Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kävin Prismassa ensin kattelee eikä työntekijät löytäneet minulle sitä telakka, niin piti mennä viereiseen giganttiin. Mutta jos löydätte tolla 30e hintaan niin ostakaa ihmeessä!

Kyllä tuo 30 on se hinta millä Expertit ja kaikki muut sitä myy. Ylimenevä osa hinnasta on selkeää rahastusta!
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kävin Prismassa ensin kattelee eikä työntekijät löytäneet minulle sitä telakka, niin piti mennä viereiseen giganttiin. Mutta jos löydätte tolla 30e hintaan niin ostakaa ihmeessä!

Eikös Gigantissa ole se 30:nen päivän palautusoikeus? Takaisin sinne ja viereisestä marketista toinen mukaan, niin jää rahaa vaikkapa kolajuomaan! :)
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Eikös Gigantissa ole se 30:nen päivän palautusoikeus? Takaisin sinne ja viereisestä marketista toinen mukaan, niin jää rahaa vaikkapa kolajuomaan! :)

Ja eikös joskus Gigantti antanut samaan hintaan jos jostain sai halvemmalla vai muistanko väärin?
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Tuli ostettua gigantista ehkä liian tyyriiseen hintaan (49e) ps4 ohjainten lataustelakka. Härpäke itsessään ei näytä kovin kummoiselta mutta kun ohjaimet ovat paikallaan se näyttää tyylikkäältä siinä konsolin vieressä. Ohjaimet on äärettömän helppo asettaa paikoilleen ilman tuskaista arvailua "menikö se nyt paikoilleen tai pitääkö tätä survoa tähän kuinka kovasti" Ohjain loksahtaa hyvin kepeästi paikoilleen ja väläyttää oranssia valoa joka hiipuu hiljalleen. Latauksen aikana mitään ylimääräisiä valoja ei ole.
Suosittelen ostosta jos löydät halvemmalla tai tuo 50e hinta ei haittaa.

Expert myö tuota telakkaa hintaan 25.90€
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kertokaa viisaat mikä on järkevin tapa saada moninpelin VOIP-jutut toimimaan PS4:lla kun se laitteen mukana tullut kuuloke/mikki ei oikein nappaa vaan haluan nauttia laadukkaasta ja mukavasta äänentoistosta.

Vanhalla PS3:lla käytin sitä Sonyn virallista BT-handsfree mikkiä pöydällä omassa telineessään ja äänet sitten tuli vahvistimeen kytkettyjen langattomien kuulokkeiden kautta. Saakos saman toimimaan uudella laitteella (= eli tuo virallinen piuhamikki vain noukkisi mun äänet mutta peliäänet ja muiden kommentit ohjautuisivat erillisiin kuulokkeisiin)?

Nyt siis PS4 on kytketty vahvistimeen HDMI:llä ja kuulokkeiden lähetin myös vahvistimessa kiinni.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kertokaa viisaat mikä on järkevin tapa saada moninpelin VOIP-jutut toimimaan PS4:lla kun se laitteen mukana tullut kuuloke/mikki ei oikein nappaa vaan haluan nauttia laadukkaasta ja mukavasta äänentoistosta.

Vanhalla PS3:lla käytin sitä Sonyn virallista BT-handsfree mikkiä pöydällä omassa telineessään ja äänet sitten tuli vahvistimeen kytkettyjen langattomien kuulokkeiden kautta. Saakos saman toimimaan uudella laitteella (= eli tuo virallinen piuhamikki vain noukkisi mun äänet mutta peliäänet ja muiden kommentit ohjautuisivat erillisiin kuulokkeisiin)?

Nyt siis PS4 on kytketty vahvistimeen HDMI:llä ja kuulokkeiden lähetin myös vahvistimessa kiinni.

Halvin ja monesti äänentoiston kannalta paras ja edukkain vaihtoehto on puhelimien mukana tulevat nappi headset kuulokkeet kiinni ohjaimeen suoraan!
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Halvin ja monesti äänentoiston kannalta paras ja edukkain vaihtoehto on puhelimien mukana tulevat nappi headset kuulokkeet kiinni ohjaimeen suoraan!

Edukkain se varmasti on muttei sillä parhaan äänentoiston kannalta ole juurikaan tekemistä - nautin paljon mieluummin tasokkaista kuulokkeista kuin jostain korvanapeista (varsinkin kun sellaiset jo löytyy). En kaipaa mitään uusia härpäkkeitä jos ei pakko ole. Mutta onko tosiaan niin, että nykytekniikalla ei pysty enää toteuttamaan tuota PS3:lla toiminutta setuppia? PS4 ei tunnu tunnistavan Bluetooth härpäkkeitä jostain syystä... eikä ohjaimeen kiinnitettävää kuulokemikkiä pysty ohjaamaan siten että se toimisi vain mikkinä - äänet sitten muun toiston kautta.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Edukkain se varmasti on muttei sillä parhaan äänentoiston kannalta ole juurikaan tekemistä - nautin paljon mieluummin tasokkaista kuulokkeista kuin jostain korvanapeista (varsinkin kun sellaiset jo löytyy). En kaipaa mitään uusia härpäkkeitä jos ei pakko ole. Mutta onko tosiaan niin, että nykytekniikalla ei pysty enää toteuttamaan tuota PS3:lla toiminutta setuppia? PS4 ei tunnu tunnistavan Bluetooth härpäkkeitä jostain syystä... eikä ohjaimeen kiinnitettävää kuulokemikkiä pysty ohjaamaan siten että se toimisi vain mikkinä - äänet sitten muun toiston kautta.

Kikkailla voi niin paljon kun haluaa mutta kaikki johdolliset (ei usb) headsetit saa toimimaan suoraan ohjaimesta (2 piuhaiset adapterilla noin 7euroa.) ja usb liitännällä olevat konsolin usb portista.
BT päivitys pitäisi tässä kuussa tulla jonka jälkeen nekin toimivat.
 
Kameroiden ja ohjaimien löytäminen (pun/sin) taitaa vielä olla todella heikkoa,prismat,gamestopit ja muut täynnä mustaa ohjainta kyllä.Kameroita ei ole tullut vastaan míssään?
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kameroiden ja ohjaimien (pun/sin) taitaa vielä olla todella heikkoa,prismat,gamestopit ja muut täynnä mustaa ohjainta kyllä.Kameroita ei ole tullut vastaan míssään?

Tilaus sisään ja toimittavat kun saavat varastolle saldoa. Näin tein sinisen ohjaimen ja kameran kanssa.
 
PS4 ja PX4 ongelma

tervehdys
Itse ostin tuossa juuri PS4:lle Turtle beachin PX4 kuulokkeet. Sain kuulokeet toimimaan kuten pitikin Optical-kaapelin kautta, monilla kuulosti olleen hankaluuksia tuossa. Äänet ovat mahtavat, mutta sitten itse ongelmaan: Kun haluan käyttää mikrofonia, täytyy kuulokeet ja DS4 liittää yhteen mobile cablella, eli 2,5mm plug-3,5mm plugilla. Tämän jälkeen ääni katkeilee hirveästi, ja äänenlaatu romahtaa. ääntä kuuluu vain silloin kun DS4:sta painaa jotain nappia. Tämähän vika ilmeisesti korjaantuu silloin kun PS4patchi tulee,jossa toivottavasti tulee bluetooth-tuki, jolloin ei enää tarvitse mobile cablea..?
Onko kellään ideoita/kokemuksia miten tämän saisi korjatuksi.
Itse tein tälläisen väliaikaisratkaisun että minun PX4sta kuuluu ääni, ja PS4n mukana tulleista nappikuulokkeista tulee mikrofoni äänet, ja minun äänet muille.
Kiitän ja kumarran valmiiksi kaikille auttajille
-Pexu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4 ja PX4 ongelma

Tarvitaanko tuossa ollenkaan tuota optista virtystä kun kaikki äänet voi laittaa tulemaan ohjaimesta?
Vastausta en tiedä kun ei kyseisiä luureja ole ikinä ollut...
Niin se ainakin toimii Sonyn omilla ja muutamilla muilla...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kellään kokemusta näistä PS4 kuulokkeista? Turtle Beach P4C PS4, onko ostamisen arvoset, vai pitäisikö oottaa bluetooth tukea, ja käyttää PS3 omaa BT-kuuloketta? Eikös pitäisi toimia sitten myös tässä PS4:ssa??

-V
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Vika oli niinkin naurettava kuin PS4sen sammuttaminen. kun käynnistin uudelleen Ps4 ja kuulokeet, vika oli kadonnut...

Nyt PX4set eivät ole vielä täysin langattomat, tarvitsee tuon mobile cablen että, mikrofoni toimii. korvatyynyt ehkä hieman liian pienet minulle, painaa hieman korvanlehteä. muuten minun mielestä täysin rahojen arvoiset, varsinkin kun bluetooth tulee, jolloin täysin langattomat
 
Ylös Bottom