Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5: Lisälaitteet ja tarvikkeet

Nisupulla

Jäsen / [FL]
cXmVktVbaugWA7mzqnreZ3-1024-80.png






Yleisimmät kysymykset ja niihin vastaukset liittyen lisävarusteisiin.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä on ruman näköinen ohjain, mutta eipä tuota tuu pelatessa katsottua. Uudet ominaisuudet on hyviä.
 
Torstain julkistuksen yhteydessä esiteltiin ohimennen myös tulevia lisälaitteita.

ASgEohC3bbmkuradCx3zcb-650-80.jpg


EaQ1uqGXgAAYjXT


EaQ1wY9WAAE_Wz7


EaZ5EPRUYAEp9o-
 
Viimeksi muokattu:
Muutama tarkentava kuva lisävarusteisiin:

HD Kameran kiinnitys televisioon
49995717278_fe95645992_4k.jpg


Pulse 3D -korvalappujen vastakappale.
49996235811_31b598dbf8_4k.jpg


DualSense ohjaimien lataustelakka
49996490607_913a1b4a3e_4k.jpg
 
Tuo media remote -kaukosäädin houkuttelisi kyllä ostaa koska tarkoitus ps5:lla päästä vihdoin katselemaan 4k ultra hd leffoja.
 
Mitenkäs tuollainen latausteline eroaa esimerkiksi ihan USB:lla akun lataamisesta?
Mahdollistaisiko pikalatauksen? Tosiaan kytkentä ei ole ohjaimen USB-C liitännästä.
Eiköhän se eroa ihan samalla tavalla kuin ps3 ja ps4 vastaavat? Eli saat nopeammin ja helpommin lataukseen ja samalla säilytettyä ohjaimia fiksummin ja menee kaksi kerralla. Ei kai niissä muuta eroa ole tähänkään asti ollut.
 
Mitenkäs tuollainen latausteline eroaa esimerkiksi ihan USB:lla akun lataamisesta?
Itse olen todennut käteväksi PS4-ohjaimien lataamiseen Sonyn oman lataustelineen. Ohjainten akut aina täynnä, kun ovat telineessä silloin kun niitä ei käytetä. Eikä tarvitse USB-johtoa konsolin ja ohjaimen välille pelatessa. Lataustelakka täytyy hankkia myös PS5 kapuloille sitten.
 
Vanha ja uusi vierekkäin. Massaa on tullut lisää, perusasiat löytyvät sieltä mistä ennenkin.

EdI-oLCU4AEUKfO
 
Minkähän takia Sony hylkäsi Vitan lähes täydellisen d-padin ja on jatkanut tuolla vanhalla tyylillä näitten pääkonsolien kanssa?
 
Pleikkarin jenkkisivulle on tullut tietoja lisälaitteista.

HD Camera

Background removal tools
Take center stage in your productions using the PlayStation®5 console’s built-in background removal tools.

With the HD camera, you can add yourself to your gameplay videos while broadcasting1 in picture-in-picture mode, with the ability to crop the background or lose it completely with a green screen.

1080p capture
Capture yourself in smooth, sharp full-HD with the camera’s dual wide-angle lenses as you live out your most epic gaming moments. Quickly create a recording or a broadcast of yourself and your gameplay, with your DualSense™ wireless controller’s create button1.

EepJgOrWAAAwZ6k



Edit: Nyt myös suomeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Kaukosäätimestä on paljastunut tarkempi kuva. Sieltä löytyy omat näppäimensä muutamalle mediapalvelulle, kuten Disney+ ja Youtube. Nämä voivat vaihdella alueittain.

Ehh1xO4XsAY9LVb


Lähde
 
En ymmärrä noita palveluiden omia näppäimiä. Eikö voisi olla kustomoitava näppäin, johon itse valitsee sen suosituimman palvelun aukeamisen? Tai vaikka jokin vaihdettava kuori, jonka kautta voisi itse valita sen oman palvelun siihen? Televisiossani jokin random Rakuten-nappi, josta en ole ikinä kuullutkaan.
 
En ymmärrä noita palveluiden omia näppäimiä. Eikö voisi olla kustomoitava näppäin, johon itse valitsee sen suosituimman palvelun aukeamisen? Tai vaikka jokin vaihdettava kuori, jonka kautta voisi itse valita sen oman palvelun siihen? Televisiossani jokin random Rakuten-nappi, josta en ole ikinä kuullutkaan.

Bisnespuolesta emme tiedä, kuka siellä maksaa ja mistäkin näkyvyydestä. Kuukauden vanhasta television kaukosäätimestäni myös näitä löytyy ja itselle ovat tarpeettomia (Netflix, Google Play). Mielummin ottaisin Youtuben ja Twitchin.
 
Ylös Bottom