Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Ei oo totta. Meikäläisellä menny taas lujaa. Joo rankkua vaan mulle. :D Veikkaan, että vilbertto ei oo syylistynyt mihinkään vaan viinapäissö ja huononhäviäjänä on raja ylitetty oikein kunnolla. Toki olis kva jos vilbertto vois julkasta videon nii pysyy analysoimaan mikä meni pieleen. Muukin kuin ppääkppa :D

Reilua olis kans se, että vilbertto saa päättää rangaistuksen. 3pisteen rokotus vai julkinen nöyyytys. Toki täällä ko aika nöyränä. :eek:

Edut. Jäikö toi matsi muute keske? :D
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Aha. Mitä mä nyt oon missannut? :D
MeriMaxilla taas auennut korkki? Jatkossa voi sit pysyä kiinni niin pysyy mölyt mahassa. Toki ymmärrän, että joskus turhautuu kun toinen veivaa ja pyörii, mutta siinä on vaan parempi sumputtaa kuin lähtee turhaan pelaamaan itseään ulos. Mua ottaa eniten päähän ne random pelaajat jotka pyörii kuin puolukka naisen alapäässä ja pelaa peliä niinkuin tää olis jotain salibandyy. Onneks täällä ei sellaisia ole. Tai ainakaan ei vielä ole tullut vastaan. Toki ihmettelen myös tota, mitä myös moni muu NHL keskustelussa ihmettelee. On toi että kun äijä tulee laitaa pitkin X pohjassa niin taklaus ei toimi vaikka se olis perfect hit. Todellisuudessahan pelaaja ettis jo leegojaan siellä jään pinnassa. Mutta tässäkään asiassa ei voi syyttävää sormea osoittaa pelaajaan vaan ihan EA ja NHLn tiimiin joka ei tuota vieläkään ole korjannut. Rauhassa vaan jatkossa eiks ni? :D

Peace!
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

[video=youtube;CYtxr_RV1Ro]http://www.youtube.com/watch?v=CYtxr_RV1Ro[/video]Peli on nyt latautumassa youtubeen. Linkittelen vielä tähän, kun on valmista ja video katseltavissa. Kiva tähän aikaan vielä muokkailla turhasta asiasta, kun huomenna lähtö pienelle reissulle ja peleillä vasta sunnuntaina seuraavan kerran. No tuli luvattua klippi niin pakko se oli nyt muokkailla tai olisi mennyt ainakin maanantaille.

Detroitin loput peleistä menee siis seuraavalle viikolle, silloin taas pelikentillä. Nyt jäähdyttelemään muutamaksi päiväksi.

Klipistä sen verran, että tuo looppaus mihin peli lopulta kaatuukin johtunee luultavasti pelaajien nostamisesta viltistä. Datsyukin pystyy nostamaan yksinään ilman ongelmia, mutta kokeilin tuossa pelissä myös Helmiä. Ilmeisesti ei voi edelleenkään nostaa muita. Eipä ole ennen ollut tälläistä ongelmaa. Pelin (tai puolitoistaerää tarkalleen ottaen) voitte katsella ja kauhistella pelityyliäni. :rolleyes:

Laatu ei ole ihan mikään 5/5 tuolla pleikkarin tallennuksella. Starttien kohdalla MeriMax pisteli viestiä. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Itselläkin alkoi tuo looppailu kun vaihdoin maalivahtia. EA ei ilmeisesti tykkää kun Karri on tolppien välissä.
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Sharksin piti päästä eilen askiin, mutta eipä onnistunut. Tänään siinä klo 19->. B-LOHKO ilmotelkaa täällä miten just sulle sopis.
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Vilperi ja Yakolev olenko ollut joku ihmeen bugimies meidän peleissä niin kuin merimax nyt väittää? Peli löytyy kyllä tallenteena.

Olet kunnon bugimies JOS kyseessä on ainoastaan meidän peleissämme tulleet EA loopit :D :D Muuten kyllä pelityylissä ei sinänsä ole mitään uutta kun näissä porukoissa on pyörinyt niin näkee tatin vatkaajia laidasta laitaan! En voi sanoa että tykkään pelata pelityyliäsi vastaan mutta kukin tyylillään ja näyttää pärjäävän paremmin kuin allekirjoittaneen random veivailulla :D Näyttihän tuo olevan jo muutenkin case closed, mutta tulipahan omakin mielipide!

Oma turnee näyttää hyvästi päättyvän alkulohkoon. Aijoittain ihan hyvää kiekkoa on tullut pelattua mutta puolustus sakkaa välillä todella pahasti (öhm rökäletappiot). Toki muutamassa ottelussa on ollut ihan tasasta kiekkoa mutta sitten jommassa kummassa päässä molari on käyny imuri kaupoilla. Jälleen kerran oma tuurikin on ollut sitä itseään ja ainakin 3 mennyt omien kautta, parit makaavan puolustajan mailasta ja yksi komea sijoitus Gunnarsonilta p-pisteiden välistä.

Välillä ei mene EA:n tekoälyn kanssa ajatuksen yhtään yksiin, miksi se on niin vaikeaa ottaa suoraa tuleva kiekko kiinni, miksi kahden metrin syötöt menee kolme metriä ohi, miksi tekoäly ei hae vieressä olevaa irtokiekkoa vaan lähtee täysiä toiseen suuntaan, miksi taklaukset on edelleen aika perseestä vs. suojaus ja näitähän riittää. Tekosyitä tekosyitä, sitäkun opettelisi pelaamaan niin pärjäisi paremmin mutta syvästi ihmettelen tekoälyn toimia aika ajoin.

Näillä jatketaan!
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

TURNAUKSEN JURY ON TEHNYT PÄÄTÖKSEN:

(Case: MeriMaX vs VilberttoCarlos)



Nähdyn materiaalin perusteella en näe mitään syytä asettaa mitään sanktioita Vilberttolle. Säännöissä ei kielletä mailan käyttöä (oikea tatti), eikä sitä mielestäni kyseisessä tapauksessa mitenkään häiritsevän paljon edes tehty. Harmillistahan toki on nuo jäähyt, mutta niitäkään ei välttämättä olisi tullut ilman hieman hätäistä pokea (peittäminenkin riittää monissa tilanteissa).

Koska kyseessä oli kuitenkin vakava syytös toista pelaajaa kohtaan, joka allekirjoittaneen mielestä oli aiheeton, seuraa sanktio:

Kyseinen ottelu tuomitaan päättyneeksi 8-0 Vilberttolle. Tämä siksi, koska ottelu oli jo 5-0 ja lisäksi liigan kurinpitotoimena luovutusvoiton mukainen 3-0 lisätään sarakkeeseen.

Jatkossa toivon, että tälläisiä juttuja ei enää tänne tuoda näytille, jos ei IHAN OIKEASTI ole kyse systemaattisesta huijaamisesta. Niistä toki yhteys ketjuun.

TJ Miksa

e. Ja vielä noista loopeista: Pitäkää jatkossa nämä "ongelmapelaajat" penkillä. Säästyy aikaa ja hermoja kaikilta. Allekirjoittaneellakin Chara ja Seidenberg on olleet viltissä kaikki 8 matsia...
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Kymppii asti töissä tänään ja huomenna, että pelit onnistuu vasta joskus sen jälkeen. Perjantaina on aamupäivä aikaa ja lauantaina onnistuu jos sovitaan aika etukäteen. JTS:n lisäks olis täälläkin Pairi vielä kohtaamatta.
Tänään pääsen kolmen aikoihin pleikalle. Kymmenen pintaa kyl jo varmasti koisimassa. Seuraavan kerran oonkin sitte paikalla jossain vaiheessa sunnuntaina päivällä. Jos ei sunnuntaina törmäillä ni katellaan sillon jotain parempaa aikaa.
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Jahas. Täällähän on saatu pienimuotoinen tivoli pystyyn ! :D

Ite oon nyt pelannut 8/10 peliä alkulohkosta ja täytyy kyllä myöntää, että eipä nämä pelit ole juuri eronneet versus tai hut peleistä. Mua ei ainakaan kiinnosta voitanko vai häviänkö. Kunhan pelit on rehtejä ja niistä nauttii kumpikin. Tän takia olisi hyvä olla selkeät säännöt, joita kaikki noudattaa. Mulle on ainakin jäänyt vähän epäselväks mitä tässä saa tehdä ja mitä ei. En tuosta aloitusviestistä tai aiemmista SC-liigojen topiceista löytänyt ainakaan mitään sääntöjä. Oon muutaman viime vuoden boksilla pelannut GMC liigoissa, missä pelattu realistista kiekkoa. AV:lla kiekkoa purkuun, veskarilla suljetaan kiekko, alotuksissa pitää tehdä muutakin kuin sitoa, bugiranteet pois yms. Paljon mukavempi pelata, jos matsit muistuttaa enemmän jääkiekkoa kuin salibandya.

Miksa81:lle hatunnosto, että viitsii järjestää turnauksen!

Jos tätä turnausta on tarkoitus tulevaisuudessa jatkaa niin suosittelen lukemaan tuolta säännöt ja harkitsemaan ottamaan ne käyttöön. :)
http://www.konsolifin.net/bbs/nhl-peliseura/107338-nhl-14-gsoe-keskustelua.html

Mieluusti itse pelaisin tyyliin pitemmänkin turnauksen/liigan missä pelattais vaikka kaikkia joukkueita vastaan kahdesti ja sen jälkeen pleijarit.

 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Tohon vilttiketjusta nostamiseen ja looppailuun.
Itse nostan aina Wellin ja Clarksonin, voikohan tämä mun tyyli estää sen:

A: Nosta yksi haluamasi pelaaja viltistä pelaavaan kokoonpanoon, suorita ennen sitä pikavaihdoilla haluamasi kentälliset. Kun olet nostanut ensimmäisen pelaajan viltistä poistu valikkoon josta voit valita kentät, taktiikat ym. Mene takaisin muok.kent ja vaihda viiminen pelaaja, tämän jälkeen aseta YV,AV ym. Jos alhaalla ei näy pikavaihto komentoa, poistu, palaa takaisin muok kent ja vaihda kahden pelaajan paikkaa päittäin. Jos pikavaihto toimii niin ei pitäis looppailla.

B: Toinen tietty voi olla, että jos palkka katto ylittyy liikaa ja se aiheuttaa loopit? En kuitenkaan usko tätä mahdolliseksi.
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Sopiiko vilperille ja Yakoleville pelit tänään johonkin aikaan? Ite oon varmaan koko päivän kotona, niin ajalla ei ole juurikaan väliä. Vilbertto ei siis pelaa ennen ensi viikkoa?
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Sopiiko vilperille ja Yakoleville pelit tänään johonkin aikaan? Ite oon varmaan koko päivän kotona, niin ajalla ei ole juurikaan väliä. Vilbertto ei siis pelaa ennen ensi viikkoa?

Miten ois tuossa 13 aikaan?
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Miten Pairi tänään peleillä? Molemmat pelit olisi kiva saada alta pois kun en tiedä yhtään miten pääsen änäriä pelaamaan pe-su
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

No huh nyt menee tiukaks lohko C. Mielenkiintoiseks kyllä menee ja varmasti tulee kylmä hiki valumaan seuraavassa 2 pelissä. MTL johtaa nyt meikää 3p. Molemmilla on enään pelit pelaamatta DET vastaan. Jos MTL nappaa 2 voittoa varmistaa se paikan, 1 voitto meinaa, että CBJ tarvitsee 2. Jos MTL häviää molemmat tarkoittaa se sitä, että CBJ tarvitsee 1 voiton jotta pääsee jatkoon. No huh :D
 
Ylös Bottom