Nisupulla
Jäsen / [FL]
Puolenkuun Pelit ilmoittaa peliohjaimen, korvalappujen ja kaukosäätimen julkaisupäiväksi 30.10.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Näinhän tämä on maailmalla jo useamman viikon ilmoitettu olevan. Joten eiköhän se täälläkin kaikkialla ole.Puolenkuun Pelit ilmoittaa peliohjaimen, korvalappujen ja kaukosäätimen julkaisupäiväksi 30.10.
Digitaalinen äänilähde SPDIF tällä HDMI-jakajalla.
For customers who already own compatible ASTRO products, there’s a customer discount program in place. Regional discounts are as such:
To get the discount, head over to the official ASTRO HDMI Adapter discount page for your region, linked above. Enter the serial number from your Gen 3 or Gen 4 MixAmp Pro TR, Gen 3 or Gen 4 A50 Wireless + Base Station, or Gen 1 A20 Wireless headset to receive your discount code.
- US – $14.99 ($25 after discount applied)
- Canada – $19.99 ($40 after discount applied)
- EU – €14.99 (€25 after discount applied)
- UK – £10.99 (£24 after discount applied)
- Australia – $14.95 ($25 after discount applied) – Coming Soon
- Japan – ¥1,855 (¥3095 after discount applied)
Havahduin eilen illalla ajatukseen, joka ei ollut aiemmin käynyt mielessäkään. Nimittäin jos PSVR:ää, USB-vastaanotinta käyttäviä kuulokkeita (esim. nuo yllä olevat Pulse 3D:t) ja USB-kiintolevyä tahtoo käyttää PS5:n kanssa, ei homma hoidukaan ihan noin vain tai ilman kompromisseja.
Totta, mutta eipä se lohduta niitä, jotka haluavat käyttää olemassaolevaa USB-kiintolevyään PS5:llä. Etenkin kun SSD-levyissä se hinta pompsahtaa nopeasti taivaisiin. PS4 Prossa mulla on 5 teran USB-virralla oleva levy, joka on oikein näppärä kapistus ollut tähän asti.Kun kuitenkin ulkoisia SSD-asemia taannoin tarkastelin, ovat järjestään USB-C.
Kuulokkeiden tai ohjaimien lataaminen ei itseäni huoleta. Ohjaimille hommaan virallisen lataustelakan, koska se on osoittanut PS4-vuosina kätevyytensä, ja kuulokkeita varten löytyy huoneesta erilaisia latureita vaikka kuinka ja paljon omasta takaa.Tähän yhtälöön täytyy vielä lisätä Pulse 3D -kuulokkeiden latausjärjestely USB-C.
Näillä näkymin tässä joutuu yhteen USB-A-C-sovittimeen kuitenkin investoimaan, jotta homma pelittää.
Ei se tässä tapauksessa auta, sillä toistaiseksi ajattelin pärjätä PS4-aikaisella Platinum Headsetillä.Tässähän voi tuo Pulse 3D:n latauskaapeli USBC-USBA vielä osoittautua monikäyttöiseksi?
Enter the serial number from your Gen 3 or Gen 4 MixAmp Pro TR, Gen 3 or Gen 4 A50 Wireless + Base Station, or Gen 1 A20 Wireless headset to receive your discount code.
Jossain luki että xboxilla ei tarvitse adapteria, siitä saa äänet usbin kautta?Auts. Mulla on gen 1 A40 + mix amp käytössä. Ikärasismia . Eikö ton HDMI adapterin pitäs toimii myös boxilla btw?
No näin vähän arvelinkin kun aspa ei vastannut kysymykseeni mikä on tilaukseni tilanne. Ei yllättänyt ollenkaan. Toivottavasti rahut tulee takaisin
Jännäksi. Menee. Itse olen saanut takaisin vain se 20 prosentin alennuskoodin tuoman hyvityksen. Laitoin uutta viestiä jossa pyysin rahoja takaisin. Näinköhän tässä käy vielä klassiset "Anttilat". Sinne jäi aikanaan 46 euroa saatavia saamatta.Itselle ainakin tuli Paypalilta viesti että rahat on palautettu.
Jännäksi. Menee. Itse olen saanut takaisin vain se 20 prosentin alennuskoodin tuoman hyvityksen. Laitoin uutta viestiä jossa pyysin rahoja takaisin. Näinköhän tässä käy vielä klassiset "Anttilat". Sinne jäi aikanaan 46 euroa saatavia saamatta.