Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5:n tulevat pelit (huhut, uutiset)

Internetissä on liikkunut pitkään huhuja uudesta Sly -pelistä, mutta sellaista ei ole tulossa kuitenkaan:

 
Internetissä on liikkunut pitkään huhuja uudesta Sly -pelistä, mutta sellaista ei ole tulossa kuitenkaan:


Ottasin mielellään vastaan kummastakin pelisarjasta uuden osan, onhan sielä studioita näitä kehittään.
 
Myös pientä pätkää tulevasta trailerista vuotanut nettiin:



Eipä tuosta juuri mitään saa irti muuta kuin, että peli on valmis julkistettavaksi piakkoin. Mutta missä se sitten tapahtuu?

Sonyhan on kahtena edellisenä vuotena pitänyt syyskuussa isoimman tapahtumansa joten kenties siellä? Gamescomhan on myös ihan nurkan takana, mutta Sony on käsittääkseni maininnut ettei siellä esittele tänä vuonna mitään.

EDIT:


ResetErassa moderaattori myös sanoi tietävänsä, että Helldivers 2 on "over the shoulder 3rd person coop shooter". Mielenkiinto peliin nousi itsellä heti kamerakulman vaihdoksen varmistumisen myötä. Tekeekö Arrowhead ns. housemarquet tämän pelin kanssa? Eli siirrytään pienemmän budjetin arcade-pelien top-down kamerakulmasta 3rd person kamerakulmaan ja samalla nostetaan pelin skaalaa edellisistä studion peleistä?
 
Viimeksi muokattu:
ResetErassa moderaattori myös sanoi tietävänsä, että Helldivers 2 on "over the shoulder 3rd person coop shooter". Mielenkiinto peliin nousi itsellä heti kamerakulman vaihdoksen varmistumisen myötä. Tekeekö Arrowhead ns. housemarquet tämän pelin kanssa? Eli siirrytään pienemmän budjetin arcade-pelien top-down kamerakulmasta 3rd person kamerakulmaan ja samalla nostetaan pelin skaalaa edellisistä studion peleistä?
Minulla taas mielenkiinto väheni tämän huhun jälkeen. Ei se tunnu samalta peliltä/idealta enää ja tuntuu että 3rd person coopit on jo aika nähty vaikka olisikin Helldivers-kuorrutus päällä.

Mutta en tietty tuomitse etukäteen.
 
Minulla taas mielenkiinto väheni tämän huhun jälkeen. Ei se tunnu samalta peliltä/idealta enää ja tuntuu että 3rd person coopit on jo aika nähty vaikka olisikin Helldivers-kuorrutus päällä.

Mutta en tietty tuomitse etukäteen.
Mun mielestä twin stick shootereita on huomattavasti enemmän kuin jotain Outsidersin tyylisiä kolmannen persoonan coop räiskintäpelejä. Mutta voin olla sitten väärässä, etenkin jos Fortnitet ja Divisionit yms. aletaan laskemaan samaan kategoriaan.

Varmaan ainakin kolmannen persoonan kuvakulman myötä saadaan enemmän painoa siihen räiskintään. Muutenkin itse aina toivotan tervetulleeksi pienen uudelleen suunnittelun pelisarjoille niiden jatko-osissa, etenkään kun edellinen osa ei nyt välttämättä mikään jo valmiiksi täydellinen peli ollut alunperinkään (oma mielipide).
 
Mun mielestä twin stick shootereita on huomattavasti enemmän kuin jotain Outsidersin tyylisiä kolmannen persoonan coop räiskintäpelejä. Mutta voin olla sitten väärässä, etenkin jos Fortnitet ja Divisionit yms. aletaan laskemaan samaan kategoriaan.

Varmaan ainakin kolmannen persoonan kuvakulman myötä saadaan enemmän painoa siihen räiskintään. Muutenkin itse aina toivotan tervetulleeksi pienen uudelleen suunnittelun pelisarjoille niiden jatko-osissa, etenkään kun edellinen osa ei nyt välttämättä mikään jo valmiiksi täydellinen peli ollut alunperinkään (oma mielipide).
En ole eri mieltä mutta olen kai itse pelannut niin vähän twin stick shootereita ja niin paljon 3rd personia ylipäätään että tunne on että eivät menisi sinne missä "kaikki jo ovat".

Täysin samaa mieltä siitä että isommatkin uudistukset ottaa innolla vastaan. Siitä huolimatta että onkin itsellä jotain epäilyksiä tms.
 
Astrobot Playroom oli lyhyestä kestostaan huolimatta todella sympaattinen ja ennen kaikkea ohjautui juuri niin kuin tasohyppelypelin toivoisikin. Mielenkiinnolla odotan ihan kokonaista peliä studiolta samoilla prinsiipeillä.



Ja tässä kyllä onnistuivat.

Astro oli mahtava tasoloikka ja kunnon PlayStation sarjojen pläjäys. Poikakin sanoi yksi päivä että tämän voisi pelata uudelleen :)
 
Ekaa kertaa täytyy sanoa että tämähän näytti hetkellisesti hyvälle. Voisko tästä tulla kuitenkin jotain? Sonic olisi kyllä ansainnut hyvän pelin. Tälle vuosikymmenelle mahtuu vain Sonicmania hyvien pelien laariin
 
Ylös Bottom