Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia
Kinect kuuluu konseptiin, eikä ole sinänsä mikään ongelma, toivottavasti sitä ei tulla poistamaan. Itse ainakin olen ihan kiinnostunut kyseisestä laitteesta. Mutta markkinat eivät olleet valmiita digitaaliseempaan suuntaan lähtemiseen ihan periaatteellisella tasolla, siksi DRM poistettiin.
Lähde
Toivon ihan samaa Kinectin suhteen. Ehkä siellä joustetaan entisestään, ja markkinoille saadaan 399 versio ilman kameraa? Se olisi mahtava uutinen. Tosin siinä vaiheessa voisikin kysyä, että miksi konsolin julkaisutilaisuus edes järjestettiin?
Kinect kuuluu konseptiin, eikä ole sinänsä mikään ongelma, toivottavasti sitä ei tulla poistamaan. Itse ainakin olen ihan kiinnostunut kyseisestä laitteesta. Mutta markkinat eivät olleet valmiita digitaaliseempaan suuntaan lähtemiseen ihan periaatteellisella tasolla, siksi DRM poistettiin.
"We believe it builds an amazing experience—the ability to have a broader sharing platform and my content coming with me, [but] what we heard is people still wanted more choice… they wanted the familiarity of the physical disc."
Lähde