Vastaus: PS4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia
Unreal Enginellä on tehty PC:llä MMO:ta yms. joten ei se moninpelin pelaajien määrä taida olla pelimoottorien rajoitus. MAG:ssa on pelkästään dedicated serverit eikö? (edit. tarkoitan siis domination-pelimuotoa varten joka vissiin oli se 256-pelaajan pelimuoto?) Luulen että asia on enemmänkin tuosta kiinni... Moninpelit jotka toimii p2p-periaatteella luonnollisesti tukevat vähemmän pelaajia.
PC:llä oli jo kymmenen vuotta sitten pelejä joissa oli mahdollista olla massiivinen määrä pelaajia kerralla. Esimerkiksi Planetsidessä rajoitus taisi olla 133 vs 133 vs 133 eli yhteensä 399 pelaajaa per mappi.
Ei kyse ole siitä, mihin väreihin se pelimoottori puetaan, samat rajoitteet siinä silti on. Annetaan esimerkkejä esim MAG Engine mahdollisti ensimmäistä kertaa konsoleilla maailmassa 128 vs 128 ihmispelaajaa vastakkain. Peli tuli kolme vuotta sitten markkinoille ja vasta aivan viime hetkillä, ollaan edes PC puolella päästy tähän. En usko, että tuohon olisi päästy jo olemassa olevien pelimoottoreiden käyttämisellä.
Unreal Enginellä on tehty PC:llä MMO:ta yms. joten ei se moninpelin pelaajien määrä taida olla pelimoottorien rajoitus. MAG:ssa on pelkästään dedicated serverit eikö? (edit. tarkoitan siis domination-pelimuotoa varten joka vissiin oli se 256-pelaajan pelimuoto?) Luulen että asia on enemmänkin tuosta kiinni... Moninpelit jotka toimii p2p-periaatteella luonnollisesti tukevat vähemmän pelaajia.
PC:llä oli jo kymmenen vuotta sitten pelejä joissa oli mahdollista olla massiivinen määrä pelaajia kerralla. Esimerkiksi Planetsidessä rajoitus taisi olla 133 vs 133 vs 133 eli yhteensä 399 pelaajaa per mappi.