkaan. :D

Ylös Bottom