Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

On tästä PSN:n hitaasta pelien latailusta ehkä jotain hyötyäkin? :)
Tuli odotellessa testattua Behringerin pientä phantomilla varustettua USB äänikorttia/mikseriä PS4:ssä, ja sehän toimii.
Jos on tarvetta saada ääntä kunnon mikrofonilla pelikavereille/videoihin, niin tuohon saa tarvittaessa ison konkkamikin kiinni XLR:llä, ja kaiuttimet, sekä erillisen äänilähteen RCA:lla, sekä langalliset kuulokkeet.
Myös huonon musiikin soittaminen lobbyssä pelkästään pelitovereille pitäisi onnistua paljon laadukkaammin kuin mikrofonnin kautta, tai voi nauttia paremmasta musiikista ihan itsekseen häiritsemättä muita.

Behringer Xenyx 302 USB, Thomann
Näytä liitetiedosto 14595

Testimikkinä oli t.bone SC 400
Näytä liitetiedosto 14596
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Ois pikkunen ongelma turtle beach stealth 500 p kuulokeitten kanssa. Ei toimi noi surround modet ollenkaan ja eikä suostu parittamaan uudellen. Neuvot olis poikaa.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kokeile vaan uudelleen rauhassa sitä parittamista. Kyllä se siitä alkaa toimimaan, sama oli itsellä alussa mutta kun paritti sen rauhassa, niin alkoi toimimaan. Varmista myös ohjeesta se, kuinka se tehdään.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Saakohan näitä http://cdon.fi/pelit/playstation_wireless_stereo_headset_2-0_white-34191733 tilattua vielä mistään? Vai onko tuo 16 päivä joku virallinen päivä..

Virallinen.

By popular demand, we are happy to announce that we will be launching the white edition of the Wireless Stereo Headset 2.0 for PS4 across Europe on 16th September.
http://blog.eu.playstation.com/2015...dset-2-0-white-edition-launches-in-september/
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Minkälaisia kuulokkeita suosittelisitte pleikulle?

Jos alle 100€ luokassa mennään langattomilla niin Sonyn omat langattomat.

Mutta mitä yleisesti haluat kuulokkeilta? Pitääkö toimia myös muiden laitteiden kanssa? Onko mahdolista kotiteatteria jne. Hiukan enemmän kun valotat noita ja budjettia niin voi suositella jotain muutakin.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Njooh... Yksinkertaisesti pelikuulokkeet pelaamiseen jossa ei miellellään olis mikrofonia. Niin "hienoa" kuuloketta tarvitsisi että budjetti olis noin alle viidenkympin (jos edes semmosta löytyy).
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Njooh... Yksinkertaisesti pelikuulokkeet pelaamiseen jossa ei miellellään olis mikrofonia. Niin "hienoa" kuuloketta tarvitsisi että budjetti olis noin alle viidenkympin (jos edes semmosta löytyy).

Sitten kannattaa suunnata katse vaikka suljettuihin Sennheiserin kuulokkeisiin, lähes kaikissa pelikuulokkeissa on poikkeuksetta mikrofoni. Joko kiinteä tai irroitettava.

50€ budjetilla saa ainakin myös Sonyn langattomia, laadusta en tiedä itse mitään joten siksi sano että kannattaa ne ostaa.

Itse katsoisin noilla kriteereillä mitä annoit.

Sennheiser HD 439, suljetut ja alle 60€ hintalapulla.

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/31439/ddhbm/Sennheiser-HD-439-kuulokkeet

Sennheiser HD 419, suljetut, ja alle 50€ hintalapulla.

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/28830/ddhbj/Sennheiser-HD-419-kuulokkeet

Erona HD 439 hyväksi, toistaa hieman kirkkaammin diskantit ja bassot matalemmalta. Vaihdettava 1,4m tai 3m johto.

Eli mikäli budjetti venyy 439 niin mielummin ne, käyttötavasta riippuen saa johdon pituuden sopivaksi. Halvemmissa kuulokkeissa tuppaa bassontoisto olemaan aika heikkoa auttamatta. HD 439 on ihan pätevät, hintansa arvoiset oman kokemuksen perusteella. Mulla on itsellä matkalla mukana yleensä juurikin nuo.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Ei pahalta näytä, juurikin olen pohtimassa että pitäiskö konsolilleni hommata kuulokkeet, lisää suosituksia saa laittaa
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Ei pahalta näytä, juurikin olen pohtimassa että pitäiskö konsolilleni hommata kuulokkeet, lisää suosituksia saa laittaa

Mikäli budjetin pystyt venyttämään sinne vajaa 100€, niin nuo Sonyn omat. Toimii passiivisena mukana tulevalla johdolla ilman virtaa 3.5mm plugisissa laitteissa.

Langattomana sitten taas konsolin kanssa, tukee virtuaalista 7.1 ääntä, ei suun eteen / viereen tulevaa mikkiä vaan kiinteä sisäänrakennettu. Mute nappihan löytyy vasemmasta korvakupista, konsolilla voi säätää profiiilia ekvalisaattorilla tai ladata valmiiksi tehdyn profiilin jollekin pelille.

Tietokoneella toimii myös langattomasti kun kytkee sovittimen mikä tulee USB liittimeen, myös mikrofonin mykistys. 7.1 virtuaalinen ei toimi kuin pelkästään PS4 kanssa.

TV:n kanssa ei sitten toimi kuin langallisena, johto ei itsessään ole pitkä joten vaatii että istuu lähellä tai jatkoliittimen / pidemmän johdon.

https://www.verkkokauppa.com/fi/pro...on-Wireless-Stereo-Headset-2-0-pelikuulokkeet

Jostain voi löytyä 89,99€ lapulla myös kun oikein kaivelee.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Mites mitkä kuulikkeet ja mistä saa vähän kalliimmassa hintaluokassa ja langattomat? Mulla oli noi turtlebeachin öö jotku 190e ja oli muuten tosi hyvät mutta muovisangat väsy ja meni poikki :( takuuseen hain sitten nää ps4 omat langattomat ja nää on suoraan sanottuna paskinta paskaa ikinä kun on aina ollut turtlebeachit..

Astro a50 ois vissii hyvä mutta suomessa kaikki myy ei oota. Mites steelseries H onko mistään kotosin?
Ehotelkaa muitakin? Hinnalla ei niin väliä kuhan ois hyvät ja kestävät :)
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Mites mitkä kuulikkeet ja mistä saa vähän kalliimmassa hintaluokassa ja langattomat? Mulla oli noi turtlebeachin öö jotku 190e ja oli muuten tosi hyvät mutta muovisangat väsy ja meni poikki :( takuuseen hain sitten nää ps4 omat langattomat ja nää on suoraan sanottuna paskinta paskaa ikinä kun on aina ollut turtlebeachit..

Astro a50 ois vissii hyvä mutta suomessa kaikki myy ei oota. Mites steelseries H onko mistään kotosin?
Ehotelkaa muitakin? Hinnalla ei niin väliä kuhan ois hyvät ja kestävät :)

Turtle Beach PX4 on saanu ihan hyvää palautetta Amazonissa. Itsekkin kyseisiä olin hommaamassa, mutta pelaan 1,5m päästä näytöstä niin ei tarvetta langattomille.

CDON.com:sta löytyy A50, mutta statuksella "Väliaikaisesti loppu". En tiedä mikä ero XB1 ja PS4 malleilla on, mutta XB1 mallia näyttäisi löytyvän.

Steelseries H:sta pysty hirveästi mitään muuta sanomaan kun että helvetin iso plussa vaihdettavasta akusta.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Itselläni on Turtle Beach Stealth 500p tällä hetkellä, ja olen ollut enemmän kun tyytyväinen niihin.
Aikaisemmin oli Pulset ja ero on kyl aivan huikea TurtleBeachin eduksi, joten niitä itse ainakin suosittelisin.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Itselläni on Turtle Beach Stealth 500p tällä hetkellä, ja olen ollut enemmän kun tyytyväinen niihin.
Aikaisemmin oli Pulset ja ero on kyl aivan huikea TurtleBeachin eduksi, joten niitä itse ainakin suosittelisin.


Nuo minullakkin oli ennen sonyn omia ja tykkäsin kovasti mutta sankojen muovi väsyi ja meni poikki :( muuten tykkäsin ja siksipä nämä sonyn omat nyt tuntuukin kaameilta...
On muuten yleinen ongelma muuten niin hyvissä kuulokkeissa että se muovi vaan väsyy ja katkeaa, claanikaverilla on nuo samat ja hajosivat myös, vuoden kestivät melkein. Kovalla käytöllä toki mutta silti, takuu tosin hoitui niinkuin pitikin,ongelmitta :)

No a50 astroa ei missään ollut varastossa ja jotkut piti saada niin tulipa tilattua nuo steelseries H:t. Luulisi että tuohon rahaan saisi jo priimaa :)
 
Ylös Bottom