Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4:n tulevat pelit (huhut, uutiset)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OK
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Hotline Miami 2: Wrong Number:sta on ilmestynyt uusi traileri. Vielä ei ole tarkempaa tietoa julkaisuikkunasta kuin Q3.

[video=youtube;exg_OxsaHyY]https://www.youtube.com/watch?v=exg_OxsaHyY#t=65[/video]

Näytä liitetiedosto 12544

Semmonen oli vilahtanut jenkkien PS-storessa. Eiköhän tuo huhuttu PS4-käännös ole siis varma.

Hankintaan menee, sillä PS3-versio on kokematta.
59.99!!

Jos kyseessä on vain uudelleenjulkaisu, niin aika oudon kallis IMHO. Menee silti ostoon jossain vaiheessa, ps3:n versio kokematta, ja pianolakattu ratsuni sanoi sopimuksensa irti vuoden vaihteessa.

Veikkaisin, että TLOU PS4 versio tulee jossainvaiheessa (vuoden päästä tms) olemaan IGC tarjonnassa mukana. Ainakin itse odottelen sinne asti, kyseinen tuotos ei kiinnostanut PS3 versiona niin en tähän PS4 versioonkaan ala rahaa kaatamaan.

Ymmärsinkö nyt oikein. Ensiksi pelaajat ostavat yli 400€ konsolin, jonka jälkeen valittavat vähän väliä p*skasta pelivalikoimasta... jonka jälkeen narisevat, kuinka uusintaversio edellisen sukupolven parhaasta pelistä on n. 15 euroa liian kallis?

First_world_problems.

Oli miten oli, pelikuvaa Epicin Fortnitesta:

[video=youtube;2At-C-SokiI]https://www.youtube.com/watch?v=2At-C-SokiI[/video]

Ymmärsinkö nyt oikein. Ensiksi pelaajat ostavat yli 400€ konsolin, jonka jälkeen valittavat vähän väliä p*skasta pelivalikoimasta... jonka jälkeen narisevat, kuinka uusintaversio edellisen sukupolven parhaasta pelistä on n. 15 euroa liian kallis?

First_world_problems.
Suurin piirtein näin. Uusintaversio on aina uusintaversio. Pelivalikoiman suppeus taas ei pitäisi olla kellekkään yllätys.

Oli miten oli, pelikuvaa Epicin Fortnitesta:

[video=youtube;2At-C-SokiI]https://www.youtube.com/watch?v=2At-C-SokiI[/video]
Team Fortress meets Minecraft.

Hei älä yleistä. En tiedä onko peli edellisen sukupolven paras vai ei (tippaakaan en ole peliä pelannut). Sen tiedän että se ei sitä tule minulle olemaan ja tämän takia en siitä aio maksaa. Pelaan peliä ehkä, jos peli listään IGC valikoimaan. Tieto pelin genrestä ja mitä siinä tehdään riittää minulle syyksi tiputtamaan mielenkiinnon alimpaan maanrakoon.

First_world_problems.

Kyllä mä narisen, peli on kuitenkin sieltä edelliseltä sukupolvelta, siinä vaiheessa kun se tulee PS4:lle sen saa PS3:lle varmaan kymmenellä eurolla. En tasan osta vanhan sukupolven peliä 60 eurolla vaikka PS4:llä olisi siinä vaiheessa vaikka kuinka vähän pelattavaa. Tämä on ihan periaatekysymys minulle, eikä mikään ensimmäisen maailman murhe.

Katsos kun mä ostin sen 400 euron koneen siksi että voin pelailla sillä.. no.. uuden sukupolven pelejä, en vanhojen uudelleenkuositettuja versioita.

Jos uusintaversiot on mielestänne liian kalliita, niin älkää ostako niitä. Ei tässä pitäisi olla mitään ongelmaa.

En myöskään ymmärrä, kun jotkut valittavat näistä uusintaversioista. Haittaako ne jotain? Miksi niitä ei pitäisi tehdä? Onko se jotenkin pelaajilta ja PS4:n valikoimista pois kun niitä tehdään?

Kyllä mä narisen, peli on kuitenkin sieltä edelliseltä sukupolvelta

Tällä ei mitään merkitystä tässä murrosvaiheessa. Pleikka neloselle remasteroitu Tomb Raider oli upea kokemus ja on vähintään myös kasvojen kohotuksen saanut The Last Of Us. Mikäli tarina on kokematta on täysin sama mitä se maksaa edellisen sukupolven laitteella. Mestariteos vain parantunut vanhetessaan.

Hei älä yleistä. En tiedä onko peli edellisen sukupolven paras vai ei (tippaakaan en ole peliä pelannut). Sen tiedän että se ei sitä tule minulle olemaan ja tämän takia en siitä aio maksaa. Pelaan peliä ehkä, jos peli listään IGC valikoimaan. Tieto pelin genrestä ja mitä siinä tehdään riittää minulle syyksi tiputtamaan mielenkiinnon alimpaan maanrakoon.
Tarkoituksena ei ollut yleistää jokaista PS4 omistajaa. Jälkikäteen olisi pitänyt kirjoittaa yksikössä, ei monikossa. Järkeenkäypä syy olla ostamatta uudelleenjulkaisua, jos TLOU ei alun alkaen aiheuttanut minkäänlaista mielenkiintoa. Itsellä on sama tilanne esim. MLB: Show -sarjaa kohtaan. Paras(/ainoa?) baseball pelisarja mitä konsoleilta löytyy, mutta ostamatta on jäänyt jokainen vuosipäivitys, kun itse laji ei kiinnosta.

Kyllä mä narisen - - Katsos kun mä ostin sen 400 euron koneen siksi että voin pelailla sillä.. no.. uuden sukupolven pelejä, en vanhojen uudelleenkuositettuja versioita.
Sitten on laihasti pelattavaa konsolin ensimmäiset vuodet, sillä useat pelit julkaistaan sekä vanhalle että uudelle sukupolvelle (ACIV:BL, Watch Dogs, COD: Ghost jne.) Tietenkin voi narista, vaikka maailman tappiin asti. Se ei kuitenkaan muuta sitä faktaa, että PS4:lta löytyy heikosti "only on next-gen" pelejä - asia mikä oli tiedossa jo laitteen julkaisupäivänä.

Itse maksaisin helposti vaikka 80€ parannetusta Last of Usista, joka muuten sisältää kaikki DLC:t. (Left Behind+MP)

Bk0lDuTCEAAX6Md.jpg

H1Z1- Zombie Apocalypse

Tuhansien pelaajien MMO, joka sisältää DayZ:n kaltaista selviytymistä vihamielisessä ympäristössä, toisten pelaajien ja zombien keskellä. Luvattu olevan hard corea, free to playtä ja sisältää mikromaksuja (ei kuitenkaan pay2win). Julkaistaan PC:lle ja PS4:lle.

[video=youtube_share;lneZYriSbG4]http://youtu.be/lneZYriSbG4[/video]

Lähde: http://mp1st.com/2014/04/09/h1z1-first-details-survival-taken-next-level-confirmed-f2p/#.U0Y20Ff9OMR

Tuhansien pelaajien MMO, joka sisältää DayZ:n kaltaista selviytymistä vihamielisessä ympäristössä, toisten pelaajien ja zombien keskellä. Luvattu olevan hard corea, free to playtä ja sisältää mikromaksuja (ei kuitenkaan pay2win). Julkaistaan PC:lle ja PS4:lle.
Zombie-peli?! Sitä ei näekään nykysukupolvessa ihan joka päivä</sarcasm>

Zombie-peli?! Sitä ei näekään nykysukupolvessa ihan joka päivä</sarcasm>

Joo, samaa mieltä. Kuitenkin DayZ:n kaltainen totaalinen selviytymiskamppailu yhdessä ja vastaan muita pelaajia sekä zombiet vielä päälle on jotain kiehtovaa. Sitä puolta pelielämystä ei ole saanut vielä lähellekkään tarpeeksi kokea. Se mitä PC:llä tuli DayZ:tä pelattua, oli jokainen hetki ainutkertainen ja yllätyksellinen. Parasta kauhua mitä kokenut missään pelissä.

Sitten on laihasti pelattavaa konsolin ensimmäiset vuodet, sillä useat pelit julkaistaan sekä vanhalle että uudelle sukupolvelle (ACIV:BL, Watch Dogs, COD: Ghost jne.) Tietenkin voi narista, vaikka maailman tappiin asti. Se ei kuitenkaan muuta sitä faktaa, että PS4:lta löytyy heikosti "only on next-gen" pelejä - asia mikä oli tiedossa jo laitteen julkaisupäivänä.

Ehkäpä, kesällä kun tuo Last of Us tulee, niin silloin jo jonnin verran pelattavaa ulkona, ja itse odotan tällä hetkellä oikeastaan vain Elder's Scrolls Onlinea, jos beta tuntuu hyvältä niin hankin sen kesällä kun sen julkkari on silloin, kesäkuu muistaakseni. Last of Us ei oikein kiinnosta, olen joitakin let's play videoita katsellut ja ei vaan nappaa enkä ymmärrä pelin ylenpalttista hypetystä.

Kohta tulee ulos WatchDogs ja Wolfenstein, molemmat sellaisia että ne hankitaan vasta kun arvostelut on käyty tarkkaan lävitse, ja pelikuvaa katsottu vaikka Live from PS4 -kautta, voi hyvinkin jäädä kauppaan mikäli pelikuva ei miellytä. Sittenpä ei tarvi muuta odottaa kuin sitä ESOa sekä Destinyä syksymmällä, sekä Dragon Age 3:sta, siinä on todnäk mun tän vuoden pelit ja muut katsotaan sitten sen mukaan miten hypemittari heiluu.

Nyt ollaan vahvasti huhu-osastolla. Dualshockers uutisoi Sonyn julkistavan uudestaan The Last Guardianin, ehkä kenties mahdollisesti.

Famitsu’s editors pinged Sony Computer Entertainment on whether the game will ever be released, and they learned, as we already knew, that the publisher is looking for the best chance to announce the title again. In addition to that Sony also specified that if development continues as planned new information and a release date could be coming soon.
- The Last Guardian News and Release Date May Be Coming Soon According to Weekly Famitsu

Ylös Bottom