Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[PS4] KonsoliFIN-joukkue (NHL 16 Beta)

Vastaus: [PS4] KonsoliFIN-joukkue (NHL 16 Beta)

Moro kaikki ! Kyselin tossa aikaisemmin Molarin paikkaa. Olin vähän etuajassa, kun minulla ei ole vielä ps4, ajattelin siten ; että hankkisin nyt ps4, jos beta on hyvä peli ? ja itse NHL 16 ? Sen takia en ole vielä uskaltanut ostaa ps4 , jos beta on huono. Tosin odottelen vielä futispeleiltäkin parannusta. Jääkiekko tosin kiinnostaa paljon enemmän !

Toinen asia mikä minua mietityttää, että saankohan mistään jengistä enää molarin paikkaa sitten kun "TOSIPELIT " alkavat ja NHL 16 ilmestyy ? vai täytyisiköhän nyt jo hankkia se ps4 ja liittyä johonkin jengiin molariksi ? ystävällisin terveisin sami
 
Vastaus: [PS4] KonsoliFIN-joukkue (NHL 16 Beta)

Moro kaikki ! Kyselin tossa aikaisemmin Molarin paikkaa. Olin vähän etuajassa, kun minulla ei ole vielä ps4, ajattelin siten ; että hankkisin nyt ps4, jos beta on hyvä peli ? ja itse NHL 16 ? Sen takia en ole vielä uskaltanut ostaa ps4 , jos beta on huono. Tosin odottelen vielä futispeleiltäkin parannusta. Jääkiekko tosin kiinnostaa paljon enemmän !

Toinen asia mikä minua mietityttää, että saankohan mistään jengistä enää molarin paikkaa sitten kun "TOSIPELIT " alkavat ja NHL 16 ilmestyy ? vai täytyisiköhän nyt jo hankkia se ps4 ja liittyä johonkin jengiin molariksi ? ystävällisin terveisin sami
Valitettavasti et tule betaa enään ehdi kunnolla pelailemaan. Beeta suljetaan 10.8 eli huomenna, luultavasti siinä 17:00-00:00 aikana. Riippuu milloin EA:n porukat laittaa serverit kiinni.
Omasta mielestäni beeta on ollut ihan OK, mutta paljon on myös korjattavaa. Esmes:
- Maalivahti ei toimi kunnolla. (Viivettä liikkumisessa, ei reagoi heti kun painat tattia sivulle. Kun otat tolpan kiinni niin mokke ei halua irtoutua siitä millään. Kun painat L2 ja R2 mokke voi jäätyä etkä voi tehdä mitään, tämä voi tapahtua myös silloin kun pelaaja ajelee sinut pois maalilta)
- Bugi veivaaminen taas liian tehokas, taklaa tai pokee niin se kiekko ei vaan millään tahdo lähteä vastustajan mailasta pois
- Peliyhteydet kusee joskus todella pahasti.

Tosin kyseessähän on beta versio joten nämä kaikki on ihan ymmärrettävää, ainahan noi demotkin ollut.... Noh sidettäviä.
Jos olet epävarma ostatko vai eikö osta niin kysy itseltäsi: Onko tämä peli todella sen arvoinen? Pitäisikö odottaa julkaisuun asti ja katsella arvosteluja/videoita ekana?

Tossa asiassa ei kannata kysyä toisen mielipidettä. Vain sinä itse voit tehdä tuon ratkaisun, ja veikaan että tulet olemaan tyytyväinen siihen. Vaikka esim ostaisit pelin vasta jouluna.
Ja kyllä, tulet varmasti saamaan jengin kun tosipelit alkaa. Se voi toki viedä aikaa, eikä välttämättä ole se Top-1 6vs6 jengi. Jos ei tiimiä löydy niin ainahan voi perustaa sellaisen ja ottaa mukaan kavereita taikka ihan tuntemattomia.
Peace!
 
Vastaus: [PS4] KonsoliFIN-joukkue (NHL 16 Beta)

Onkos sama porukka joka pelas konsolifinin jengissä hommaamas änärii? Jos joku haluis väsää sen jengin sitten taas. T.Teukkari
 
Vastaus: [PS4] KonsoliFIN-joukkue (NHL 16 Beta)

Itse ainakin hommaan. Sitä en sitten tiedä riittääkö aika tuohon eashl moodiin. Voisihan silloin tällöin pelailla tietenkin.
 
Vastaus: [PS4] KonsoliFIN-joukkue (NHL 16 Beta)

Itse oon enakkotilannu pelin. Ja itse ilman muuta pelaan eashl ja jos silloin betan loppuvaiheessa ollut porukka on kiinnostunut (peli alkoi olemaan ihan hyvällä tasolla) niin oikein hyvin vois tehdä kokoversioon konsoliFIN joukkueen. Kaikkein parhaiten tuo tiimi toiminee kuitenkin suht pienellä ryhmällä, joten turhan isoa avointa tiimiä tuskin kannattaa tehdä. Pelaajien kemiat ei pääse toimimaan jne. Itsellä kumminkin on kokoversioon tiimi kriteerinä se, että ei tarvitse aina voittaa ja olla ihan mikään top 10 tiimi, mutta kuitenkin kovatasoinen joukkue, jossa pelaaminen on hyvälllä tasolla. Kuitenkin niin että jos jollekin sattuu joku huonompi peli niin ei heti olla potkimassa ulos. Yhdessä voitetaan ja hävitään (toivottavasti ei paljoa :D )
 
Vastaus: [PS4] KonsoliFIN-joukkue (NHL 16 Beta)

Juurikin näin, ei muutaku joukkuetta pystyyn vaa, itelläki ois tarkoitus käydä hommaa julkaisupäivänä kyseinen peli. Ja esarii tulee varmaan väännettyä eniten änärissä.
 
Vastaus: [PS4] KonsoliFIN-joukkue (NHL 16 Beta)

Peli tulee hommattua heti julkaisupäivänä ja EASHL:ää varmastikin pelattua. Joukkueesta nyt en osaa sanoa, riippuu vähän saadaanko kavereiden kanssa jonkinlaista projektia aikaan, mutta mahdollisesti myös Konsolifinin porukkaan voisi tulla. Mikäli vain mahtuu rosteriin.
 
Vastaus: [PS4] KonsoliFIN-joukkue (NHL 16 Beta)

Voisin liittyä myös jos vain pääsee. Tälläkin hetkellä tsillailen itse pelissä ja laitoinkin liittymispyynnön.
 
Ylös Bottom