https://www.gigantti.fi/product/gam...y-playstation-pulse-3d-langattomat-kuulokkeet nyt on gigantti taas lisännyt kuulokkeet takaisin valikoimiinsa ja näyttäisi siltä että Kuulokkeita ja oheislaitteita saa myös ostettua myymälästä, suoraan hyllystä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuossa on hyvin esitelty SSD laajennusosion asentamista. Eli vielä ei kannata hosua ja lähteä kaupoille hankkimaan laajennusta.
Juu, siis tuossahan on ihan loistavaa se, että äänenvoimakkuuden lisäksi pystyy säätämään partyn ja peliäänen tasapainoa ja mykistämään mikin napinpainalluksella.Sen verran kehuttava että paljon on toimintoja laitettu kuulokkeisiin mitä voi kädellä tehdä.
Sehän varmaan myös vähän riippuu siitä kuinka isoon päähän niitä joutuu venyttelemään. Kyllä tuo kova muovi ajan mittaan väsyy, jos sitä hirveästi joutuu taivuttelemaan.Miltä ne kuulokkeet tuntuu kestävyyden suhteen? Onko näissäkin, kuten muissa Sonyn kuulokkeissa, käytetty kovaa muovia? Arvon vielä vähän ostanko nämä vai laitanko rahaa johonkin kestävään malliin jos se 3D-äänimaailma tosiaan toimii muillakin kuulokkeilla langattomasti.
Nimittäin kaikki ostamani Sonyn kuulokkeet on ennen pitkää napsahtaneet poikki. Se kova muovi ei kauaa kestä. Nykyisetkin kesti vuoden ja ovat nyt jesarin voimalla kasassa![]()
Miltä ne kuulokkeet tuntuu kestävyyden suhteen? Onko näissäkin, kuten muissa Sonyn kuulokkeissa, käytetty kovaa muovia? Arvon vielä vähän ostanko nämä vai laitanko rahaa johonkin kestävään malliin jos se 3D-äänimaailma tosiaan toimii muillakin kuulokkeilla langattomasti.
Nimittäin kaikki ostamani Sonyn kuulokkeet on ennen pitkää napsahtaneet poikki. Se kova muovi ei kauaa kestä. Nykyisetkin kesti vuoden ja ovat nyt jesarin voimalla kasassa![]()
Kysyin Powerin chatista kuulokkeini kohtaloa, jotka olen tilannut 1.10. No menevät toimitukseen seuraavasta erästä 16.11 ja sanoi, että tilausjärjestyksessä toimittavat. Tuolloin 1.10 oli tullut monia tilauksia ja siitä erästä ei minulle riittänyt jolloin olen tippunut jonon hännille. Jakavat tilaukset siis moniin eriin.
Tänään tuli ohjain ja laturitelakka noudettaviksi. Tietty jos antaa niiden odotella varauksessa 6 päivää niin voinee hakea samalla kun hakee konsolin.Verkkis jäi tänään vielä kysymysmerkiksi. Näkyy, että romppeita on saapunut varastoon, mutta tiedä sitten onko minnekään liikkunut. Raisioon noudettavaksi laitoin omat tilaukset.
Tänne tuli myös kuulokkeet sekä powerilta että gigantilta. powerin kuulokkeet tilasin viime lauantaina ja gigantin 3-4 päivää aeimmin, gigantin kuulokkeet todennäköisesti lähtee myymälään. niin saa sitten rahat niistä takaisin tai oikeestaan kun sen laskulla niin ei tarvii maksaa sitä laskua.Kysyin Powerin chatista kuulokkeini kohtaloa, jotka olen tilannut 1.10. No menevät toimitukseen seuraavasta erästä 16.11 ja sanoi, että tilausjärjestyksessä toimittavat. Tuolloin 1.10 oli tullut monia tilauksia ja siitä erästä ei minulle riittänyt jolloin olen tippunut jonon hännille. Jakavat tilaukset siis moniin eriin.
Vain yksi peellä alkava tuntuu yhtä kivalta kädessä ja tarkoitan tietysti peliohjainta!
Etupaneelissa on vain yksi USB-A-liitäntä, joten siinä mielessä ohje on ihan selkeä. Se on myös konsolin ainoa USB 2.0 -portti. Joten vaikka periaatteessa donglen voi tuikata myös PS5:n persuuksiin, vie se siellä USB 3.2 -portin, jota esim. ulkoinen kiintolevy tarvitsee. Kuulokkeiden vastaanottimelle riittää USB 2.0:n kaistakin.Onkohan muuten väliä mihin usb-slottiin tuon kuulokkeiden vastaanottimen lykkää? Ei ole käytännössä kovin hyvä tuo ohjekirjassa mainittu etupaneelin usb...
Siellä takanahan on niitä kaksi, niin taidan sinne lykätä vähän piiloon törröttämästä edestäEtupaneelissa on vain yksi USB-A-liitäntä, joten siinä mielessä ohje on ihan selkeä. Se on myös konsolin ainoa USB 2.0 -portti. Joten vaikka periaatteessa donglen voi tuikata myös PS5:n persuuksiin, vie se siellä USB 3.2 -portin, jota esim. ulkoinen kiintolevy tarvitsee. Kuulokkeiden vastaanottimelle riittää USB 2.0:n kaistakin.