Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[PS4] KonsoliFIN F1 2016 2-Sarja

Vastaus: [PS4] KonsoliFIN F1 2016 2-Sarja

Jostain kumman syystä en onnistu muokkaamaan avaus viestiä, mutta nyt kun kuskeja löytyy 18 ilmoittautuneena niin mitäs porukat on mieltä jos sarja laitetaan käyntiin 2.10 vai odotetaanko siihen asti, että saadaan se 22 kuljettajaa?

Muokkaan kuljettajat avaus viestiin heti kun se vaan onnistuu. Jos kaikille sopii, että sarja aloitetaan vajaa miehityksellä niin arvon kuskit talleihin torstaina!
Hauskoja viikonloppuja.

EDIT: No nythän se muokkaaminen onnistui avaus viestissä :)
 
Vastaus: [PS4] KonsoliFIN F1 2016 2-Sarja

Jouvun jättäytymään pois tästä sarjasta, en pääse sunnuntaisin ajelemmaan.
 
Vastaus: [PS4] KonsoliFIN F1 2016 2-Sarja

Minun puolesta voi aloittaa jo vähän vajaallaki porukalla. Esim tuolla 18 kuskilla saa jo hyvät kisat. Kaikkihan ei tietenkään aina pääse paikalle niin osallistujat voi tippua sinne lähemmäs kymmentäkin
 
Vastaus: [PS4] KonsoliFIN F1 2016 2-Sarja

Mä jättäydyn tästä kokonaan pois, kun ei tunnu mihinkään etenevän ja en tiedä riittäisikö oma aika muutenkaan.
 
Vastaus: [PS4] KonsoliFIN F1 2016 2-Sarja

Mikäs nyt on homman nimi? Ajetaanko vai ollaanko ajelematta?
 
Vastaus: [PS4] KonsoliFIN F1 2016 2-Sarja

Vähän siltä näyttää, että ei ajeta. Eikä sarja toimikkaan jos hostaaja ei ole kovin aktiivinen.
 
Vastaus: [PS4] KonsoliFIN F1 2016 2-Sarja

Kiinnostaisko jotakuta, joka ei torstaisin aja, lähteä vetämään Sunnuntai-sarjaa, jos tästä ei tule mitään? Tekee vaikka täysin kopion torstain sarjasta ja vaikka ihan natsina valitsee radat, niin ei tartte äänestellä mitään.
 
Vastaus: [PS4] KonsoliFIN F1 2016 2-Sarja

Voisin muuten vetää kakkosarjaa, mutta sunnuntait ei käy mulle ollenkaan, ellei sitten ajeta ihan illalla. Ite mietin jonkinlaista sprintti-sarjaa vähän eri tavalla tuon pitkän kisan vastapainoksi, mutta katsellaan sitä myöhemmin.
 
Vastaus: [PS4] KonsoliFIN F1 2016 2-Sarja

Juu anteeksi ettei ole tullut päivityksiä aikoihin. Kiirettä on piisannut, mutta nyt aloitellaan starttaamaan sarjaa.
Kisat siis ajetaan sunnuntaisin, mutta silloin pidetään taukoa kun oikeissa formuloissa on kisaviikonloppu.
Eli sarja tulee starttaamaan 16.10.

Onko vielä vapaita paikkoja?
Kyllä on. Ilmoittele vain PSN tunnuksesi niin lisään listalle :)
 
Vastaus: [PS4] KonsoliFIN F1 2016 2-Sarja

Mä laittelin tuossa pari päivää takaperin, että jään tästä sarjasta pois. Paikkailemaan voin ehkä joskus tulla, mutta se on vielä kysymysmerkki. Mun nimen siis voi tuolta kuskilistasta pyyhkiä pois. :D

Mä jättäydyn tästä kokonaan pois, kun ei tunnu mihinkään etenevän ja en tiedä riittäisikö oma aika muutenkaan.
 
Vastaus: [PS4] KonsoliFIN F1 2016 2-Sarja

Mä laittelin tuossa pari päivää takaperin, että jään tästä sarjasta pois. Paikkailemaan voin ehkä joskus tulla, mutta se on vielä kysymysmerkki. Mun nimen siis voi tuolta kuskilistasta pyyhkiä pois. :D
No himpskatti en huomannut. Yritin kyllä katsella tarkkaan läpi. Noh väsymyksen piikkiin :eek:
 
Vastaus: [PS4] KonsoliFIN F1 2016 2-Sarja

Moro. Jos mukaan sopii niin voisin tulla ajelee .. Psn sontalaja
Tottakai :)

Lisään tallisi sitten Sunnuntai aamuna. Jos porukkaa vielä saadaan niin randomizer päättää tallisi.
Jos ei enempää kuskeja ilmoittaudu ennen sunnuntaita niin tallisi tulee olemaan Ferrari.
 
Vastaus: [PS4] KonsoliFIN F1 2016 2-Sarja

Noniin, nyt kun ei ole muita hakemuksia tullut, niin ajat Sontalaja Ferrarin leivissä. :)

EDIT: MeriMax hostaa kello 16:00 treeni kisan. Halukkaat laittakoon viestiä hänelle, jos treenit maistuvat ennen kauden avausta! :D
PSN: MeriMax_87, yhteydenotto pleikkarin puolella.
 
Ylös Bottom