Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4: Lisälaitteet ja tarvikkeet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Se lukee siinä manuaalissa. Itse tein sen ja korjaantui saman tien. Itsellä ei my ole tässä manuaali käytössä .
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Jepulis sain toimimaan. Piti vain uudelleen parittaa kuulokkeet. Ensituntumalta voin jo sanoa, että ero PX4:n on yllättävän kova. Stealthit tuntuvat paremmalta päässä ja eipä äänestäkään voi valittaa. Ja mikä parasta verrattuna edeltäjiin niin pidän tästä usb palikasta enemmän kuin PX4:n lähetin mötikästä. Ei PX4 kuulokkeet missään nimessä huonot ole, mutta jos näiden kahden väliltä pitää valita niin Stealth on meikäläisen valinta.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Hyvä kun sait toimimaan! Itsekin olen ollut ostooni tosi tyytyväinen. Kuulokkeet mukavat ja istuvat sekä äänentoisto huippuluokkaa.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Nyt, kun olen käyttänyt vajaan viikon näitä TB Stealth 500p kuulokkeita niin osaa näistä vähän paremmin jo sanoa. Headsettinä nämä ovat mielestäni oikein hyvät, mutta valitettavasti puhtaina kuulokkeina huonon ja keskinkertaisen välillä. Omat Shuren 80€ studiokuulokkeet hakkaavat nämä 100-0 äänenlaadussa ja varsinkin tämä 7.1 on ollut todella iso pettymys.

Langattomuus, keveys, mikrofoni, näppäimet ovat iso plussa, jonka takia tämä onkin hyvä headset. Erilliset äänensäädöt auttavat kummasti ja se naisen ääni joka kertoo äänitilasta tai onko mikki päällä on myös erinomaisesti tehty.

Muutaman tunnin pystyy pitämään kuulokkeita päässä, mutta sitten alkaa kuppien paine tuntumaan. Toivottavasti löystyvät käytössä, kun materiaali pehmenee ja väljenee. Arvosanaksi voisin antaa 7/10
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Onko sulla oikea mode päällä? Ilmoittaako alussa se naisääni, että gamemode? Itsellä oli alussa pois päältä, koten jouduin parittoman uudelleen. Äänet toimii mielestäni todella hyvin, eikä niitä arvosteluissa ole turhaa kehuttu.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Olen minä tietenkin kaikkia kokeillut ja jossain GTA V:ssä voi game modea käyttääkin, mutta ei siitä silti saa laadukasta. Urheilupeleissä pakko laittaa stereo päälle ja bass boost. Stereolla saa ehdottomasti laadukkaiman äänen näistä kuullokeista, mutta silloin toki menettää tilaäänet. Kyllähän nämä jotenkin asiansa ajavat, mutta häviää äänenlaadussa jokaisessa asiassa paitsi bassossa minun toisille kuulokkeille niin paljon, että ei mitään järkeä. Täyttää hintaa näistä en olisi ikinä maksanut, mutta alle 100€ headsetiksi menee kyllä vaikka rahat olisi varmasti voinut käyttää fiksumminkin.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

En tiedä onko tämä itsestään selvyys ollut muille, mutta itselleni selvisi vasta äsken kun testasin elikkäs Turtle Beach Stealth 500p luurit saa toimimaan langattomasti myös telkkarin kanssa. Usb lähetin vain telkan usb paikkaan ja optinen kiinni töllöön ja toimii! Tämä onkin mukava juttu sillä käytin kyseisiä luureja aikaisemmin stereojohdon kanssa joka meni juuri rikki niin siksi päätin kokeilla tätä. Mahtavaa! :D
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kiitos Kain vinkistä! Tulee tarpeeseen, eikä ole tuota tullut itsellä edes mieleen.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Makunsa kullakin ja se on suotavaakin. Itse testasin sekä Sonyn omia 2.0 että turtle beachin 500p ja valinta oli selkeä. Molemmat hyviä mutta itseä miellytti enemmän turtle beachin kuulokkeet. Enkä kyllä stereona pitäis missään pelissä sen verran hyvät on tilaäänet.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Tälläistä pleksiä myyvät Sonyn kauppapaikalla. Hintaan 24,99 dollaria.

pSNYNA-PS43000706_main_v500.png


pSNYNA-PS43000826_main_v500.png


Lähde: http://store.sony.com/playstation-4-accessories/cat-27-catid-All-PS4-Accessories
 
turtle beach 400

Ostin turtle beach stealth 400 kuulokkeet. Tiedän että optinen kaapeli pitää laittaa usb tikkuun kiinni ja toinen pää konsoliin. Mutta mikä tarkoitus tällä on? Äänet kyllä toimii ilmankin.
 
Vastaus: turtle beach 400

Ostin turtle beach stealth 400 kuulokkeet. Tiedän että optinen kaapeli pitää laittaa usb tikkuun kiinni ja toinen pää konsoliin. Mutta mikä tarkoitus tällä on? Äänet kyllä toimii ilmankin.

Laitat pleikkarin asetuksista äänen ulostuloksi optinen, sit toisto kuulokkeisiin chat äänet niin näin saat säädettyä chat ja peliääniä erikseen.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Onkos PS4:lle vielä tullut kelvollisia tarvikeohjaimia? Vara/moninpeliohjaimeksi mieluusti ostaisi jotain edullista ja erottuvaa, mutta kuitenkin hyvillä napeilla. Erityisesti ristiohjain tärkeä. Sonyn omat DS4:n lisävärit eivät oikein miellytä...
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Hajonnut molemmista ohjaimista tattien kumit. Markkinoilla on niin paljon noita tarvike kumeja tilalle että ota nyt noistakin selvää. Mitkä noista istuu hyvin ohjaimeen ja tuntuu lähelle alkuperäisiä. Ei viitsisi mitään löysiä ostaa.
 
Vastaus: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Hajonnut molemmista ohjaimista tattien kumit. Markkinoilla on niin paljon noita tarvike kumeja tilalle että ota nyt noistakin selvää. Mitkä noista istuu hyvin ohjaimeen ja tuntuu lähelle alkuperäisiä. Ei viitsisi mitään löysiä ostaa.

Täällä käytetty hattuja ilman mitään ongelmia. Eiköhän nuo ole kaikki kelvollisia.

Esimerkki: http://www.vpd.fi/pelit/ps4/lisatarvikkeet/thumb-grips-ps4-xbox-one-ps3-xbox-360.html
 
Ylös Bottom