Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Eikö kenelläkään tietoa saako noita mistään? Löytyi yhdet kuulokket kotoa mitkä eivät särisseet kuin satunnaisesti, mutta eikös kissa repinyt ne sitten kappaleiksi:rolleyes:

Tai jos kerta noita alkuperäisiä ei mistään saa, onko tietoa mitkä nappikuulokkeet toimivat ohjaimessa takuuvarmasti ilman sähinää ynnämuuta?
Taisi tuolla edellisellä sivulla joku tarjota omaa ps nappikuuloketta sinulle. Tuskin noita erikseen myydään mutta olettaisin että aika monella lojuu turhana.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Hei te onnelliset Sonyn 2.0 kuulokkeiden omistajat. Eilen sain omani ja pikaisen testin jälkeen vaikuttavat kyllä aivan hyviltä. Iso plussa helpossa käyttöönotossa ja mikä parasta. Ei johtoja enää missään! Juhuu!!

Jos jostain pitää nillittää niin äänenlaatu ei ehkä ole ihan yhtä erinomainen kuin Turtle beach PX4:n joita myös käytän. Tämä tosiaan siis vain minun mielipiteeni muutaman minuutin testin perusteella. Samoin nappulat ovat vähän tönkön tuntuiset sekö itse kuulokkeet tosiaan tuntuvat aika haurailta.

MUTTA kaikenkaikkiaan en kadu ostostani ja eiköhän ajan myötä näihin totu niin alkavat nämä huonot puolet tuntumaan mitättömiltä.

Kysymys koskien ääniprofiileja. Mitä te tykkäätte käyttää? Käytättekö oletusprofiilia vai jotain valmisprofiilia vai kenties säädättekö itse? Bassot tosiaan ovat aika alhaalla näissä ja täytyy perehtyä näihin profiileihin ajan kanssa.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Eikö kenelläkään tietoa saako noita mistään? Löytyi yhdet kuulokket kotoa mitkä eivät särisseet kuin satunnaisesti, mutta eikös kissa repinyt ne sitten kappaleiksi:rolleyes:

Tai jos kerta noita alkuperäisiä ei mistään saa, onko tietoa mitkä nappikuulokkeet toimivat ohjaimessa takuuvarmasti ilman sähinää ynnämuuta?

Täällä olisi yhdet ylimääräiset, nakkaa yv jos kelpuutat.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Hei!

Olisin aikeissa ostaa kuulokkeet PS4:lle (mielellään langattomat) Minkälaisia kuulokkeita suosittelisitte? Omaan silmään pisti: Turtle Beach Ear Force Stealth 400.
 
Itse suosittelen Sonyn 2.0 on loistavat. Toki en ole muita kokeillut :) Kaikki ketkä noita käyttävät, niin kehuvat kyllä hyviksi.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Täältä ääni Turtle Beach Ear Force Stealth 500P kuulokkeille. Ollu nyt reilun viikon käytössä ja ei oo valittamista.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kysymys koskien ääniprofiileja. Mitä te tykkäätte käyttää? Käytättekö oletusprofiilia vai jotain valmisprofiilia vai kenties säädättekö itse? Bassot tosiaan ovat aika alhaalla näissä ja täytyy perehtyä näihin profiileihin ajan kanssa.

Kannattaa tosiaan käyttää ainakin omasta mielestä jotain muuta kuin sitä oletusprofiilia (kytkinasento 1). Itse käytän tällä hetkellä Destinyn valmisprofiilia, ja siinä ainakin tuntuisi olevan bassoissakin enemmän tuntua. Eli kumppanisovellusta vain lataamaan ja testailemaan :)
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Mitä te tykkäätte käyttää? Käytättekö oletusprofiilia vai jotain valmisprofiilia vai kenties säädättekö itse?
Valmisprofiileilla on menty aina. En nyt edes muista, mikä profiili siellä tällä hetkellä on. Aina kun Headset Companion Appiin uusi profiili tulee, pitää sitä päästä saman tien kokeilemaan (vaikkei välttämättä edes olisi peliä, jota varten se on alunperin suunniteltu).
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kysymys koskien ääniprofiileja. Mitä te tykkäätte käyttää? Käytättekö oletusprofiilia vai jotain valmisprofiilia vai kenties säädättekö itse? Bassot tosiaan ovat aika alhaalla näissä ja täytyy perehtyä näihin profiileihin ajan kanssa.

Yleensä tulee käytettyä noita pelikohtaisia ääniprofiileja. Nyt on tosin ollut destinyn profiili jo pari kuukautta käytössä ja sillä on pelattu sitten kaikkia pelejä. Ei vaan jaksa aina käyttää kuulokkeita piuhan päässä peliä vaihtaessa.

Mun mielestä ihan jo oletusasetuksillakin on ihan ok basso kun kytkin on 2. asennossa. Ei ehkä musiikin kuunteluun mutta pelaamiseen ja elokuviin toimii.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Moi kaikki konsolifin lukijat.

Olemme kolme nuorta miehen alkua ja olemme perustaneet koulussamme Next-Gen yrityksen.
Myymme erilaisia pelitarvikkeita Ps4 (ohjaimen silikonisuojia, ohjaimen thumb grippejä, custom tarroja, pystytelineitä.) sekä iphone 5 peilikalvoja.

Jos olet kiinnostunut tuotteista, vieraile sivullamme https://holvi.com/shop/Z2RVlF/

Meidät tavoittaa myös sähköpostilla nextgenny@hotmail.com ja facebook.com/nextgenny

Terveisin: Next-Gen NY

Ps, ostamalla meiltä tuet nuoria yrittäjiä . :)
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Suunnitelmissa olisi hankkia isompi sisäinen kovalevy Pleikka neloseen, mielellään vähintään 1,5tb. Itse olen aivan pihalla siitä millainen kovo konsoliin käy. Selailin ketjua, mutta en juurikaan viisaammaksi siitä tullut. Millaista kovalevyä täällä on suosittu?
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

onko nämä kaikki tuotteet tilattu ebaystä free international shippingillä ja läntätty vaan 50% kate?


Moi kaikki konsolifin lukijat.

Olemme kolme nuorta miehen alkua ja olemme perustaneet koulussamme Next-Gen yrityksen.
Myymme erilaisia pelitarvikkeita Ps4 (ohjaimen silikonisuojia, ohjaimen thumb grippejä, custom tarroja, pystytelineitä.) sekä iphone 5 peilikalvoja.

Jos olet kiinnostunut tuotteista, vieraile sivullamme https://holvi.com/shop/Z2RVlF/

Meidät tavoittaa myös sähköpostilla nextgenny@hotmail.com ja facebook.com/nextgenny

Terveisin: Next-Gen NY

Ps, ostamalla meiltä tuet nuoria yrittäjiä . :)
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Nyt pidemmän testihetken perusteella en voi muuta kuin liittyä ylistyskuoron jatkoon ja kehua Sonyn 2.0 kuulokkeita. Jos vielä epäröit ostatko vai et niin voit lopettaa ja osta. Piste!

Otin muuten Destinyn ääniprofiilin käyttöön. Se vaikuttaa ainakin toistaiseksi juuri sopivalta omiin korviin.
Toivottavasti tuohon profiiliappiin tulisi jossain vaiheessa mahdollisuus testata eri profiileja ilman että joutuu poistumaan ohjelmasta. Koska olisihan se kätevämpää niin nääs.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Moi kaikki konsolifin lukijat.

Olemme kolme nuorta miehen alkua ja olemme perustaneet koulussamme Next-Gen yrityksen.
Myymme erilaisia pelitarvikkeita Ps4 (ohjaimen silikonisuojia, ohjaimen thumb grippejä, custom tarroja, pystytelineitä.) sekä iphone 5 peilikalvoja.

Jos olet kiinnostunut tuotteista, vieraile sivullamme https://holvi.com/shop/Z2RVlF/

Meidät tavoittaa myös sähköpostilla nextgenny@hotmail.com ja facebook.com/nextgenny

Terveisin: Next-Gen NY

Ps, ostamalla meiltä tuet nuoria yrittäjiä . :)

Laittakaa maksu vaihtoehdoiksi lasku ja postiennakko, niin sillon minä ainakin tilaan.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Olikos niin että ps vitan nappikuulokkeet toimivat headsettinä ps4:sella niin että myös Mikki pelaa?
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Ratkaisu on luonnollisestikin lisätä konsoliin vielä enemmän ja toiseen suuntaan sojottavaa kulmikasta uloke-estetiikkaa

Nyt harmoniaa tavoitteleva PS4-sisustaja saa kulmikkaan ulokkeen konsolin päällisen ja etureunan lisäksi myös takareunaan:
Näytä liitetiedosto 13902
http://www.e-ville.com/fi/138-playstation-tarvikkeet/13847-ps4-tuuletinlisaosa.html

Virtansa lisätuulettimet saavat jo edellisestä konsolisukupolvesta tuttuun tapaan konsolin USB-väylästä, joten ekstrapropellit omalta osaltaan paitsi varaavat yhden USB-portin, myös lisäävät laitteen kuormitusta ja tuottavat lisälämpöä, joten esteettinen kierre on valmis! Lisätuulettimet luonnollisestikin tuottavat myös lisä-ääntä, joten konsolin etupuolen USB-hubista törröttävä kuulokevastaanotin osoittautuu entistä tarpeellisemmaksi.

(Sanottakoon nyt vielä selväkielisesti, että en ehkä täysin varauksetta lähtisi suosittelemaan tällaisen vehkeen hankkimista. Muutenkin noihin kiinalaisperäisiin halpistuotteisiin investoimista kannattaa harkita muutamaankin kertaan.)
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Olisi kysymys pelikuulokkeista. Kiinnostaisi hankkia Sonyn 2.0 wireless headset käytettäväksi PS4:lle ja PS3:lle. Tarvitseeko laitteen käyttöönotossa tehdä mitään erikoista? Tarvitaanko käytössä nettiyhteyttä tms?
 
Ylös Bottom