Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4:n tulevat pelit (huhut, uutiset)

Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Minkähänlainen se Mafia 3 "campaign" tulee olemaan? Sama gangsteri tyyli kun Mafia 2? käydään tappamassa joku, ryöstelyä jne. jos en ihan väärin muista:confused:

Ihan mielenkiinnosta kysyn että minkälaisen pelin te haluaisitte siitä tai mitä parannuksia tehtäisiin Mafia 2-> Mafia 3.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Ihan mielenkiinnosta kysyn että minkälaisen pelin te haluaisitte siitä tai mitä parannuksia tehtäisiin Mafia 2-> Mafia 3.
Avoimesta pelimaailmasta luopuminen. Kokonaisuutena Mafia 2 oli "ihan kiva" kokemus, mutta staattinen ja tyhjä pelimaailma ei tuonut mitään lisäarvoa.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Avoimesta pelimaailmasta luopuminen. Kokonaisuutena Mafia 2 oli "ihan kiva" kokemus, mutta staattinen ja tyhjä pelimaailma ei tuonut mitään lisäarvoa.

Avoin pelinaailma oli jo ekassa osassa. Joten sitä tuskin koskaan tapahtuu. Tuon avoimen maailman idea vain ei niinkään ole olla avoin maailma, vaan tunnelman luoja tehtävien välillä ja siinähän mafia 2 onnistui hyvin.

Itse kaipaisin takaisin mafia ykkösen ylinopeussakot tai siis niiden herkkyys ja punaisia päin ajamiset jne sakotukset. Oli pakko ajaa vakavammin kuin esim GTA:ssa, mutta silti sai kaahatakakkin.

Mulle esim GTA V jäi hyllyyn läpipeluun jälkeen. Siellä ei ollu mulle yhtään enempää järkevää tekemistä kuin mafiassakaan. Molemmissa mulla maailma oli pelin näyttämö, muuten tylsä paikka
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Mulle esim GTA V jäi hyllyyn läpipeluun jälkeen. Siellä ei ollu mulle yhtään enempää järkevää tekemistä kuin mafiassakaan. Molemmissa mulla maailma oli pelin näyttämö, muuten tylsä paikka
Itse taas olen uusimpia GTA-pelejä pelatessa hyvinkin usein eksynyt avoimeen maailmaan tehtävien välillä vain ihastelemaan yksityiskohtia. Vuorokausirytmi toimii realistisesti eri puolilla kaupunkia. Aamuruuhkat teollisuusalueilla, öisin keskustassa kerätään roskat yms.

Mafia II:ssa sen sijaan ympäristö loisti tyhjyydellään. Se oli GTAIV:n jälkeen kova paikka. Veikkaan, että GTAV nosti rimaa entisestään.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Pitkäikäinen japanilainen shmup-sarja Darius palaa PlayStation-laitteille tuunatulla arcade-porttauksella Darius Burst: Chronicle Saviours.

A complete port of the arcade game Darius Burst: Another Chronicle EX, Darius Burst: Chronicle Saviours will offer new modes, new bosses, and new background music. The PlayStation 4 version supports multiplayer with up to four people, while the PS Vita version supports single-player and the PC version is still to be determined.

http://gematsu.com/2015/08/darius-burst-chronicle-saviours-announced-ps4-ps-vita-pc

PS4-versiossa on siis jopa neljän pelaajan moninpeli, ja peli tulee PS4:n lisäksi jossain muodossa myös PC:lle ja Vitalle. Japaniin peli on tulossa vielä tämän vuoden puolella, ja länsijulkaisustakin voinee odottaa uutisia ennen pitkää.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Pleikkarille indie pelejä tänään aika paljon mm Everybody's Gone to the Rapture ja Goat Simulator
Tosin kirjoitus hetkellä Goat Simulatoria ei näy Storessa, mutta Everybody's Gone to the Rapture löytyy, selitys..?
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Tosin kirjoitus hetkellä Goat Simulatoria ei näy Storessa, mutta Everybody's Gone to the Rapture löytyy, selitys..?
Mitään ilmoitusta viime hetken myöhästymisestä ei ole näkynyt, joten kyse lienee vain siitä, ettei kaikkea päivän sisältöä ole vielä laitettu julkiseksi Storessa.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Tätä on odotettu! Mafia 2 oli ehkäpä mun makuun PS3 paras peli.
Mafia II tehtiin putkiosuudet todella hyvin, mutta sandbox oli täysin päälle liimattu. Ehkä näin saatiin pelille vähän pituutta lisää, kun putkesta toiseen piti ajaa. Edelleen tulee mieleen kaupungissa olevat pehelinkopit. Näille oltiin keksitty käyttötarkoituksia koko pelin aikana tasan yhden kerran.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Goat Simulatorin julkaisu on siirtynyt... huomiselle.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Osaako tästä kukaan sanoa vielä mitään?
Ubisoft Australia on julkaissut reilun tunnin mittaisen pelivideon PS4-versiosta. Siitä voi koettaa muodostaa omia johtopäätöksiään.



Update! Laitetaan nyt vielä Eurogamerin vertailuvideokin.

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Ubisoft Australia on julkaissut reilun tunnin mittaisen pelivideon PS4-versiosta. Siitä voi koettaa muodostaa omia johtopäätöksiään.
...
Update! Laitetaan nyt vielä Eurogamerin vertailuvideokin.

...
Mun mielestä rasvainen linssi (WiiU) oli paljon siistimpi kuin täysin puhdas (PS4). PS4-versio näyttää muutenkin melko suoralta kopiolta, ilman sen ihmeempiä graafisia parannuksia. Näyttää siis valmiiksi "vanhalta". :|
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Mun mielestä rasvainen linssi (WiiU) oli paljon siistimpi kuin täysin puhdas (PS4). PS4-versio näyttää muutenkin melko suoralta kopiolta, ilman sen ihmeempiä graafisia parannuksia. Näyttää siis valmiiksi "vanhalta". :|
Videon kuvauksessa puhutaan tarkemmista tekstuureista ja hieman parannetusta valaistuksesta. Vaan kieltämättä omaankin silmään eniten pisti tuo PS4-version kameran putsattu linssi. Lienee sit makuasia, kummasta pitää enemmän.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

[video=youtube;yCEbjAaYm8U]https://www.youtube.com/watch?v=yCEbjAaYm8U[/video]
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Criterion Gamesin perustajiin kuuluneet Alex Ward ja Fiona Sperry laittoivat viime vuonna pystyyn pelistudion nimeltä Three Fields Entertainment. Ensimmäinen peli (moninpelattava urheilupeli) on tuloillaan ensi vuoden keväällä ja tämän jälkeen luvassa on henkinen jatko-osa Burnout-pelisarjalle. Toivotaan että tämä Burnout-henkinen peli löytää tiensä nykysukupolven konsoleille.

Lähde: Eurogamer, @3FieldsEnt (Twitter)
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Uusi Burnout kyllä kelpaisi. Ainakin 3 ekaa peliä olivat rautaa.
 
Vastaus: Tulevat pelit (huhut, uutiset)

Far Cry saa jatkoa: Reddit: Ign reveal by mistake the next Far cry, Primal

CQlC5fyUAAALIlw-1-596x400.jpg


Ubisoftin Youtube kanava
 
Ylös Bottom