Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5-konsolitilausten seurantaketju

Mistä tilasit: Kärkkäinen
Milloin tilasit: 19.11. klo 7.20
Tilauksen tila: Saapunut
Milloin sait konsolin: 3.12.
 
Viimeksi muokattu:
Mistä tilasit: Verkkokauppa
Milloin tilasit: 13.06
Tilauksen tila: saapunut
Milloin sait konsolin: 02.12.-20

"Seuraava lähetys konsoleita saapuu varastoon arviolta vko 48-49, ja meillä on ilo ilmoittaa, että sinä saat konsolin tästä erästä. "
02.12.20 klo 20 tuli ilmoitus että noudettavissa,vihdoin.
 
Viimeksi muokattu:
Mistä tilasit: Prisma
Milloin tilasit: 19.11. klo 10:14
Tilauksen tila: Lähetty 1.12.
Milloin sait konsolin: Ei ole saapunut.


Mistä tilasit: Citymarket
Milloin tilasit: 19.11. klo 9:55
Tilauksen tila: 19.11 klo: 12:53 vahvistus, että ovat varanneet PS5 konsolin minulle. Ovat yhteydessä viimeistään viikon 50 alkupuolella. Ostettava viimeistään 14.12, joten toimitus ehkä viimeistään silloin.
Milloin sait konsolin: Ei ole saapunut.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään Gigantin aspa sanoi että tammikuulle menee klo 12 erän toimitukset. Ihmettelen aiempaa lupausta huomisesta, mutta minkäs teet. :confused:
 
Minulle ainakin tuli tänään aamupäivästä seurantakoodi sähköpostiin että paketti matkalla. Eiköhän tuo aspa takoittanut tuolla sitä, että 12:n erä on kokonaisuudessaan lähetetty tammikuussa. Eli lähettävät sitä mukaa kun saavat; eilen olivat saaneet 25+ konsolia.
Ja taas näköjään pistän peukut pystyyn uudestaan, kiitos tästä tiedosta :D
 
Mahtava huomata että noita Gigantin tilauksia tulee kuitenkin nyt edes näin tipoittain. Te ketkä olette tänään saaneet vahvistuksia, monen aikaan ootte saaneet sen tilausvahvistuksen?
 
Mahtava huomata että noita Gigantin tilauksia tulee kuitenkin nyt edes näin tipoittain. Te ketkä olette tänään saaneet vahvistuksia, monen aikaan ootte saaneet sen tilausvahvistuksen?
Itsellä tilausvahvistus tuli 12.30, maksuna verkkopankki ja toimituksena matkahuolto.
 
Itsellä tilausvahvistus tuli 12.30, maksuna verkkopankki ja toimituksena matkahuolto.

Mitäpä luki sulla tilausvahvistuksessa että että oliko että myymälän varastossa vai että saapuu varastoon x.12? Ja mistä pankista maksoit?
 
12:20 itsellä ja ei ole tullut mitään vahvistusta. On kyllä ihme toimintaa, jos 12:30 saa ja 12:07 ei saa...
Tää sama ihmetyttää, sit kun koitat gigantilta kysyä asiaa, niin väittävät, että konsolit lähtevät tilausjärjestyksessä ja lupaavat tammikuulle... vaikuttaakohan siihen sit maksutavat yms. Itse maksoin yhden kortilla (12.09 S- pankki) ja toisen paypalilla (12.19).
 
Tää sama ihmetyttää, sit kun koitat gigantilta kysyä asiaa, niin väittävät, että konsolit lähtevät tilausjärjestyksessä ja lupaavat tammikuulle... vaikuttaakohan siihen sit maksutavat yms. Itse maksoin yhden kortilla (12.09 S- pankki) ja toisen paypalilla (12.19).
Itse maksoin verkkopankin kautta, kuten tämä 12:30 tilannut ja ei ole lähtenyt liikkeelle, joten ei liene siitä kyse.
 
Tää sama ihmetyttää, sit kun koitat gigantilta kysyä asiaa, niin väittävät, että konsolit lähtevät tilausjärjestyksessä ja lupaavat tammikuulle... vaikuttaakohan siihen sit maksutavat yms. Itse maksoin yhden kortilla (12.09 S- pankki) ja toisen paypalilla (12.19).

Maksutapa tuskin näkyy varastojen keräilyyn millään tavalla, se on puhtaasti taloushallinnon asia. Jos joku vaikuttaa niin todennäköisemmin toimitustapa, keräilyä tehdessä lienee loogisinta tehdä se sen mukaan että minimoidaan turha sähläys ja kerätään yhdellä tapaa menevät tuotteet ensin kaikki ja sitten seuraavat jne. Tämäkin on silti ihan mutuhuttua.
 
Mitäpä luki sulla tilausvahvistuksessa että että oliko että myymälän varastossa vai että saapuu varastoon x.12? Ja mistä pankista maksoit?
Tilausvahvistuksessa luki että saapuu varastoon 2.12, OP pankista maksoin.En tiedä miten randomilla gigantti näitä nyt sitten keräilee mutta iloinen yllätys että omalla kohdalla tämä näyttää menevän näinkin kivuttomasti.
 
Maksutapa tuskin näkyy varastojen keräilyyn millään tavalla, se on puhtaasti taloushallinnon asia. Jos joku vaikuttaa niin todennäköisemmin toimitustapa, keräilyä tehdessä lienee loogisinta tehdä se sen mukaan että minimoidaan turha sähläys ja kerätään yhdellä tapaa menevät tuotteet ensin kaikki ja sitten seuraavat jne. Tämäkin on silti ihan mutuhuttua.


Itsellä tilausvahvistus tuli 12.30, maksuna verkkopankki ja toimituksena matkahuolto.

Mikä matkahuollon toimitustavoista sulla on Hantto?

Mulla on tämä, koska nopeampaa vaihtoehtoa ei näkynyt. Koitin jo matkahuollostakin kysyä, josko heiltä voisi erikseen ostaa saman päivän kotiinkuljetuksen, mutta asiakaspalvelulla kesti tunteja vastata facebookissa ja kun huomasin, oli päivystyaika jo ohi.

ToimitustapaArvioitu toimitusaikaHinta
Matkahuolto Premium
Pika 2-5 arkipäivää
6,90
 
Mikä matkahuollon toimitustavoista sulla on Hantto?

Mulla on tämä, koska nopeampaa vaihtoehtoa ei näkynyt. Koitin jo matkahuollostakin kysyä, josko heiltä voisi erikseen ostaa saman päivän kotiinkuljetuksen, mutta asiakaspalvelulla kesti tunteja vastata facebookissa ja kun huomasin, oli päivystyaika jo ohi.

ToimitustapaArvioitu toimitusaikaHinta
Matkahuolto Premium
Pika 2-5 arkipäivää
6,90
Sama Matkahuolto Premium täälläkin.
 
Ylös Bottom