UnluckyAlf
New Member
No joo, näinhän se taitaa olla. Kiitos!Mielestäni ei. Pelikuulokkeiden pointti on nähdäkseni lähinnä se, että saa äänichatin toimimaan vaivattomammin.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No joo, näinhän se taitaa olla. Kiitos!Mielestäni ei. Pelikuulokkeiden pointti on nähdäkseni lähinnä se, että saa äänichatin toimimaan vaivattomammin.
Tervehdys!
Kuulokkeista; mulla ollut (myös) pelikäytössä Sonyn langattomat WH-1000XM4-kuulokkeet. Mietin tässä oisko pelikuulokkeina myytävistä luureista saatavissa oikeasti jotain lisäarvoa?
Itse asiassa nyt kun kerroit, niin olen havainnut, että jokin viive on. Eli ihan uutta tietoa, että tää viive olis korjattavissa. Onko oikea korjaussatsi kuitenkaan Pulse 3d , jos Sony?Noi Sonyn kuulokkeet on tunnetusti bluetoothin takia monille kelvottomat pelikäyttöön koska niissä on niin kova viive jonka huomaa.
Miten ja mihin ne luurit nykyisellään yhdistät? Piuhalla Pleikan ohjaimeen, telkkariin Bluetoothilla, vai jollain muulla tavalla?Itse asiassa nyt kun kerroit, niin olen havainnut, että jokin viive on. Eli ihan uutta tietoa, että tää viive olis korjattavissa. Onko oikea korjaussatsi kuitenkaan Pulse 3d , jos Sony?
Itse asiassa nyt kun kerroit, niin olen havainnut, että jokin viive on. Eli ihan uutta tietoa, että tää viive olis korjattavissa. Onko oikea korjaussatsi kuitenkaan Pulse 3d , jos Sony?
Kiitollinen avusta. Mites jos ei tarvitse olla Sony? Kyllä muutkin vissiin osaa.No jos Sony on oltava
Kiitollinen avusta. Mites jos ei tarvitse olla Sony? Kyllä muutkin vissiin osaa.
Tai kysynkin näin; mistä nää viiveajat löytää eli linkkiä esim. johonkin vertailusivustoon?
Upeeta,kiitti!Tuolta löytyy testiä.
Digital Trendsin jutusta jonka lukaisin, ei ainakaan ilmennyt mahdollisuutta tähän ainakaan pleikkarin kautta. Vaan luulisi tämän olevan mahdollista ainakin PC:n kautta sitten? Ihan pätevän näköinen appi Boxin puolella Victrixilla
Tyytyväinen, että päätin hommata pelikuulokkeet. Tuote "SteelSeries Arctis Nova 7P" on toiminut kivasti tuomalla aistittavakseni taajuusalueita, joita en normikuulokkeista olisi tajunnut edes etsiä.Tuolta löytyy testiä.
Sony INZONE H7 Wireless vs Sony INZONE H9 Wireless Side-by-Side Headphones Comparison
The Sony INZONE H9 Wireless are the top of the line model of the INZONE gaming lineup, while the Sony INZONE H7 Wireless are the mid-range model. The differences are minor between both models as the [nolink:H9] have leatherette padding instead of cloth. They also have an ANC system to block...www.rtings.com
Tyytyväinen, että päätin hommata pelikuulokkeet. Tuote "SteelSeries Arctis Nova 7P" on toiminut kivasti tuomalla aistittavakseni taajuusalueita, joita en normikuulokkeista olisi tajunnut edes etsiä.
Täytyy tästä lähtien muistaa huolehtia ehkäisystä kun antaa vaimolle ohjaimen, vähintään kumi käyttöönEi mikään turha kapistus tuo Dualsense, sen avulla tehdään lapsiakin.
PS5-ohjaimella pystyy nyt myös keinohedelmöitykseen - jo kaksi lasta saanut alkunsa ohjaimen avustuksella
New Yorkissa sijaitseva hedelmällisyysklinikka ohjaa hedelmöitykseen käytettyjä robotteja DualSense-ohjaimella.muropaketti.com
Ilmeisesti nopeus on parempi tai samaa luokkaa kun sisäänrakennetussa SSD:ssä eli ei pitäisi huomata latausnopeudessa eroa?Saksan Amazonista 2 teran Corsair MP600 Pro kotiin asti toimitettuna n. 160 eurolla. Käy siis PS5:een ihan sukkana, koska sisältää jäähdytyselementinkin suoraan paketissa.
Amazon product ASIN B09Q2NCFS7
Juuri näin.Ilmeisesti nopeus on parempi tai samaa luokkaa kun sisäänrakennetussa SSD:ssä eli ei pitäisi huomata latausnopeudessa eroa?
Ilmeisesti nopeus on parempi tai samaa luokkaa kun sisäänrakennetussa SSD:ssä eli ei pitäisi huomata latausnopeudessa eroa?
Omasta mielestä tuo on kyllä kannattava hankinta koska pääosin kaikki 2TB:n levyt on maksanut sen 200e vähintään. Joku voi korjata jos olen väärässä, mutta viimeisen 6kk kun näitä olen yrittänyt bongailla niin en näin halpaa ole vielä tähän mennessä nähnyt.miten pitäisikö tilata onko tämä halpa 2tb levyksi