Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4 & Viaplay

mhart1

Well-Known Member
Moro! Kyselisin kokemuksia PS4:n Viaplay sovelluksesta. Pitkästä aikaa ostin tuon Viaplayn urheilupaketin, kun pitää saada katsottua lähetyksiä jälkeenpäin.

Kaikki toimii about sillain niinkuin pitääkin mutta mun mielestä tuo skippaa frameja ärsyttävästi, tarkkasilmäinen kun olen. Eli mistään nykimisestä tai pätkimisestä ei voi puhua mutta jos esim. jääkiekossa pakki vetää omasta päästä pitkän päätyyn niin aivan selvästi huomaa että frameja skipataan välistä. Kuvanlaadussa ei ole valittamista. Yhteys on ok, 4G verkko ja 50 sisään ja ulos. Pleikkari ei oo se 4k versio ja telkkari on joku Samsungin Full HD toosa.

Onko allekirjoittaneen rauta hieman kehitystä jäljessä vai PS4:n Viaplay softa buginen kakka?

Lisään sen että Netflix ja HBO toimii mainiosti ilman mitään ongelmia.
 
PS4:n Viaplay softa buginen kakka?
Tältä suunnalta se vika luultavasti löytyy. Viaplayn puolellakin leffat ja sarjat pyörii hyvin, mutta heti kun yrittää katsoa urheilulähetystä niin tulee pätkimiset ynnä muut mukaan kuvioihin.

Tämä ei myöskään tunnu olevan Pleikkariin liittyvä ongelma, vaan Viaplaysta urheilun katsominen Xboxin tai telkkarin oman appin kautta painii ihan samojen ongelmien kanssa.

Tällä hetkellä en Viaplayn urheilua tilaa, mutta jos tilaisin, niin ottaisin sen kanavapakettina. Näin minulla tosiaan olikin kun Mestareiden liiga tuli Viaplaylta/Viasatilta. Kuva oli huomattavasti parempi televisiokanavana kuin appin kautta. Nyt sitten oli pakko vaihtaa CMorelle Mestareiden liigan takia, ja siinäkin ainoa vaihtoehto oli kanavapaketti (en tiedä minkälaisia appeja tähän on edes tarjolla).
 
Tältä suunnalta se vika luultavasti löytyy. Viaplayn puolellakin leffat ja sarjat pyörii hyvin, mutta heti kun yrittää katsoa urheilulähetystä niin tulee pätkimiset ynnä muut mukaan kuvioihin.

Tämä ei myöskään tunnu olevan Pleikkariin liittyvä ongelma, vaan Viaplaysta urheilun katsominen Xboxin tai telkkarin oman appin kautta painii ihan samojen ongelmien kanssa.

Tällä hetkellä en Viaplayn urheilua tilaa, mutta jos tilaisin, niin ottaisin sen kanavapakettina. Näin minulla tosiaan olikin kun Mestareiden liiga tuli Viaplaylta/Viasatilta. Kuva oli huomattavasti parempi televisiokanavana kuin appin kautta. Nyt sitten oli pakko vaihtaa CMorelle Mestareiden liigan takia, ja siinäkin ainoa vaihtoehto oli kanavapaketti (en tiedä minkälaisia appeja tähän on edes tarjolla).
Jep. Mulla on mun amerikan käyttäjällä pleikkarilla toi NHL.TV app, sen kautta condensed koosteet ei töki yhtään eikä muutenkaan skippaile freimejä, joten kyllä tässä nyt sitä Viaplayn softaa saa syyttää.
 
Viaplay ei ainakaan aiemmin tukenut PS4 clientissa 50hz kuvatilaa, mikä aiheuttaa tuon kaltaista ongelmaa etenkin urheilulähetyksissä, joissa on paljon nopeaa liikettä. Homman voi kokeilla Viaplayllä esim. Chromecastin avulla, jossa 50hz tila toimii.
 
Ylös Bottom