Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Versio 3.00 julkaistaan huomenna 30. syyskuuta.
Jaa-a, mulla päivittyi 10 gigaan jo ennen kuin edes olin betassa, eli toimi jo v2.57-firmwarellakin. Ei siis vaatinut tuota v3.00-päivitystä edes betamuodossaan.Miksi mulla ei oo päivittynyt 10gigaan, vaikka olin jo betassa.
No, odota tunti tai pari, jotta tuo v3.00 julkaistaan. Tuon päivityksen myötä vapaan Online Storage -tilan näkee ihan suoraan. Jos siellä on jotain muuta kuin X/10,xx gigaa, niin ei muuta kuin palautetta Sonylle päin.Siitä ettei tallennukset mene sinne ellei kokoajan poista vanhoja.
Oletan, että ihan normaalisti Käyttöjärjestelmän päivitys -toiminnolla hoitunee. Ei siis tarvitse tehdä mitään erikoista, olipa beta konsolissa tai ei.Voiko sen vetää betan päälle ihan suoraan valikoista?
Once 3.00 is available, it will appear as a normal system software update for everyone including players with the 3.00 Beta. If you want to manually start it you can also go to Settings > System Software Updates once 3.00 is available.
Tarkkaa kellonaikaa ei ole annettu, mutta PS4-päivitykset ovat tavanneet tulla tässä aamupäivällä Suomen aikaa. Tai jos tämä kerta on poikkeus, niin varmasti vaikka neljältä yöllä joku tulee hihkaisemaan, kun päivityksen voi ladata.Mihinkäs aikaan se 3.0 tulee tänään sitten jakeluun? Kyselen vaan, josko pystyisin välttämään sen ruuhkaisimman latausajankohdan![]()
Update! Siellä on!
Se pakollinen tyhmä kysymys: oletko Plus-jäsen? (Plus-osio on ainakin betaversiossa toiminut koko ajan.)Ei mulle vaan tullu tuollaista luvattua Plus-osiota, mikä tuolla yhdellä videollakin näkyy...?
Jep. Esittelyvideon mukaan sen pitäisi olla tuossa ihan valikon vasemmassa laidassa ilmoitusten vieressä mutta ei löydä siitä eikä muualtakaan.Se pakollinen tyhmä kysymys: oletko Plus-jäsen? (Plus-osio on ainakin betaversiossa toiminut koko ajan.)
Perinteinen "have you tried turning it off and on again" -kortti jo käytetty? Eli sammuta konsoli täysin ja käynnistä uudestaan.Esittelyvideon mukaan sen pitäisi olla tuossa ihan valikon vasemmassa laidassa ilmoitusten vieressä mutta ei löydä siitä eikä muualtakaan.
Laittakaapas sedät virallista KFin-yhteisöä pystyyn =) betan yhteisöt on pyyhitty poijjes
Mulla tuli näkyviin kun kirjauduin ps4 käyttäjän uudelleen sisäänEi mulle vaan tullu tuollaista luvattua Plus-osiota, mikä tuolla yhdellä videollakin näkyy...?