Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Konsolinetistä oli headset myyty jo loppuun ennakkoon. Onko kellään tietoa missä ois vielä jäljellä taikka onko prismoihin tulossa ennen PS5 julkaisua?
 
Konsolinetistä oli headset myyty jo loppuun ennakkoon. Onko kellään tietoa missä ois vielä jäljellä taikka onko prismoihin tulossa ennen PS5 julkaisua?

Powerissa ilmeisesti on vielä. Tai ainakin itse tilasin viime viikolla vasta ja nyt ”pakattavana” joten pitäisi ensi viikolla lähteä.
 
powerillakin näköjään lukee niinku gigantissaki että saapuu varastolle ens viikolla. nuoki varmaan menee sitten tilausjärjestyksessä. no itse laitoin gigantille varauksen koska tuo saapumispäivä on nopeammin. Että ensin odottelee sieltä vastausta ja sitten powerista. Kaveri kyllä joka on powerin varastopäällikönä sanoi että ei ainakaan myymälään oo tähän tietoon tulossa. Prismassakin sanoivat että oheislaitteista ei oo tullu mitään tietoa. kun kysyin onko oheislaitteita tulossa tuohon 19.11 ennakkomyyntiin tai hyllyihin.

Power: Tulossa keskusvarastoon 12.11.2020
Gigantti: Saapuu varastoon 10.11.2020
 
Viimeksi muokattu:
Osaako joku kertoa käykö vanhat Sonyn Gold Wireless headsetit PS5:n kanssa? Taitaa nämä omat olla niitä ihan ensimmäisiä versioita.
 
Osaako joku kertoa käykö vanhat Sonyn Gold Wireless headsetit PS5:n kanssa? Taitaa nämä omat olla niitä ihan ensimmäisiä versioita.

Pleikkarin sivulta:
  • The Platinum and Gold Wireless Headsets, as well as third-party headsets that connect via USB port or audio jack, will work on PS5 (the headset companion app is not compatible with PS5).
 
Pleikkarin sivulta:
  • The Platinum and Gold Wireless Headsets, as well as third-party headsets that connect via USB port or audio jack, will work on PS5 (the headset companion app is not compatible with PS5).
Kiitoksia nopeasta vastauksesta! Mitähän tuo "the headset companion app is not compatible with PS5" käytännössä tarkoittaa? Jotain ominaisuuksia puuttuu?
 
Jostain syystä Telian sivulla lukee, että PS5 lisävarusteiden toimitus alkaa 19.11. Kysyin aspalta onko todella niin kun kaikki muut toimittavat aikaisemmin niin kuulema näin se on ellei toisin ilmoiteta. Eli ehkä on tai sitten ehkä ei.
 
Jostain syystä Telian sivulla lukee, että PS5 lisävarusteiden toimitus alkaa 19.11. Kysyin aspalta onko todella niin kun kaikki muut toimittavat aikaisemmin niin kuulema näin se on ellei toisin ilmoiteta. Eli ehkä on tai sitten ehkä ei.

Tavarat ovat vasta menossa jälleenmyyjille. Tuollakin saattaa tällä viikolla vielä ääni muuttua kellossa.
 
Mikäli haluaa kuulokkeet julkaisupäiväks perille niin suosittelen tilaamaan powerilta, itse sain juuri varmistuksen että laittavat kuulokkeet 12 päivä postiin. tein tilauksen tuossa lauantai iltana, joten varmaan muillekin riittää vielä. Gigantin tilauksen itse peruin kun gigantin ja powerin päävarastot sijaitsevat vierekkäin tuolla ruotsissa niin tulevat about saman aikaan

edit

Pistetääs se gigantin tilannekkin tähän vielä erikseen, eli kuulokkeita oli tilattu yhteensä 50 kappaletta. joten varmaan nopeimille riittää, itse pistin sen gigantin tilauksen sillon jo viime viikolla ja itselleni olisi riittänyt vielä tuosta kuormasta. Mutta sanoivat että nyt jos tilaa niin ei osanneet sanoa että riittääkö kuulokkeita. ja seuraavasta erästä ei ollut mitään tietoa, kun aluksi he siis luulivat siellä, että olen tilaamassa kuulokkeet vasta nytten.
 

Liitetiedostot

  • powerrrrr.png
    powerrrrr.png
    26,4 KB · Lukukerrat: 44
Viimeksi muokattu:
Sony vihjaa odotetusti värivalikoiman kasvavan niin ohjaimissa kuin konsolin kuorissa.

Does the DualSense wireless controller come in black (or any other color)?
In the future, other colors will become available. But there are no announcements to share at this time.

Will PS5 be available in other color schemes?
There won’t be additional colors or designs available for either of the PS5 models at launch.

 
Varmaan ihan hyvä näitä lisälaitteiden seuranta viestejäkin laittaa ihan sinne konsolille varattuun ketjuun ettei tämä täyty turhista "mun ohjain on tulossa" viesteistä.
 
Telia haluaa itsepäisesti toimittaa lisälaitteet vasta alkaen 19.11 niin tein peliliikkeen ja tilasin lisälaitteet Powerista. Taisin olla viimeinen joka sai kuulokkeet heti eikä joskus :D
 
Gigantin nettisivujen kautta ei näyttäisi enää löytyvän koko PS5 pulse 3d/sony pulse 3d kuulokkeita enää ollenkaan, esim jos yrittää etsiä tuotetta Search:llä Että mitähän ne on nyt säheltäny :D, kun meinasin kattoa että tuleeko kuulokkeita ja telakoita noihi myymälöihin
 
Ylös Bottom