Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4-pelien tarjousketju (tarjoukset & keskustelu)

Hyvä kysymys, en osaa sanoa. Oletan kuitenkin, että isommat puljut pystyvät kilpailemaan tarjousten kanssa enemmän kuin pienemmät. Ehkä sillä haetaan myös sitä, että saadaan asiakkaat käymään myymälässä ja tarjotaan hyvää asiakaspalvelua, jolloin parannetaan firman kokonaiskuvaa ja saadaan ihmiset käymään uudestaankin + kenties ostamaan muutakin. Täysin uudesta pelistä TLOU2-tarjous on hyvä.

Aikoinaan harmitti, kun ostin Battlefield V:n täysihintaisena ja pari viikkoa julkaisun jälkeen sitä tarjottiin jo 20 € halvempaan hintaan. Tuolloin Black Friday sattui tulemaan juuri sellaiseen kohtaan, että lähes uunituoretta peliä sai keskimäärin n. 33 % halvemmalla.
No ei tuo sittenkään loppujen lopuksi paljon halvemmaksi olisi mulle tullu kun ottaa huomioon postimaksut. VPD:ltä sain ilman postimaksuja, joten postimaksut huomioiden 7 € tuli mulle kalliimmaksi. Säästö toki isompi jos pystyy noutamaan itse liikkeestä.
 
No hittolainen piti se itsekin käydä Prismassa asioimassa. Mainitsin tästä kuponkialesta koska itselläni ei sitä näkynyt ja olin aivan hilkulla saada alennuksen kunnes myyjä hokasi, että se koskeekin vain henkilökuntaa. Noh ei se 50 euroa uutuuspelistä ole kohtuuton hinta. Varsinkin kun sen haluaa heti! :D
 
Yes! Toivoinkin, että Creed VR tulisi pian tarjoukseen ja sielähän se. Oculus Questin testauksen aikana ihastuin myös tähän peliin kovasti. Tämän parissa tulee hiki!
 
Nyt on storessa kyllä hyvät tarjoukset. Just Cause 3 XXL Edition ja Sleeping Dogs lähti ostoon. Vähän jäi vielä houkuttelee Jak & Daxterit ja Rayman Legends. Harmi, että kukkaron pohja alkaa jo näkyä.
 
Ylös Bottom