Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4, Xbox One, Wii U - 8. sukupolven konsolit

Vastaus: Ps4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia

Ihailtavaa tottelevaisuutta.

Tosin se minua tässä hämää, että miten esimerkiksi XO ja PS3 pärjäsivät PS2:n viimeisille peleille? Niin eivät mitenkään.

Ekan vuoden voi aina skipata täysin huoletta.

Tulee mieleen ainakin Dead or Alive, Oblivon, Ridge Racer, Kameo, Dead Rising, Graw.... kyllähän niitä oli (varmasti oli muitakin). Ostin XO:lle muutaman kökönkin pelin jota oikeasti voi verrata PS2:een, esim GUN (ok peli sinänsä, mutta ihan karseat grafiikat) ja sitten oli joku Tony Hawk peli joka oli kanssa hiton ruma. Muutoin, graafisesti edes mun silloinen melko uusi teho-PC ei pärjännyt millekään noista, puhumattakaan jostain PS2:sta. Ja kaikki noista vieläpä hyviä pelejä, vaikkei mitään innovatiivisia sinänsä. PS2:llakin oli toki hyviä pelejä, mutta kyllä se fiilis oli vähän eri luokkaa kun ekan HD-töllönsä osti ja sillä pelaili, kun se pesi kaiken aiemmin koetun. Ei minua siis ainakaan harmita yhtään, etten skipannut kummankaan ekaa vuotta. Tietty jos haluaa uutta ja se sama vanha paremman näköisenä parilla uudella jipolla ei nappaa, niin kyllähän sitä voi tehdä jotain muutakin kun pelata.

Ja tervetuloa uudet koneet tähän taloon 2011 tai jopa aiemmin. Juuri Oblia PS3:n GotY editionia pelaavana tuntuu jo, että aika vanhanaikaiselta sekin alkaa näyttää. Ja framerate heittelee. 60fps nykyresoilla, lisää kamaa ruudulle ja parempi tekoäly niin alkaisi olla poikaa.
 
Vastaus: Ps4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia

tämä meneillään oleva sukupolvi on paras!! Langattomat ohjaimet, monta ihan v*tun hyvää peliä, paljon hyviä pelejä, hardispuolikin kunnossa. Mut jos uudet kattilat on jo tuloillaan niin senkus tulee, eihän se oo muuta kun ostaa pois... ei sen ihmeempää...
 
Vastaus: Ps4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia

Intelin edistyksellinen tuotantokapasiteetti ja osaaminen saattaa tarjota mielenkiintoisen vaihtoehdon ja he saattavat pystyä tarjoamaan järkevän kokonaisratkaisun prosessoripuolella jos otetaan huomioon koko ensi-generaation elinkaari, sillä muut valmistajat tulevat törmäämään teknologisten haasteiden seinään ennen Inteliä. Noh aika näyttää miten käy ja joka tapauksessa ainakin Sonyn ja MS:n koneet tullaan hankkimaan. Nintendollakin olisi tulevassa tilanteessa aika helppo sauma päästä teknisesti huomattavan lähelle näitä kahta muuta valmistajaa kustannustehokkaasti, joten toivotaan, että Wii HD saa kunnon tehopäivityksen.

Prosessoriarkkitehtuurin vaihtaminen täysin toisenlaiseen tuo mukanaan taaksepäinyhteensopivuusongelman, jota veikkailin itse Microsoftin kohtaloksi (taas), Sonyn ja Nintendon jatkavan nykyisenlaisella arkkitehtuurillaan.
 
Vastaus: Ps4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia

Prosessoriarkkitehtuurin vaihtaminen täysin toisenlaiseen tuo mukanaan taaksepäinyhteensopivuusongelman, jota veikkailin itse Microsoftin kohtaloksi (taas), Sonyn ja Nintendon jatkavan nykyisenlaisella arkkitehtuurillaan.

Kohtaloksi? Asiahan ei mene noin, mutta jos menisikin, mitä väliä sillä on? Mietin itsekin pitkään olisinko ostanut PS2-yhteensopivan pleikan, en ostanut enkä kadu. XO:llakaan en ole pelannut kesken jääneitä Xbox pelejä loppuun. Ensimmäisen vuoden jälkeen minulla ei ole ollut itse asiassa aikaa katsellakaan vanhoja pelejä, kun kaikkia uusiakaan ei ehdi pelata vaikka niitä tuleekin haalittua. Enkä usko että on vain oma ongelmani, niin kovaa tahtia tulee uutta pelattavaa. Ehkä tämä ei koske niitä, joilla on sitten vain yksi kone, mutta epäilenpä sitäkin. Muutama niin laaja peli on tässäkin sukupolvessa julkaistu / tulossa, että niilläkin pärjäisi minimissään vaikka läpi koko tämän genin (Oblivion, Forza 2, GTA 4, Fallout 3; LBP, Mass Effect, Mario Galaxy, Gears, COD4, Orange Box, Viva pinatat [naura pois], civilization, motrostormit, jne.)
 
Vastaus: Ps4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia

Prosessoriarkkitehtuurin vaihtaminen täysin toisenlaiseen tuo mukanaan taaksepäinyhteensopivuusongelman, jota veikkailin itse Microsoftin kohtaloksi (taas), Sonyn ja Nintendon jatkavan nykyisenlaisella arkkitehtuurillaan.

Taaksepäinyhteensopivuudella on jotain arvoa, mutta oikeasti tärkeiden asioiden listalla se ei sijoitu kovin korkealle. Sony päätti luopua siitä, vaikka kustannukset per PS3-konsoli olisivat ehkä vain 10-20$. Toisin sanoen se otetaan mukaan, jos siitä ei kerry päänvaivaa, mutta se jätetään pois hyvinkin pienistä syistä.

Lisäksi X360:n arkkitehtuuri on hyvin erilainen Xbox1:n kanssa, mutta aika hyvin nuo vanhat pelit ollaan silti saatu toimimaan.

edit: Uskon siis kyllä ainakin PS4:n ja varmaan tulevan Wiinkin olevan taaksepäin yhteesopivia, mutta tulevan boxin suhteen en lähde vielä arvailemaan.
 
Vastaus: Ps4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia

Wiimote parantuu siten että molemmat mote ja nuntsa on wiimotionplus tasoisilla (ellei jopa paremmilla) tunnistimilla varustettu. Tehot nousee tottakai, mutta en tiedä meneekö arkkitehtuuri ihan uusiksi. Varmaankin. Mutta edelleen säilyy helposti ohjelmoitavana laitteena, jossa ladattavat pelit ovat todella suuressa osassa. Sen lisäksi erilaiset channelit kuuluvat uuteenkin käyttöliittymään. Nettiominaisuuksia parannetaan roimasti, ja kaikki nykyiset lisälaitteet ovat yhteensopivia.

Niin, ja pakollinen asentaminen on ps4 ja xo720-koneilla täyttä arkea. Siitä otetaan kaikki hyöty irti että kaikissa koneissa on sisäinen kovo, jopa halpis boksissa. Sitä en tiedä antaako nintendo luvan pelien asentamiseen kovolle, sillä sehän sotii helppoa pelaamista vastaan. Hinta kaikilla konsoleilla on noin 250-300 euron hujakoilla, Wii2 ehkä halvin kuitenkin.

Ja itse toivon että ei tulisi ihan heti uusi sukupolvi, menee niin helvatun kauan opetella tekemään pelejä uusilla koneilla. Tuntuu ettei näistä nykyisistäkään vehkeistä oteta läheskään kaikkea irti, wiistä nyt ainakaan.
 
Vastaus: Ps4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia

Seuraavalla sukupolvella ei kyllä ole vielä mitään kiirettä, mutta on muutamia syitä miksi se saattaa alkaa etuajassa.

1. XBox 360:n laiteongelmat saavat Microsoftin kiirehtimään seuraavan konsolin markkinoille, vähän niinkuin ensimmäisen Xboxin tappiollisuus aikanaan.

2. Nintendo haluaa nopeasti tehokkaampaa rautaa markkinoille Wiin tekniikan ollessa jo todella vanhaa vuonna 2011.

3. Sony haluaa nopeasti uuden konsolin PS3:n tehdessä liikaa tappiota firmalle.

On ikävää jos uusi sukupolvi tulee liian nopeasti. Tämän polven laitteilla on vielä paljon tarjottavaa.

En kyllä ymmärrä niitä, jotka sanovat tämän olevan kaikkien aikojen paskin konesukupolvi. Mitä olette oikein pelanneet? Väittäisin melkein, ettei sukupolvessa ole mitään vikaa, vaan kyse on enemmänkin ydinpelaajien kasvavasta ylikriittisyydestä ja internetfoorumien vaikutuksesta.
 
Vastaus: Ps4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia

1. XBox 360:n laiteongelmat saavat Microsoftin kiirehtimään seuraavan konsolin markkinoille, vähän niinkuin ensimmäisen Xboxin tappiollisuus aikanaan.
Laiteongelmiin on helpompikin ratkaisu kuin kokonaan uuden konsolin kehittäminen.
Minä en näe tuota syyksi uuden sukupolven triggeriksi.

En kyllä ymmärrä niitä, jotka sanovat tämän olevan kaikkien aikojen paskin konesukupolvi. Mitä olette oikein pelanneet? Väittäisin melkein, ettei sukupolvessa ole mitään vikaa, vaan kyse on enemmänkin ydinpelaajien kasvavasta ylikriittisyydestä ja internetfoorumien vaikutuksesta.
Kyse taitaa kuitenkin olla siitä että tämä sukupolvi ei (Wiitä lukuunottamatta) tarjoa tarpeeksi
uutta ja erilaista, lähinnä kevyen grafiikkapäivityksen, mutta ei silti tarpeeksi jotta visuaalisuus
olisi saatu edes PC-tasolle.

Jotenkin noloa että HD-sukupolvi ei vähänkään monimutkaisemmissa peleissä kykene HD-resoon,
antialiasoinnista nyt puhumattakaan. Lisänä vielä keskinkertaisesta hardiksesta johtuvat
kompromissit, kuten kovalevyasennukset, vievät kehitystä nurinkurisesti taaksepäin.

Kuten aiemmin kirjoitin, tässä generaatiossa on nähty (vain) muutama v*tun hyvä peli, mutta ei tarpeeksi.
Minä olen toki ilahtunut laadukkaista hiekkalaatikkopeleistä (Oblivion, GTAIV, Crackdown, Dead Rising)
joita tämä sukupolvi on tuonut muassaan, joten en sano että olisi menty 100% metsään.

EDIT: Ehkä kyse on osittain myös siitä pelaajat todellakin ovat ylikriittisiä. Mutta voiko meitä syyttää, kun
miettii mitä silloin vuonna 2005 ùskoteltiin...?
 
Vastaus: Ps4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia

Kyse taitaa kuitenkin olla siitä että tämä sukupolvi ei (Wiitä lukuunottamatta) tarjoa tarpeeksi
uutta ja erilaista, lähinnä kevyen grafiikkapäivityksen, mutta ei silti tarpeeksi jotta visuaalisuus
olisi saatu edes PC-tasolle.
Ai? Itse olen ollut enemmän kuin tyytyväinen nykyisten konsolipelien tekniseen tasoon. Loppujen lopuksi en niin kauheasti välitä pyöriikö peli 1920x1080 vai 960x630. Mielestäni CoD4, GTA IV ja vastaavat pelit näyttävät hyviltä joka tapauksessa, vaikka eivät täysillä resoilla toimikaan.

Jotenkin noloa että HD-sukupolvi ei vähänkään monimutkaisemmissa peleissä kykene HD-resoon,
antialiasoinnista nyt puhumattakaan. Lisänä vielä keskinkertaisesta hardiksesta johtuvat
kompromissit, kuten kovalevyasennukset, vievät kehitystä nurinkurisesti taaksepäin.
Pakolliset kovalevyasennukset harmittavat, mutta niitähän ei nähdä kuin yhdellä konsolilla ja silläkin loppujen lopuksi vain muutamassa pelissä.

Kuten aiemmin kirjoitin, tässä generaatiossa on nähty (vain) muutama v*tun hyvä peli, mutta ei tarpeeksi.
Olen eri mieltä. Tässä sukupolvessa on nähty tukuttain hyviä pelejä ja pelaamista riittää kyllä tarpeeksi. Ei se viime sukupolven tarjonta sen parempaa ollut.

EDIT: Ehkä kyse on osittain myös siitä pelaajat todellakin ovat ylikriittisiä. Mutta voiko meitä syyttää, kun
miettii mitä silloin vuonna 2005 ùskoteltiin...?
Vuonna 2005 ei luvattu mitään verrattuna siihen mitä luvattiin vuonna 1999. Jotkut ehkä muistavat vielä. Silti edellistä sukupolvea pidetään hyvänä.
 
Vastaus: Ps4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia

Ai? Itse olen ollut enemmän kuin tyytyväinen nykyisten konsolipelien tekniseen tasoon.
...
Olen eri mieltä. Tässä sukupolvessa on nähty tukuttain hyviä pelejä ja pelaamista riittää kyllä tarpeeksi. Ei se viime sukupolven tarjonta sen parempaa ollut.
Noh, vaatimustasonsa kullakin.

Vuonna 2005 ei luvattu mitään verrattuna siihen mitä luvattiin vuonna 1999. Jotkut ehkä muistavat vielä. Silti edellistä sukupolvea pidetään hyvänä.
Tunteet peleissä löpinät olivat ufoilua jota ei varmasti kukaan täysipäinen ottanut kovin vakavissaan.
Tässä sukupolvessa luvattiin paperilla hevosvoimia, toimitettiin shetlanninponi.
 
Vastaus: Ps4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia

Turha vetää niitä tunteita tähän. En puhunut PS2:n tunteista mitään. PS2:n hype oli suurempaa kuin PS3:n hype, vaikka jätettäisiin ne tunteet sivuun. Siihen aikaan se hehkutus oli välillä ihan älytöntä ja ihmiset olivat silti tyytyväisiä, vaikka Toy Storyn ja Star Warsin tasoista grafiikkaa ei koskaan nähtykään.

Pelaajat tekevät usein sen virheen, että he odottavat uuden sukupolven muuttavan koko alan kertarysäyksellä, vaikka todellisuudessa se ala muuttuu pienin askelin. Ihmiset luulevat, että asiat tulevat muuttumaan kun uusi konsoli tulee kotiin. Tässä tapauksessa ei voi syyttää markkinointimiehiä, vaan pelaajien omia liian korkeita odotuksia.

Erikseen ovat ne ihmiset, jotka tarkoituksen mukaisesti odottavat aina liikaa, jotta pääsisivät pettymään ja tilittämään siitä miten sukupolvi, peli tai uusi konsoli ei pystynytkään lunastamaan odotuksia.
 
Vastaus: Ps4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia

Turha vetää niitä tunteita tähän. En puhunut PS2:n tunteista mitään.
No anteeksi, olisit voinut olla spesifisempi jos jotain tiettyä oli mielessä.

Siihen aikaan se hehkutus oli välillä ihan älytöntä ja ihmiset olivat silti tyytyväisiä, vaikka Toy Storyn ja Star Warsin tasoista grafiikkaa ei koskaan nähtykään.
Mutta PS2 nosti teknisen tason samalle viivalle PC:n ja arcadekabinettien kanssa, ja ero PS1:een oli dramaattinen.
Ensimmäinen Xbox taas nosti rimaa entisestään, ja toi Liven, joka oli omalla tavallaan käänteentekevä.

Tässä teknologiapäivityksessä ei päästy lähellekään PC:tä, ja muutkin ominaisuudet ovat lähinnä vanhan parantelua. (Edelleen Wiitä lukuunottamatta)

EDIT: Kumma kyllä, minä ainakin muistan paljonkin keskustelua noista Toy Story grafiikoista.

Pelaajat tekevät usein sen virheen, että he odottavat uuden sukupolven muuttavan koko alan kertarysäyksellä, vaikka todellisuudessa se ala muuttuu pienin askelin.
Minä ainakin pelaajana odotan viiden-kuuden vuoden välein tapahtuvan updaten nostavan teknisen tason ajanmukaiseksi.
Konsolipelialaa tosin tämäkin sukupolvi muutti oikeinkertarykäyksellä, verkkolatausten muodossa; uusi myyntikanava + pelit voidaan myydä paloissa. (Ja julkaista keskeneräisinä)
 
Vastaus: Ps4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia

Seuraavan sukupolven teknologia...me don't care. Nykyinen on vielä sen verran hyvässä vauhdissa että seuraava über-kone saa odottaa meikäläisen puolesta useamman vuoden. Kunhan ei mennä liikaa tuonne "lelukategorian" puolelle, mitä ensimmäisessä postauksessakin mainittiin. Ainoa vaatimustaso seuraaville koneille tulee MSn puolelle, voisiko edes kerran ajatella niitä kuluttajia ja ihan oikeasti panostaa edes yhteen tuotteeseen vähän enemmän, eikä mennä siitä mistä aita on matalin. Macciin on jo siirrytty, pitääkö aloittaa boikotointi myös pelirintamalla?


EDIT tämä ei siis ollut sodanlietsontaa, ainoastaan pettyneen ja huono-onnisen kuluttajan turhautumista. Hyviä pelejä, paska kone.
 
Vastaus: Ps4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia

Seuraavan sukupolven teknologia...me don't care. Nykyinen on vielä sen verran hyvässä vauhdissa että seuraava über-kone saa odottaa meikäläisen puolesta useamman vuoden. Kunhan ei mennä liikaa tuonne "lelukategorian" puolelle, mitä ensimmäisessä postauksessakin mainittiin. Ainoa vaatimustaso seuraaville koneille tulee MSn puolelle, voisiko edes kerran ajatella niitä kuluttajia ja ihan oikeasti panostaa edes yhteen tuotteeseen vähän enemmän, eikä mennä siitä mistä aita on matalin. Macciin on jo siirrytty, pitääkö aloittaa boikotointi myös pelirintamalla?


EDIT tämä ei siis ollut sodanlietsontaa, ainoastaan pettyneen ja huono-onnisen kuluttajan turhautumista. Hyviä pelejä, paska kone.

Otetaan pieni vasta-argumentti. Kunhan seuraavan sukupolven tullessa pidetään kiinni ilmoitetuista julkistuspäivistä eikä kusta eurooppalaisten niskaan rankemman puoleisesti. Ei tarvi turhautua ja vaihtaa leiriä (aikalailla pysyvästi näköjään).

Tämäkään ei siis todellakaan sodanlietsontaa vaan vain ja ainostaan pettyneen kuluttajan turhautumista ja katkeruutta. Hyvä kone, hyvät "this is waitingit" ja paskat pelit.
 
Vastaus: Ps4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia

Kun Emotion Engine 1 lopulta oli vain melko tavallinen supertietokone niin EE 3000 on yhtä monisäikeinen tapaus kuin nainen. Siispä ohjauskin on jotain ihan muuta, sillä pelien logiikka ei toimi enää niin, että kun minä painan tätä nappia niin tapahtuu näin tai kun minä heilautan ohjaintani niin ruudulla heiluu tennismaila vastaavasti. Ei pojat ei. Paljastuksia tästä huippusalaisesta ohjainteknologiasta tulevissa viesteissäni. Ehkä.
Rahaan, suklaaseen ja peenikseen perustuva ohjaus?
 
Vastaus: Ps4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia

Ai niin, seuraavan sukupolven tullessa aika on kypsä 3D-näytöille...!

Case study: 3D and gaming
We investigated the longer-term use of multi-view 3D displays in gaming applications
with 20 experienced gamers. During two gaming sessions, one in 2D and one in 3D,
galvanic skin response and heart rate were measured (both assumed to assess emotions
and presence), followed by questionnaires at the end of each session. The results show
that 3D displays provoke significantly higher positive emotions and stronger feelings of
presence than 2D displays, indicating that 3D displays have added value in gaming applications.
 
Vastaus: Ps4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia

Veikkasin viimeksi pahasti metsään (Wii yllätti minut mutten tainnut olla ainoa...) mutta yritänpä kuitenkin.

Mikä on vahvin brändi? Mielestäni joko Wii tai playstation, Xbox on tässä suhteessa heikoimmalla, paitsi jenkeissä jossa jo yksistään tieto että kyseessä on Microsoftin laite on tärkeä.

Ja nyt niihin teknologia veikkauksiin, jottei mene off-topic.
- Wii2 tulee jatkamaan vanhalla linjalla, luultavasti ladatut Wiishop pelit toimivat uudessakin, ei erityistä uutta teknologiaa. Ainakin 720p tulee Wii2:seen mukaan.
- Sony ja Microsoft tuovat kapulaohjauksen mukaan, ehkä höystettynä jollain uudella jutulla. Esim. youtubella ollut "aito-3D" olisi mahtava lisä. En nyt jaksa linkkiä etsiä, mutta osa ainakin tietänee mitä tarkoitan.
- Sony ja Microsoft tuovat markkinoille 1.5-2* tehoiltaan nykyisen konsolin, Wii taasen petraa hiukan huonommalle tasolle kuin PS3 ja XO nyt.

Miksi uskon Sonyn voittoon?
- Playstation brändi on edelleenkin vahva, hinta vain meni tällä kierroksella pieleen
- Wii2 ei tarjoa oleellista uutta Wiihin nähden
- Sony ja Microsoft ovat panostaneet nettiin ja HD tasoon jo nyt ja se näkyy jatkossa selvemmin erona Nintendoon. Wiishop voi olla hyvä mutta nettipelit ovat kuollut kirjain Wiillä käytännössä vrt. PSN/Live käyttäjämäärät.

Markkinaosuudet:
Sony PS4 40% (playstation strikes back)
Nintendo Wii2 35% (Wiin huuma ei heti laannu)
Microsoft Xbox720 25% (Brändi puuttuu)

Aikahan näyttää miten käy. :D
Ja veikkaan että ensimmäisenä (taas) uuuden koneen tuo markkinoille Microsoft vuoden 2010 marraskuussa jenkeissä. 2009 olisi loogisempi, mutta Xbox360 on menestynyt sen verran hyvin, että vuoden aikalisä kannattaa ottaa vrt. Xbox ja XO julkaisuero.
 
Vastaus: Ps4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia

Mutta PS2 nosti teknisen tason samalle viivalle PC:n ja arcadekabinettien kanssa, ja ero PS1:een oli dramaattinen.
Ensimmäinen Xbox taas nosti rimaa entisestään, ja toi Liven, joka oli omalla tavallaan käänteentekevä.
Dreamcastin pelit olivat näyttävämpiä kuin PS kakkosen ensimmäiset kököt. Arcade-rautaa tai hyvin lähellä sitä siinä olikin. Oli naurussa pitelemistä kun näki kämppiksen ilmeen hänen ensimmäisen kerran käynnistettyään uuden Plesen. Pettymys paistoi kilometrien päähän. Oli vielä kehdannut naureskella minulle kun DC:n olin mennyt ostamaan kun nurkan takana oli jotain niin mullistavaa kuin PS2.

Dreamcastissa oli myös nettimoninpeli vaikkei tietysti yhtä hiottuna kuin Livessä.
 
Vastaus: Ps4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia

Pakko vastata. Itse muistan myös hyvin Dreamcastin tulon ja erityisesti Sega Rallyn kaupoissa.
Koneen hinta oli suht. kohillaan, muistaakseni kuitenkin yli 2000 markkaa mutta pelit olivat järkkykalliita. (olikohan yli 400 markkaa kipale ja siihen aikaan hyviä psx pelejä sai 200 markalla) näin ostoksen lähinnä hulluutena, varsinkin kun psx:n jäljiltä koko lisälaiteläjä olisi mennyt uusiksi, ainakin ratti olisi pitänyt hankkia. PS2 hinnastaan huolimatta tarjosi huomattavasti houkuttelevamman upgraden jo lisärompemääränkin osalta. Ei siinä paljoa DoA2 tekstuurien paremmuus kiinnostanut.

Timesplitters oli PS2 julkaisussa se kova juttu, mikä nykyään on jo kiusallista. :eek: No SSX oli sentäs hyvä, vaikka sitä en julkaisussa älynnytkään hankkia.

Mutta takaisin seuraavaan sukupolveen...
 
Ylös Bottom