Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksa81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Colorado paikalla? Olen jo kahtena päivänä tullut television ääreen ehdottamaasi aikaan...
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Taitaa alkulohkojen deadlinet paukkua aika pahasti tällä tahdilla. Jos nyt oikein katsoin niin peräti 15 matsia vielä pelaamatta.
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

En tajua miksi ilmoittautua mukaan jos ei ole minkään näköistä kiinnostusta pelata näitä tai yrittää hakea vastustajaa täällä.
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Taitaa alkulohkojen deadlinet paukkua aika pahasti tällä tahdilla. Jos nyt oikein katsoin niin peräti 15 matsia vielä pelaamatta.

En tajua miksi ilmoittautua mukaan jos ei ole minkään näköistä kiinnostusta pelata näitä tai yrittää hakea vastustajaa täällä.

Joo eipä hyvältä näytä... :(. Toivottavasti kulisseissa on sovittu peliaikoja, täällä ei näytä tapahtuvan mitään :mad:

Kuitenkin kaksi viikkoa on ollut aikaa pelata 10matsia, että sen taakse ei pitäisi kyllä mennä.

Noh krapulainen TJ katsoo miten toimitaan, riippuen kuinka monta matsia lopulta on pelaamatta. Vielä on klo 24 asti aikaa. Tälläinen nakertaa kyllä rutosti kiinnostusta järkätä näitä turneita :(

TJ Miksa
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Temetor ootko mihin aikaan linjoille pääsemässä? Oon ite ainakin 19.00 jälkeen linjoilla.
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Colorado paikalla? Olen jo kahtena päivänä tullut television ääreen ehdottamaasi aikaan...


Juu sori ryyppäämiseksi meni ja pahasti! Nyt täytyy jotenki saada itsensä ylös kummipojan synttäreille. Prkl mikä olo.. Sopiiko tänään illalla n 21 aikaan niin ilmestyn sillon peleille. Sori ny viä tää säätö!
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Mahollisuudet jatkoon karkasiva ekassa capitals matsissa. Mutta mitä saatana voi odottaa kun touhu näyttää ihan ilveksen peliltä. Ja kyllä, olen ipan miehiä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Jos alkulohkossa on tasapisteissä jonkun kanssa niin eikö keskinäiset ottelut ole ensisijainen asia mikä vaikuttaa kumpi menee jatkoon? Itse olen 3 omassa lohkossa ja 2.sijalla on saman verran pisteitä mutta voitin 2.sijalla olevan kaksi kertaa mutta olen silti 3.sijalla.
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Jos alkulohkossa on tasapisteissä jonkun kanssa niin eikö keskinäiset ottelut ole ensisijainen asia mikä vaikuttaa kumpi menee jatkoon? Itse olen 3 omassa lohkossa ja 2.sijalla on saman verran pisteitä mutta voitin 2.sijalla olevan kaksi kertaa mutta olen silti 3.sijalla.

Olet oikeassa, asia korjattu ;)

- TJ Miksa
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Ootko Pair tulossa pelaa?? En meinannu tänää kauheen myöhää olla pleikalla päivystämässä, koska aamulla viideltä herätys..
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Pääseekö touny pelaan tänään puuttuvat pois? Päivystän tässä pleikkarilla ja katon Formuloita samalla. Huutele vaikka tänne nii kattelen tätä samalla
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Capitalsilla ollaan valmiita heiluttamaan valkoista lippua. 2 vkon aikana playstationista saatu 24/7 kiinni ja 4 peliä pelaamatta. Yrjoon kanssa mennyt klubi pelien kanssa niin ristiin eikä tänään herraa näkynyt :/ Rexon kanssa yritetty kahdesti pelata mutta ei olla päästy kutsua pitemmälle kun ps kaataa huoneen. Tänään pistänyt parin tunnin välein viestiä mutta näyttää GTA viedä voiton. Ärripurri. Hävettää sinänsä kun joku jaksaa tämmösiä järjestää eikä saa omaa ruutua pidettyä puhtaana, suuret pahoittelut Miksalle ja kanssa pelaajille! Capitals jää vielä kärkylle jos sieltä jompikumpi herroista ilmestyy vielä pelailemaan!

Iso kiitos ja vielä suurempi anteeksi pyyntö!

E: Ja heti Rexon kanssa sovittu matsit, saas nähä antaako vaa ps pelilupaa tällä kertaa. Ensimmäinen meni jo huti.
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

ALKUSARJA PÄÄTTYNYT!

Viime tipalle meni alkusarjan kanssa, ja 4 ottelua (WSH-FLA, FLA WSH & COL-TBL, TBL-COL) jäi lopulta pelaamatta aikarajaan mennessä. Jos nyt jotain positiivista, niin mikään pelaamattomista otteluista ei ollut enää merkityksellinen jatkopaikkojen suhteen. Eli jatkolohkojen paikat saatiin kuitenkin ratkottua pelaamalla ja jatkolohkojen joukkueet, pisteet ja maalierot ovat nyt nähtävillä jatkolohkojen tulosketjussa ;). Sinne siis ilmoitetaan alkulohkojen tapaan otteluiden tulokset ottelun voittajan toimesta.

Kiitokset kaikille turnaukseen osallistuneille, mutta alkulohkovaiheeseen jääneille! Tiukat olivat kamppailut, ja esim. A-lohkossa neljä parasta joukkuetta sijoittui yhden pisteen sisälle :cool:, ja valitettavasti JTS putosi keskinäisten ottelujen vertailussa Nashvilleä vastaan :(. Pienet on marginaalit, ja joskus sitten käy näin.

Jatkosarjassa pelataan siis kaksi kertaa niitä vastaan, joita ei olla vielä kohdattu (= toisen lohkon 3 joukkuetta, eli 6 ottelua). Jatkolohkojen 4 parasta joukkuetta etenevät pudotuspelivaiheeseen.

Jatkolohkojen otteluiden deadline on SU 8.11 klo 24!

Onnea kaikille peleihin :)!



-TJ Miksa
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Nashville on tänään peleillä 14 asti ja sitten illalla taas :)
 
Vastaus: PS4 NHL 16 SC-CHAMPIONS TROPHY

Lohko F pelaajille tiedoksi. Meikäläinen on huomenna pelivalmiudessa 15:00 - 19:00 aikana! MeriMäksi kuittaa.:cool:
 
Ylös Bottom