enlargementti
Well-Known Member
Vastaus: PS4-päivitykset
Mulla on kyllä toiminut netflix hienosti. Ei oo kaatunut kertaakaan. Janna.
Mulla on kyllä toiminut netflix hienosti. Ei oo kaatunut kertaakaan. Janna.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eipä tuo selviä kuin kokeilemalla, koska Sony on niin nihkeä kertomaan päivityksensä todellisista muutoksista.Oliskohan tuosta apuja meikäläiselle Netflixin kanssa, se kun kaatuilee vähän väliä, eikä lähde toistaan mediaa läheskään aina.
Eipä tuo selviä kuin kokeilemalla, koska Sony on niin nihkeä kertomaan päivityksensä todellisista muutoksista.
Oliskohan tuosta apuja meikäläiselle Netflixin kanssa, se kun kaatuilee vähän väliä, eikä lähde toistaan mediaa läheskään aina.
Twitterissä sitten selvisi suomen Playstation ylläpidon kanssa, että 2.x päivityksen yhteydessä on saattanut osalla käyttäjistä resetoitua tuo valmiustilan internetyhteyden tila.
Eli esim. itselläni ei pitkään aikaan latautunutkaan pelit valmiustilassa ja selvisi, että yksi raksi oli poistunut päivityksen yhteydessä (pelit latautuivat aikaisemmin ihan normaalisti).
Näytä liitetiedosto 13735
Ilman ennakkovaroituksia pintaan pulpahti 2.04-päivitys, joka oletettavasti tarjoaa vain sitä tuttua vakautta. Tosin vakautta tarvitsisi nyt itse päivityksen jakelujärjestelmä, sillä se köhii nyt ankarasti. Älkää siis kiusatko itseänne ja kirotko epäonnistuvaa päivityksen lataamista, vaan säilyttäkää malttinne, ja hoitakaa päivitysruljanssi vasta, kun John Sony on saanut palikkansa järjestykseen.
PS. Itse päivityksessä ei siis ole nähtävästikään mitään vikaa, vaan konsoli ei vaan saa ladattua päivityspakettia kokonaan, jolloin homma luonnollisestikin menee reisilleen.
Update! Jos olet kuitenkin Mika Malttamaton, lataa täysi päivitystiedosto (koko 795 175 936 tavua eli vähän vajaat 800 megatavua) täältä ja asenna Safe Moden kautta. Tarkemmat ohjeet saat kyllä itse etsiä, vaikka niin kärsimätön oletkin. Sinä senkin!
Update: Some players are reporting PSN issues -- our engineers are on the case and investigating.
Suuresta liikennemäärästä johtuen, osa käyttäjistä ei ole saanut yhteyttä PlayStation Networkiin. PSN on nyt palautunut ja käyttäjät voivat taas yhdistää palvelimille ja asentaa PS4-päivityksen 2.04.
Käyttöjärjestelmän tulevan päivityksen testaaja vuotanut merkittävän uuden toiminnon; konsolin lepotilan ilman pelin/sovelluksen sammuttamista. Pelaamaan nopeasti siitä mihin viimeksi jäätiin.
Sieltä on vuodettu nyt tälläinen kuva, joka kielisi näppäimien ja analogi-tattien täydestä kustomoitavuudesta:
Tuo on kyllä mielettömän hyvä toiminnallisuus, jos toteutuu. Miksiköhän ihmeessä tällaista ei ole mahdollistettu kaikille konsoleille jo aika päivää sitten?
Noiden lisäksi oletettavissa on käytännössä varmasti jonkin verran pieniä stealth-muutoksia. Esimerkiksi sitä varmuuskopiotyökalua ei tuossa listassa mainita lainkaan.Nyt ovat julkaisseet kaikki 2.50 firmiksen tuomat muutokset: