IlpoNuokko
Well-Known Member
Pulseista ei ole kokemuksia, mutta olen 3-4 vuotta mennyt PS4:lle ostetuilla Sonyn Platinumeilla. Hyvin tuntuvat toimivan myös PS5:n kanssa langattomasti (uutta CoDia pelatessa, muista peleistä ei kokemuksia). Loistavat kaikin puolin, ei mitään käytönjälkeä näkyvissä ja akkukestokin edelleen riittävä. Näitä voi pitää vaikka koko päivän päässä ilman mitään ongelmia. Eivät paina mistään. Korvatkin sujahtavat kokonaan pehmusteiden sisäpuolelle.Onko teillä kokemuksia Pulse 3d -kuulokkeista? Niitä on taas kaupoissa saatavilla ja harkinnassa niiden hankkiminen. Jos olen ymmärtänyt oikein, muut kuulokkeet eivät toimi bluetoothilla PS5 kanssa kuin nämä Pulset? Vähän ristiriitaisia arvosteluja olen lukenut, osaa pitää äänenlaadusta ja osa ei.
Aikoinaan maksoin näistä 200 € ja ovat joka euron arvoiset. Eri verkkokaupoissa näyttää maksavan tällä hetkellä vain 129 euroa. Ostaisin heti jos olisi tarvetta.
Ihan mielenkiinnosta yleinen kysymys: ovatko nämä Pulset muovia, eli vertautuvatko jotenkin vanhoihin Goldeihin? Platinumit menisivät siinä mielessä Pulsejen yläpuolelle. Jollain kokemusta kaikista näistä? Mitkä ostaisit tämän hetken tiedolla? Ovatko Pulset pikemminkin steppi alaspäin Platinumeista?
Viimeksi muokattu: