Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vastaus: PS4-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Pelaajashopis ubisoftin pelejä alle parin kympin
http://www.pelaajashop.fi/category/3...oft-tarjoukset
Just Dance 2016, Trackmania Turbo, AC Chronicles, Rainbow Six Siege, The Division, Far Cry Primal, AC Syndicate

Toisesta ketjusta kopioitu, Far Cry Primal houkuttelisi mutta pidetään edelleen kiinni siittä että Ubisoftia ei tueta vaan firman pelit pitää ostaa käytettynä ihan periaatteesta.. Toinen paha on myös Pelaajashop koska ihan vain tämä lehti, vissiin umpisurkeat "Playstation uutiset" on myös lopetettu? ja jos on niin luojalle kiitos! :D voitas tonki lehden elvytys jo lopettaa.

no en mä tiedä onko toi noin 22e paha hinta siitä että saa tulevan kuun numeron ja esimerkiksi siegen. täyshintasina ja digitaallisesti noita ei pidä missään nimessä ostaa.
 
Vastaus: PS4-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

no en mä tiedä onko toi noin 22e paha hinta siitä että saa tulevan kuun numeron ja esimerkiksi siegen. täyshintasina ja digitaallisesti noita ei pidä missään nimessä ostaa.

Mielummin minä maksan 22e käytettynä ihan vaan sen takia ettei ubisoftille mee rahoja. Niin paska maku on firmasta jäänyt suuhun.
 
Vastaus: PS4-pelien tarjousketju - vain tarjouksia, ei kysymyksiä tai kommentteja!

On kyllä halpa tuo FFXV. Koskaan en ole sarjan pelejä pelannut, onko tuo suositeltava tuohon hintaan? Ettei ole liian "fanboy jrpg" peli?

Jos yhtään action-RPG -lajityyppi kutkuttelee niin on varsin sopiva hinta. Entisaikojen taktisuutta taistelussa ei ole, perus hack 'n slashia. Joten ei olen niin perinteinen Final Fantasy, etteikö sarjaan tutustumatonkin pääsisi hyvin mukaan. Pelissä on myös täysin itsenäinen tarina, joten siinäkään ei missaa mitään. Itse ostin reilusti kalliimmalla, ja silti tuntuu että olen saanut rahoilleni vastinetta. Komea avoin maailma, läjäpäin sivutehtäviä, taisteluita ja ihan jeppis pääjuoni. Voisi 14 euroa aika paljon huonomminkin käyttää.
 
Vastaus: PS4-pelien tarjousketju - vain tarjouksia, ei kysymyksiä tai kommentteja!

Jos yhtään action-RPG -lajityyppi kutkuttelee niin on varsin sopiva hinta. Entisaikojen taktisuutta taistelussa ei ole, perus hack 'n slashia. Joten ei olen niin perinteinen Final Fantasy, etteikö sarjaan tutustumatonkin pääsisi hyvin mukaan. Pelissä on myös täysin itsenäinen tarina, joten siinäkään ei missaa mitään. Itse ostin reilusti kalliimmalla, ja silti tuntuu että olen saanut rahoilleni vastinetta. Komea avoin maailma, läjäpäin sivutehtäviä, taisteluita ja ihan jeppis pääjuoni. Voisi 14 euroa aika paljon huonomminkin käyttää.

Ostoon lähtee näillä suosituksilla. Samalla tuli tsekattua wishlist läpi, aika paljon oli aivan loistavia tarjouksia siellä olevista, lopputulos se, että korissa on 7 peliä yht. 219,65e-163,20e eli 56,45e. :D Tärppinä Bloodbornen lisäri plussalaisille 7,95e.

EDIT: Näkeekö mistään kaikkia uusia tarjouksia?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4-pelien tarjousketju - vain tarjouksia, ei kysymyksiä tai kommentteja!

Kännykkäsovelluksen kautta en löytäny ff15 tarjousta. Oliko se ihan perus EU storessa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4-pelien tarjousketju - vain tarjouksia, ei kysymyksiä tai kommentteja!

Kännykkäsovelluksen kautta en löytäny ff15 tarjousta. Oliko se ihan perus EU storessa?

Lähetetty minun SM-G935F laitteesta Tapatalkilla

On, mulla löytyy Final Fantasy XV ja ihan mobiilisovelluksella ostettu -80%.
 
Vastaus: PS4-pelien tarjousketju - vain tarjouksia, ei kysymyksiä tai kommentteja!

Kännykkäsovelluksen kautta en löytäny ff15 tarjousta. Oliko se ihan perus EU storessa?

Ei löydy enää, oli virhe hinta. Nopeet ehti, harmi ettei ite huomannu :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4-pelien tarjousketju - vain tarjouksia, ei kysymyksiä tai kommentteja!

Ei löydy enää, oli virhe hinta. Nopeet ehti, harmi ettei ite huomannu :)

Jep, Ei ole tarjouksessa enää. Ei näy tietokoneella selatessakaan. Normihinta nyt: 69,95e
 
Vastaus: PS4-pelien tarjousketju - vain tarjouksia, ei kysymyksiä tai kommentteja!

Jep, Ei ole tarjouksessa enää. Ei näy tietokoneella selatessakaan. Normihinta nyt: 69,95e

Kerrankin lykästi ja olin ajoissa. :) No, se näytti olevan tarjouksessa -40% myös tuolla XBoxin storessa.
 
Vastaus: PS4-pelien tarjousketju - vain tarjouksia, ei kysymyksiä tai kommentteja!

Näkeekö mistään kaikkia uusia tarjouksia?
Näkee.

PS. FFXV:llä oli tosiaan virheellisesti lipsahtanut Plus-jäsenien Double Discount, joten 40 prosentin alennus pompsahti Plus-jäsenyydellä peräti 80 prosentiksi. Jos pelin ehti tuolla 13,99 euron hinnalla ostaa, ei sitä poiskaan oteta. :)
 
Vastaus: PS4-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

On myös storessa Deal of the week PES 2017 9,95€
 
Vastaus: PS4-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

NO NYT on kyllä Storessa kovat pääsiäistarjoukset! Huhtikuun ilmaispelit olivat pahinta kuraa koskaan, mutta tarjoukset lieventävät kummasti sitä pettymystä. Mukana oli jopa VR-pelejä josta hautunnosta Sonyn suuntaan.

Onko tuo Sniper Elite 3 hyvä? Hinta vain 6,95€
 
Vastaus: PS4-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Eipä tule PS4 tarjouksia pahemmin seurattua kun en sellaista omista, niin pahoittelut jos tämä on jossain jo ollut.

Humble Bundlessa THQ Nordic tarjous, jossa 5 peliä yhdellä dollarilla, 15 peliä 15 dollarilla tai väli malli 9 peliä kun maksaa enemmän kuin keskiverto ostaja (tällä hetkellä 12,01$)
https://www.humblebundle.com/thq-nordic-playstation-bundle

Jostain syystä vaatimuksena kuitenkin Amerikkalainen PSN tunnus, joten Suomi tunnuksella noita ei kai voi lunastaa!
 
Vastaus: PS4-pelien tarjousketju - vain tarjouksia, ei kysymyksiä tai kommentteja!

New Order näyttää olevan 3,95€ ja Old Blood 4,95€. Halvalla lähtee laatupelit.
Hups. Nähtävästi sekotin päässäni pääpelin ja DLC:n nimet.

Mutta tosiaan halvalla lähtee ja olihan tuo pääpeli pakko lisätä kirjastoon, kun maksoi vajaa 4 euroa.
 
Vastaus: PS4-pelien tarjousketju - vain tarjouksia, ei kysymyksiä tai kommentteja!

New Order näyttää olevan 3,95€ ja Old Blood 4,95€. Halvalla lähtee laatupelit.
Ostin vain tuon New orderin. Kuinka laaaja tuo Old blood verrattuna new orderiin?
 
Vastaus: PS4-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ostin vain tuon New orderin. Kuinka laaaja tuo Old blood verrattuna new orderiin?
The New Orderin kampanja on keskimäärin 12h pituinen. Sen sijaan The Old Blood on 6h.
 
Vastaus: PS4-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

The New Orderin kampanja on keskimäärin 12h pituinen. Sen sijaan The Old Blood on 6h.

Hienosti sait vastattua eri ketjuun, missä kysymys oli esitetty. :p Mutta ei se mitään, pitäisi kyllä tuohon hintaan jo itsekin ostaa pois tuollaiset pelit.
 
Ylös Bottom