Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4-päivitykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: PS4-päivitykset

Itsellä teki kerran niin, että jäi luuppiin pyöriin ja vaan äänet kuulu. Korjaantu vasta boksin uudelleenkäynnistyksellä.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Miksi mulla ei oo päivittynyt 10gigaan, vaikka olin jo betassa.
Jaa-a, mulla päivittyi 10 gigaan jo ennen kuin edes olin betassa, eli toimi jo v2.57-firmwarellakin. Ei siis vaatinut tuota v3.00-päivitystä edes betamuodossaan.

Mistä päättelet, ettei tuo 10 gigaa ole jo käytössä?
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Siitä ettei tallennukset mene sinne ellei kokoajan poista vanhoja.
No, odota tunti tai pari, jotta tuo v3.00 julkaistaan. Tuon päivityksen myötä vapaan Online Storage -tilan näkee ihan suoraan. Jos siellä on jotain muuta kuin X/10,xx gigaa, niin ei muuta kuin palautetta Sonylle päin.

PS. Muistutan varmuuden vuoksi, että tuo 10 gigaa koskee VAIN PS4:ää. Vitalla ja PS3:lla on edelleen vain 1 gigatavu kummallakin.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Voiko sen vetää betan päälle ihan suoraan valikoista?
Oletan, että ihan normaalisti Käyttöjärjestelmän päivitys -toiminnolla hoitunee. Ei siis tarvitse tehdä mitään erikoista, olipa beta konsolissa tai ei.

Update! Juuri noin se menee:

Once 3.00 is available, it will appear as a normal system software update for everyone including players with the 3.00 Beta. If you want to manually start it you can also go to Settings > System Software Updates once 3.00 is available.

Lähde: PS.Blog (EU)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4-päivitykset

Mihinkäs aikaan se 3.0 tulee tänään sitten jakeluun? Kyselen vaan, josko pystyisin välttämään sen ruuhkaisimman latausajankohdan :D
 
Mihinkäs aikaan se 3.0 tulee tänään sitten jakeluun? Kyselen vaan, josko pystyisin välttämään sen ruuhkaisimman latausajankohdan :D
Tarkkaa kellonaikaa ei ole annettu, mutta PS4-päivitykset ovat tavanneet tulla tässä aamupäivällä Suomen aikaa. Tai jos tämä kerta on poikkeus, niin varmasti vaikka neljältä yöllä joku tulee hihkaisemaan, kun päivityksen voi ladata.

Update! Siellä on!
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Laittakaapas sedät virallista KFin-yhteisöä pystyyn =) betan yhteisöt on pyyhitty poijjes
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Ei mulle vaan tullu tuollaista luvattua Plus-osiota, mikä tuolla yhdellä videollakin näkyy...?
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Ei mulle vaan tullu tuollaista luvattua Plus-osiota, mikä tuolla yhdellä videollakin näkyy...?
Se pakollinen tyhmä kysymys: oletko Plus-jäsen? (Plus-osio on ainakin betaversiossa toiminut koko ajan.)
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Se pakollinen tyhmä kysymys: oletko Plus-jäsen? (Plus-osio on ainakin betaversiossa toiminut koko ajan.)
Jep. Esittelyvideon mukaan sen pitäisi olla tuossa ihan valikon vasemmassa laidassa ilmoitusten vieressä mutta ei löydä siitä eikä muualtakaan.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Esittelyvideon mukaan sen pitäisi olla tuossa ihan valikon vasemmassa laidassa ilmoitusten vieressä mutta ei löydä siitä eikä muualtakaan.
Perinteinen "have you tried turning it off and on again" -kortti jo käytetty? Eli sammuta konsoli täysin ja käynnistä uudestaan.
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Laittakaapas sedät virallista KFin-yhteisöä pystyyn =) betan yhteisöt on pyyhitty poijjes

Onkohan väärä paikka kysellä ominaisuuksista mutta mikä virka tuolla kommuuni-toiminnolla on? Jos joku KFIN-yhteisö pystytetään niin miten sinne pääsee mukaan :)
 
Vastaus: PS4-päivitykset

Käynnistä pleikkari uudelleen, alkoi näkymään sen jälkeen. Nuo uudet yhteisöt ei vissiin toimi puhelimen PlayStation sovelluksella? :(
 
Ylös Bottom