DarkShadow
Well-Known Member
Tuleeko tuo pystytuki siis vakiona pleikkarin mukana? Sitä en ole ainakaan nähnyt erikseen myytävänä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ymmärrykseni mukaan tulee, ja samaa tukea tarvitaan myös vaaka-asennossa.Tuleeko tuo pystytuki siis vakiona pleikkarin mukana? Sitä en ole ainakaan nähnyt erikseen myytävänä.
Tuleeko tuo pystytuki siis vakiona pleikkarin mukana? Sitä en ole ainakaan nähnyt erikseen myytävänä.
Eikös se sama palikka ole toimivinaan niin DualShockissa, kuin DualSensessä?Kauankohan sitä joutuu odottamaan Scuffin uutta ohjainta tai Sonyn back button lisäpalikkaa uuteen ohjaimeen?
Ei kyllä nappaa opetella taas pelaamaan ilman lisänäppäimiä fps pelejä.
Eihän siinä uudessa ole edes samaa porttia sille palikalle?Eikös se sama palikka ole toimivinaan niin DualShockissa, kuin DualSensessä?
Ahaa, taitaa sitten muisti tehdä tepposet, kuvittelin lukeneeni aikoinaan, että on ihan futureproof -palikka. Onneksi en siis ostanut koskaan moista.Eihän siinä uudessa ole edes samaa porttia sille palikalle?
Saksan Amazonin hinta teran 980 Prolle on tällä hetkellä 224,40 euroa postikuluineen. Mutta ei tosiaan kannata vielä ryntäillä ostamaan, koska täyttä varmuutta PS5-yhteensopivuudesta ei kuitenkaan ole.
Lähde: Amazon.de
Tämä on todellakin vasta lähtötilanne. Turha hötkyillä. Mieluummin keskittyy pelaamaan pelit loppuun, eikä koko ajan hanki uusia.Lisäksi tuohon massamuistin lisäämiseen ei välttämättä tarvitse edes vielä mennä. Päivittää sitten joskus vuoden päästää kun tulee ajankohtaiseksi? Hintakin on siinä vaiheessa todennäköisesti matalampi.
Mikäli olen oikein käsittänyt, siitä saa irti ne valkoiset osat. Siitä sitten vaan värjäilemään.Onko tullut mitään uutisia tai huhuja Dualsensen värivaihtoehdoista? Eikös Dualshock nelosesta ollut heti saatavilla punainen ja sininen?
Toivottavasti myös itse konsolin valkoiset siivet olisi vaihdettavissa tai edea irrotettavissa jotta itse saisi ne värjättyä. Haluan mustan koneen yhä