Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 Move ohjaimien paritus ? EI TOIMI !

jinne

New Member
Kuka osasi neuvoa miten saan Move ohjaimet parittettua PS4 konsoliin ?

Ei toimi vaikka tehty niinkuin ohjeissa sanottii ???

ps. hermot loppu ja ohjaimet kohta seinässä :(

Kiitos
 
Ja jos tuokaan ei auta, on ohjaimen ”kääntöpuolella” olevan tuotetietotarran alapuolella pieni Reset-napin aukko. Sinne kun tökkää jollain tarpeeksi pienellä, esim. klemmarilla, niin ohjain poistaa kaikki paritukset ja palaa oletusasetuksiinsa.
 
Ja jos tuokaan ei auta, on ohjaimen ”kääntöpuolella” olevan tuotetietotarran alapuolella pieni Reset-napin aukko. Sinne kun tökkää jollain tarpeeksi pienellä, esim. klemmarilla, niin ohjain poistaa kaikki paritukset ja palaa oletusasetuksiinsa.

+ joskus täytynyt hetken aikaa odottaa jotta on ladannut akkuun pohjavireen.
 
Moikka, nostan ketjua, sillä minulla sama ongelma. Olen varmaan seitsemällä piuhalla kokeillut yhdistämistä, olen reseroinut kapulat ja ei vaan yhdistä. Punainen valo ei lähde edes vilkkumaan, että alkaisi lataamaan kapuloita. Kun painan PS näppäintä, niin kyseinen valo vilkkuu hetken nopeasti ja sitten sammuu.

Laskeeko pleikka nämä niihin neljään ohjaimeen, jotka voi parittaa PS4 kanssa? Meillä on jo 4 ohjainta laitettuna, voiko tämä olla syynä ettei lähde parittamaan? Entä miksi ei ala punainen valo edes vilkkumaan latauksen merkiksi kummassakaan kapulassa?
 
Ylös Bottom