Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4:n tulevat pelit (huhut, uutiset)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OK
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Eiköhän Batman ole loppuunkulutettu jo. Ainakin omalta osaltani. Arkham Asylum oli silloin joskus hyvä, mutta muut osat eivät ole keksineet mitään uutta. Joten ei tähänkään mitään ennakkohypeä oikein ole.
Omasta mielestäni Arkham Asylum oli itse asiassa heikoin Batman, koska oli niin suljettu ympäristö ja koko ajan saman toistoa. Meni vähän hammasta purren lopulta läpi. Ovat mielestäni menneet parempaan suuntaan sen jälkeen ja tuoneet pelisarjaan uusia elementtejä. Mielestäni jatko on todellakin kaivattu. Kyllähän noista supersankareista tarinaa riittää, ja siksi minä ainakin ensisijaisesti pelaan yksipelejä - siis hyvän tarinan vuoksi.

Omasta mielestäni Arkham Asylum oli itse asiassa heikoin Batman, koska oli niin suljettu ympäristö ja koko ajan saman toistoa. Meni vähän hammasta purren lopulta läpi. Ovat mielestäni menneet parempaan suuntaan sen jälkeen ja tuoneet pelisarjaan uusia elementtejä. Mielestäni jatko on todellakin kaivattu. Kyllähän noista supersankareista tarinaa riittää, ja siksi minä ainakin ensisijaisesti pelaan yksipelejä - siis hyvän tarinan vuoksi.
Totta tuokin. Tosin kyllä kaikki supersankaripelit toistaa itseään jossain vaiheessa. Toki en olekkaan mikään supersankarifani, nii sekin voi vaikuttaa.
Arkham Asylum oli kuitenkin mun mielestä mukavan tunnelmallinen hienolla pelattavuudella, jollaista ei oltu ennen peleissä nähty.

Ettei ihan ohi aiheen mene niin kyllä on kiinnostavaa tarjontaa tulossa PS4 lähiaikoina :) Bloodborne 2 silti odotan eniten.

Itselleni taas meni toistepäin. Arkham Asylumin pelimaailma oli persoonallinen ja hyvin toteutettu yksinkertainen pieni pelimaailma, josta löytyi kuitenkin syvyyttä riittävästi, kun katsoi pinnan alle. Se muistutti paljon vanhempia pelejä, missä pienemmistäkin pelimaailmoista voi saada mielenkiintoisia, eikä pelkästään kasvatettu openworld kokoa. Lisäksi se pelimaailma sopi tarinaan paljon paremmin kuin jatko-osissa joissa oli, että "tyhjenettään Gotham ihmisistä, koska pelisuunnittelu".

Jatko-osista en tykännyt niin paljon, kun pelimaailmat muistuttivat enemmän muista peleistä lainattuja generisiä open worldeja. Määrää kasvatettiin laadun kustannuksella. Se toki oli sitä aikaa pelialalla, kun testattiin ja vietiin pelimaailmojen rajoja eteenpäin, sekä venytettiin pelimoottoria.

Mikäli sieltä tulee uusi Batman-peli niin eiköhän nykyteknologia ja pitkä kehitys tuo ison hyppäyksen pelimaailmaan verrattuna aikasempiin osiin. Tiedä, vaikka olisi jopa vaihtelun ja uuden tuomiseksi täysiverinen reagoiva open world (eikä Spider Manin, Batmanien ja Shadow Of Mordorien kaltainen iso temellyskenttä). Toki se voi olla jo liikaa vaadittu tai liian iso muutos pelisarjaan.

Uusin Atelier sarjan peli on pian saapumassa tännekkinpäin ja peli vaikuttaa mielenkiintoiselta. En ole koskaan sarjan pelejä pelannut, mutta tämä on kuulemma erinomainen peli aloittaa pelaamaan koska se aloittaa uuden tarinan. Peli on myös ollut japanissa menestys ollen sarjan myydyin peli.

Persona 5 scramble alkaa näyttää varsin hyvältä.
Vaikka peli on musou tyylinen mäiske niin trailerin perusteella mukaan on kuitenkin saatu perus free roam kävelyä kaupungilla, 2d osioita ja jopa social linkit. Muutenkin tuo mätkiminen näyttää ihan pirun siistiltä.

Toimittaja on listannut 15 peliä jotka kannattaa pelata mikäli jäänyt välistä. Tästä voi poimia ideoita mikäli kausi muuten näyttää kuivalta. Oma suosikki on ehdottomasti Bloodborne, helmi joka kannattaa koluta nurkkia myöten.

1. Bloodborne
2. The Last Guardian
3. Spider-Man
4. Yakuza 0
5. Astro Bot Rescue Mission
6. GTA 5
7. Tetris Effect
8. Gran Turismo Sport
9. Nex Machina
10. What Remains of Edith Finch
11. Hohokum
12. Final Fantasy 14
13. Monster Hunter World
14. Fortnite
15. Alien: Isolation

Lähde: https://www.eurogamer.net/articles/2019-05-30-best-ps4-games-playstation-4-games-2026

Upeita uutisia kaikille huvipuiston rakentajille, loistavia arvosteluja kerännyt ja paljon kehuja pelaajilta saanut Planet Coaster on tulossa konsoleille ensi kesänä, joka voisi tarkoittaa että PS5 saa sitten paremman kokemuksen loppuvuodesta.

Ylös Bottom