Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 6]

Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 6]

[video]https://m.youtube.com/watch?v=M2atz4-VfYs[/video]

Tässä tää mun ja salmingin tilanne mun kuvakulmasta, arvion täysin väärin etäisyyden ja vauhtieron, peileistä yllättävän hankala arvioida.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 6]

Joo, ei tuossa kyllä Senaattori mutkaan lähtiessä edellä ole. Edelle pääsee vasta siinä vaiheessa, kun Shimassi on jo kääntymässä mutkaan.

Kuten Thuto, pidän osumaa Senaattorin syynä. Suurin syy kuitenkin liimautumisessa ja siksi en mitään penalteja lähtisi siitä antamaan.

Sitten case xTahvo:

PSN:n puolella tullut yleisesti jotain kommentteja, että ei nähnyt ja auto lähti lapasesta. Sen ymmärrän, että ei välttämättä tiennyt JB:n olevan niin lähellä, mutta vastuu on silti tilanteessa xTahvolla. "Lähti lapasesta" taas ei ole minun silmään millään tavalla loogista, koska tuo peippailu alkoi jo edeltävällä suoralla ja sitä oli tapahtunut ilmeisesti jo aiemminkin.

Itse ehdottelen edelleen aika-ajokieltoa, mutta odottelen Thuton ja Junddun kommentit vielä tähän ennen päätöksentekoa.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 6]

Joo, ei tuossa kyllä Senaattori mutkaan lähtiessä edellä ole. Edelle pääsee vasta siinä vaiheessa, kun Shimassi on jo kääntymässä mutkaan.

Kuten Thuto, pidän osumaa Senaattorin syynä. Suurin syy kuitenkin liimautumisessa ja siksi en mitään penalteja lähtisi siitä antamaan.

Sitten case xTahvo:

PSN:n puolella tullut yleisesti jotain kommentteja, että ei nähnyt ja auto lähti lapasesta. Sen ymmärrän, että ei välttämättä tiennyt JB:n olevan niin lähellä, mutta vastuu on silti tilanteessa xTahvolla. "Lähti lapasesta" taas ei ole minun silmään millään tavalla loogista, koska tuo peippailu alkoi jo edeltävällä suoralla ja sitä oli tapahtunut ilmeisesti jo aiemminkin.

Itse ehdottelen edelleen aika-ajokieltoa, mutta odottelen Thuton ja Junddun kommentit vielä tähän ennen päätöksentekoa.

Tuskin rauhottuu aika-ajo kiellolla mutta kokeillaan sitä ensin. Sen jälkeen sit kovemmat keinot käyttöön jos ei käytöksessä havaita muutoksia.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 6]

Tuskin rauhottuu aika-ajo kiellolla mutta kokeillaan sitä ensin. Sen jälkeen sit kovemmat keinot käyttöön jos ei käytöksessä havaita muutoksia.

Toilailu radalla on oma ongelmansa, mutta toi yleinen välinpitämättömyys ja idiotismi myös kisojen ulkopuolellakin on toinen. Aina pitää toki toinen mahis antaa, mutta jos sama meno jatkuu vielä, niin toivottavasti vakavempiakin seuraamuksia harkitaan.

Ite en oo näistä toilailuista kärsinyt radalla, mutta silti sapettaa näin paljon. Samaten toi ryhmän chatin spämmääminen kuin johonki henk koht whatsappiin pitää loppua. Minä en ainakaan jaksanut lukea niitä enää. En tiedä onko meno muuttunut kahden viikon aikana sillä saralla. En ole kaikissa kisoissa ollut mukana, tai seurannut mitä on niissä käynyt mut ne missä oon ajanut, niin ilman konflikteja ei oo päästy. Kiinassa tuli ragequitit jo ennen starttia, no ei sinällään haitannut meitä muita. Kanadassa kolaroi jonkun kanssa ekoilla kierroksilla, välissä perseili chatissa ja harkoissa. Nyt Japanissa täyttä idiotismia. Oli ikä mikä hyvänsä, niin silti.

Ja toi auton käsistä lähteminen nyt on niin iso sonta kuin vain voi olla. Taito se on suorallakin saada edes autoa noin spinnaamaan, onnistuu vain väkisin yrittämällä ja 110 % välinpitämättömyydellä.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 6]

Tuskin rauhottuu aika-ajo kiellolla mutta kokeillaan sitä ensin. Sen jälkeen sit kovemmat keinot käyttöön jos ei käytöksessä havaita muutoksia.

Ihan sama ajatus, mutta tuntuisi ehkä hieman liian julmalta antaa suoraan kilpailukieltoa ilman yhtään konkreettista varoitusta.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 6]

Annetaan vaan aika-ajokielto tahvolle. Ja jos sama tahti jatkuu ens kisassa, niin sitten varmaan suletaan pois sarjasta.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 6]

Olisi mukava saada tallikaveri joka osaa ajaa keskeyttämättä ja pelleilemättä. Oon tähän mennessä saanut ainoat pisteet Toro Rossolle ja tahvo ei ole edes päässyt maaliin. Vei myös kuusi pistettä minulta pelleilyllään.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 6]

Suomi pääs näköjään jatkoon mm-kisoissa niin nyt siirretään kisaa viikolla?
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 6]

Ei vielä tiiä, alkaa joko 17.15 tai 21.15. Aiempi peli loppuu noin 19.30, jos ei mee jatkoille.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 6]

Ei vielä tiiä, alkaa joko 17.15 tai 21.15. Aiempi peli loppuu noin 19.30, jos ei mee jatkoille.

Kaikki ei varmaan kuitenkaan kotisohvalla kattele peliä, vaan esimerkiksi jossain kuppilassa ym, ja siinä tapauksessa ei ehtis riippumatta siitä alkaako peli 17.15 vai 21.15.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 6]

Joo ehkä olisi järkevintä siirtää seuraavaa kisaa viikolla eteenpäin


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 6]

Jos nyt siirretään niin tän kauden viimenen kisa on 8.6, tuskin sekkään kaikille käy. Mulle kyllä käy mikä vaan, en itekkään tuu kisaan jos peli alkaa viieltä ja meiän kisa seiskalta.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 6]

Itse ajelisin miellään jo torstaina, JOS Suomen peli on klo 21:15. Mutta jos valtaosa haluaa siirtää kisan, niin sitten siirretään.

Kuunnellaan kommentteja huomiseen ja päätetään sitten.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 6]

Mä voin tässä vaiheessa jo vahvistaa etten pääse ajamaan riippumatta pelin alkamisajankohdasta.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 6]

Itsekin mieluusti ajaisin jo torstaina. Ylen sivuilla olevan oppaan mukaan B-lohkon kolmonen ja nelonen pelaavat päiväpelissä ja lohkon kaksi parasta illalla. Suomi tarvitsee 3p voiton huomenna noustakseen kahden parhaan joukkoon eli voisi olettaa Suomen joutuvan päiväpeliin, jolloin oma ehdotus on, että ajetaan 19.45 alkaen kisa olettaen tietysti ettei mennä jatkoille.
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 6]

Oletuksena en pääse torstaina, mutta jos startti on myöhemmin, niin on ehkä pieni mahis osallistumiselle. Oon koko päivän tatuoitavana ja palailen iltasella kotiin, mutta en klo 19 ehdi. Voi olla että kasin pintaan oon jo kotona.

Mutta itse ehdottaisin kuitenkin väliviikkoa, niin pääsen varmasti yhteenkisaan enemmän mukaan. :)
 
Vastaus: PS4 KFIN F1 2016 [KAUSI 6]

Mun ehdotus, on että ei ajeta tän viikon torstaina. Ajetaan kuitenkin Monaco 1.6 alkuperäisen kalenterin mukaan. Eli Abu Dhabi siirtyis 8.6 ajettavaks.
 
Ylös Bottom