Millä tavalla se ei toimi? Kokeilin kolmella eri selaimella sekä vielä erikseen puhelimella, ja hyvin toimii.Linkki ei toimi ainakaan täällä päässä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Millä tavalla se ei toimi? Kokeilin kolmella eri selaimella sekä vielä erikseen puhelimella, ja hyvin toimii.Linkki ei toimi ainakaan täällä päässä.
Millä tavalla se ei toimi? Kokeilin kolmella eri selaimella sekä vielä erikseen puhelimella, ja hyvin toimii.
Jaa-a... Ihan normaalina upotuksena se mulla näkyy ja toimii. Olisikohan jokin mainosblokkeri, joka estää tuota näkymästä selaimissanne?Mulla ainakin vaan lukee "Saksan Amazonista 4 teratavun WD_Black SN850X ilman heatsinkiä n. 260 eurolla (ilmaisine) posteineen.", ja sen jälkeen on vain tyhjää muutaman rivin verran. Ei ole mitään linkkiä.
Jaa-a... Ihan normaalina upotuksena se mulla näkyy ja toimii. Olisikohan jokin mainosblokkeri, joka estää tuota näkymästä selaimissanne?
Puhelimella mulla avautui ihan oikein myös sovelluksessa, mutta mulla onkin siellä Saksan Amazon ollut oletuksena Brexitistä lähtien. Mutta eiköhän tää riitä tästä offtopicista. Toivottavasti jotkut pääsevät nauttimaan myös itse tarjouksesta. Muakin hieman polttelee, mutta pitäisi ensin löytää varma ostaja nykyiselle 2 teran M.2-patukalle.Tosin se ei suostu aukemaan kun mulla on Amazonin appi ja herjaa jotain väärästä maasta ja sitten jumittaa, mutta se on sen apin ongelma se.
Paljon olisi pyynti? Ja mikä kovis sulla myynnissä siis olisi?Puhelimella mulla avautui ihan oikein myös sovelluksessa, mutta mulla onkin siellä Saksan Amazon ollut oletuksena Brexitistä lähtien. Mutta eiköhän tää riitä tästä offtopicista. Toivottavasti jotkut pääsevät nauttimaan myös itse tarjouksesta. Muakin hieman polttelee, mutta pitäisi ensin löytää varma ostaja nykyiselle 2 teran M.2-patukalle.
WD_Black SN850 eli SN850X:ää edeltänyt malli. PS5-käytön kannalta eroa tuskin on suuntaan tai toiseen.Paljon olisi pyynti? Ja mikä kovis sulla myynnissä siis olisi?
Tukevatko PS5-konsolit Host Memory Bufferia?
Ei. Tietyt M.2 SSD -laitteet voivat tukea Host Memory Buffer (HMB) -toimintoa, mutta niiden suorituskyky saattaa olla odotettua hitaampi, koska PS5-konsoli ei tue HMB:tä.
Tuli kallis pissa tai no riippuu toki muuntajasta.Nyt meni niin yli hilseen, että kusasin muuntajaan.
Nacon uusi eliitti ohjain tulossa.
Eikös noihin jotain adaptereita saa, niin pystyisit sen firmiksen päivittämään.Tuli ostettua 2 teran Samsung 980 pro jäähdytyslevyllä ja asennus sujui ok.. tuli sitten kopioitua entisen ulkoisen levyn pelit tuolle (n. 1.2teraa. ) Nyt sitten luin että tuossa levymallissa on joku firmisbugi mahdollisesti.. päiväys on valitettavan vanha 2021/11/05 mutta mistään ei löydy infoa fw versio vs sarjanumero tms että tuon voisi varmistaa.
Ohjehan tuohon on jos on jotain 3 alkuista firmistä niin suositellaan päivittämään uusimpaan.. mutta ilmeisen hanakasti tuo näemmä rikkoo levyjä tuo bugiversio, jopa ihan 1 teran kertakirjoituksella alkaa/voi tulla virheblokkeja jotka johtaa nopeastikin koko levyn käyttökelvottomaksi. Dilemma on se että omassa pc:ssä ei ole ylimääräistä m.2 paikkaa jossa fw päivitystä voisi tehdä.. että antaakko vaan olla ja 5v takuu hoitaa asian kun tulee eteen? Ei ole tuttavillakaan juuri m.2 koneita jonoksi asti joten ei auta sekään..
Nacon uusi eliitti ohjain tulossa.
Vastaan ilman mitään varmaa tietoa tai googletusta mutta ihmettelisin kovasti jos ei muka saisi. Ohjeetkin varmasti löytyy netistä.Saako PS5 ohjaimeen jostain akkuja ja miten vaihdetaan. Entiseen PS4 ohjaimiin tuli vaihdettua. Miten nykyisissä?
On jonkinmoisia tarjolla mutta juttujen perusteella kaikissa ei onnistu.. eli selvitystä tehtävä ja löytyykö millä hintaa.Eikös noihin jotain adaptereita saa, niin pystyisit sen firmiksen päivittämään.
Ei tietääkseni. Eli murheet pois ja pelaamaan!Tuli ostettua ja laitettua pleikkariin tuommoinen 2 teran Corsair MP600 Pro LPX patukka, niin nyt aloin miettimään, että olisiko tuo kannattanut päivitellä ensin, vai onko näistä ilmaantunut mitään samanlaisia ongelmia, kuin Samsungeissa?