Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4:n tulevat pelit (huhut, uutiset)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OK
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Tuota olen itsekin seurannut ja motogp on ehkäpä ps4:n paras ajopeli, joten siitä vielä realistisempi meininki isolla pyörävalikoimalla ni kyllä kelpaa!

Gameplaytä kommenteilla:
http://youtu.be/rQfUK8bWHss

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onko mitään tietoa tuosta Until Dawn kauhupelistä? Onko milloin tulossa jne?

Harmi, ois ollut hienoa saada tuo until dawn vuoden alkuun/keväälle, ehdin jo innostua kun jossain pelikaupassa oli julkkari helmikuu lopulla, tais mennä huti..., onko until dawnille omaa ketjua olemassa?

Samaa kakkia eri paketissa.

Hienosti perusteltu. World at War on yksi parhaimmista, ellei paras peli koko Call of Dutyn historiassa. Jos sille saadaan hartaasti toivottu jatko-osa, on se merkittävä uutinen pelimaailmassa. Joten ajatus mukaan kommentoitaessa.

Hienosti perusteltu. World at War on yksi parhaimmista, ellei paras peli koko Call of Dutyn historiassa. Jos sille saadaan hartaasti toivottu jatko-osa, on se merkittävä uutinen pelimaailmassa. Joten ajatus mukaan kommentoitaessa.

Itse en koskaan World of Warista tykännyt mutta en kyllä ala lyttäämään paluuta WWII:een koska nextgen konsoleilla ei ole vielä kyseiseen sotaan perustavia pelejä tullut, joten innolla jään oottamaan mitä tulevan pitää.. Kyllä War Thunder on saatavilla PS4:lle mutta nyt ei kiinnosta lennellä koneilla :cool:

Mä taas ymmärsin, että ko. peli oli yksi suurimmista "flopeista" (lue floppi call of duty -asteikolla), tullessaan juuri Infinity Ward:n Modern Warfare -pelien välissä.

Mä taas ymmärsin, että ko. peli oli yksi suurimmista "flopeista" (lue floppi call of duty -asteikolla), tullessaan juuri Infinity Ward:n Modern Warfare -pelien välissä.

COD nojaa pitkälti monipeliin ja se ehkä olikin "floppi". Mutta yksinpeli on ollut paras mitä CODeissa on nähty. Ja samaa on moni muukin COD konkari hehkuttanut.

COD nojaa pitkälti monipeliin ja se ehkä olikin "floppi". Mutta yksinpeli on ollut paras mitä CODeissa on nähty. Ja samaa on moni muukin COD konkari hehkuttanut.

Itse taas en juuri siihen yksinpeliin lämmennyt ollenkaan.

Ylös Bottom