Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
59.99!!Näytä liitetiedosto 12544
Semmonen oli vilahtanut jenkkien PS-storessa. Eiköhän tuo huhuttu PS4-käännös ole siis varma.
Hankintaan menee, sillä PS3-versio on kokematta.
59.99!!
Suurin piirtein näin. Uusintaversio on aina uusintaversio. Pelivalikoiman suppeus taas ei pitäisi olla kellekkään yllätys.Ymmärsinkö nyt oikein. Ensiksi pelaajat ostavat yli 400€ konsolin, jonka jälkeen valittavat vähän väliä p*skasta pelivalikoimasta... jonka jälkeen narisevat, kuinka uusintaversio edellisen sukupolven parhaasta pelistä on n. 15 euroa liian kallis?
First_world_problems.
Team Fortress meets Minecraft.Oli miten oli, pelikuvaa Epicin Fortnitesta:
[video=youtube;2At-C-SokiI]https://www.youtube.com/watch?v=2At-C-SokiI[/video]
Ymmärsinkö nyt oikein. Ensiksi pelaajat ostavat yli 400€ konsolin, jonka jälkeen valittavat vähän väliä p*skasta pelivalikoimasta... jonka jälkeen narisevat, kuinka uusintaversio edellisen sukupolven parhaasta pelistä on n. 15 euroa liian kallis?
Ymmärsinkö nyt oikein. Ensiksi pelaajat ostavat yli 400€ konsolin, jonka jälkeen valittavat vähän väliä p*skasta pelivalikoimasta... jonka jälkeen narisevat, kuinka uusintaversio edellisen sukupolven parhaasta pelistä on n. 15 euroa liian kallis?
First_world_problems.
Kyllä mä narisen, peli on kuitenkin sieltä edelliseltä sukupolvelta
Tarkoituksena ei ollut yleistää jokaista PS4 omistajaa. Jälkikäteen olisi pitänyt kirjoittaa yksikössä, ei monikossa. Järkeenkäypä syy olla ostamatta uudelleenjulkaisua, jos TLOU ei alun alkaen aiheuttanut minkäänlaista mielenkiintoa. Itsellä on sama tilanne esim. MLB: Show -sarjaa kohtaan. Paras(/ainoa?) baseball pelisarja mitä konsoleilta löytyy, mutta ostamatta on jäänyt jokainen vuosipäivitys, kun itse laji ei kiinnosta.Hei älä yleistä. En tiedä onko peli edellisen sukupolven paras vai ei (tippaakaan en ole peliä pelannut). Sen tiedän että se ei sitä tule minulle olemaan ja tämän takia en siitä aio maksaa. Pelaan peliä ehkä, jos peli listään IGC valikoimaan. Tieto pelin genrestä ja mitä siinä tehdään riittää minulle syyksi tiputtamaan mielenkiinnon alimpaan maanrakoon.
Sitten on laihasti pelattavaa konsolin ensimmäiset vuodet, sillä useat pelit julkaistaan sekä vanhalle että uudelle sukupolvelle (ACIV:BL, Watch Dogs, COD: Ghost jne.) Tietenkin voi narista, vaikka maailman tappiin asti. Se ei kuitenkaan muuta sitä faktaa, että PS4:lta löytyy heikosti "only on next-gen" pelejä - asia mikä oli tiedossa jo laitteen julkaisupäivänä.Kyllä mä narisen - - Katsos kun mä ostin sen 400 euron koneen siksi että voin pelailla sillä.. no.. uuden sukupolven pelejä, en vanhojen uudelleenkuositettuja versioita.
Zombie-peli?! Sitä ei näekään nykysukupolvessa ihan joka päivä</sarcasm>Tuhansien pelaajien MMO, joka sisältää DayZ:n kaltaista selviytymistä vihamielisessä ympäristössä, toisten pelaajien ja zombien keskellä. Luvattu olevan hard corea, free to playtä ja sisältää mikromaksuja (ei kuitenkaan pay2win). Julkaistaan PC:lle ja PS4:lle.
Zombie-peli?! Sitä ei näekään nykysukupolvessa ihan joka päivä</sarcasm>
Sitten on laihasti pelattavaa konsolin ensimmäiset vuodet, sillä useat pelit julkaistaan sekä vanhalle että uudelle sukupolvelle (ACIV:BL, Watch Dogs, COD: Ghost jne.) Tietenkin voi narista, vaikka maailman tappiin asti. Se ei kuitenkaan muuta sitä faktaa, että PS4:lta löytyy heikosti "only on next-gen" pelejä - asia mikä oli tiedossa jo laitteen julkaisupäivänä.
- The Last Guardian News and Release Date May Be Coming Soon According to Weekly FamitsuFamitsu’s editors pinged Sony Computer Entertainment on whether the game will ever be released, and they learned, as we already knew, that the publisher is looking for the best chance to announce the title again. In addition to that Sony also specified that if development continues as planned new information and a release date could be coming soon.
Nyt ollaan vahvasti huhu-osastolla. Dualshockers uutisoi Sonyn julkistavan uudestaan The Last Guardianin, ehkä kenties mahdollisesti.
- The Last Guardian News and Release Date May Be Coming Soon According to Weekly Famitsu