Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5:n tulevat pelit (huhut, uutiset)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OK
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps5
Ei Death Stranding 2 tai Marvel Tokon ole first party studioilta ainakaan. Death Stranding 1 on jo Xboxilla sekä Arc Systemsin pelit yleensä tulee kaikille alustoille.

Molemmat ovat kyllä yksinoikeuspelejä julkaisussa.

Ei Death Stranding 2 tai Marvel Tokon ole first party studioilta ainakaan. Death Stranding 1 on jo Xboxilla sekä Arc Systemsin pelit yleensä tulee kaikille alustoille.

Juu, noitahan on Sonylla perinteisesti riittänyt noita omien studioiden ulkopuolelta ostettuja ajallisia yksinoikeuksia. Niitä en juuri tähän kuitenkaan laskenut, vaan puhuin nimenomaan omien studioiden tuotoksista. Siltä toki näyttää, että tälle vuodelle Sonyn omilta studioilta tulee myös varsin hyvin tarjontaa ainakin itseäni kiinnostavista peleistä. Silti koen, että tälle vuodelle asetelma on varsin tasaväkinen MS:n ja Sonyn omien studioiden välillä. Viime vuoden osalta meni kuitenkin mielestäni Microsoftille, vaikkakin osa peleistä taisi tulla jo julkkarissa myös pleikkarille. Se ei sitten kuitenkaan ollut nyt se minun pointtini, että julkaistiinko niitä kunkin omien studioiden pelejä muillekin alustoille.

Eipä Arcilla ole tuohon mitään sanomista koska eivåt omista IPtä toisin kuin Kojima. Disney tykkää Sonyn Marvel lahjoituksista..

Viimeksi muokattu:

Totta tuokin. Raja on tosin on niin häilyvä kun Microsoftin ostovimma sekoitti pakkaa. Pointti kuitenkin ettei kummankaan tarjonta ole lainkaan niin olematonta kuin esitetään.

Parhaassa mahdollisessa tilanteessa molemmat osapuolet tarjoaisivat loistavia ekslusiiveja samalla tahdilla kuin 2000-luvulla. Sellainen kilpailu luo vaan parempia pelejä. Varsinkin nyt kun pitäisi kilpailla softalla raudan kallistuessa ihan tekoälyn vuoksi. Seuraavat pari vuotta tulevat olemaan tosi kiinnostavia senkin puolesta.

Juu, noitahan on Sonylla perinteisesti riittänyt noita omien studioiden ulkopuolelta ostettuja ajallisia yksinoikeuksia. Niitä en juuri tähän kuitenkaan laskenut, vaan puhuin nimenomaan omien studioiden tuotoksista. Siltä toki näyttää, että tälle vuodelle Sonyn omilta studioilta tulee myös varsin hyvin tarjontaa ainakin itseäni kiinnostavista peleistä. Silti koen, että tälle vuodelle asetelma on varsin tasaväkinen MS:n ja Sonyn omien studioiden välillä. Viime vuoden osalta meni kuitenkin mielestäni Microsoftille, vaikkakin osa peleistä taisi tulla jo julkkarissa myös pleikkarille. Se ei sitten kuitenkaan ollut nyt se minun pointtini, että julkaistiinko niitä kunkin omien studioiden pelejä muillekin alustoille.
@MarcheM vastasi käyttäjälle, jonka sinä olet ilmeisesti blokannut ja koska viestissä ei ollut lainausta, niin sinä et tietysti voinut sitä tietää, koska et nähnyt teidän viestien välissä olevaa viestiä.

Ps. Koitin selittää mahdollisimman selkeästi..

Tälle vuodelle luvattu:
Kena: Scars of Kosmora
Miksei minulle ole kerrottu tästä mitään? Ensimmäinen Kena oli yksi virkistävimmistä peleistä vähään aikaan vaikka siinä hiomista olisi ollutkin. Jatko-osa voikin olla ihan hiton kova.

Mutta juu, googlasin välissä ja ilmeisesti tästä on about vuorokausi sitten kerrottu, joten siksi ei minulle ole kerrottu. Eivät ilmeisesti kokeneet että olisin tarvinnut tietoa etukäteen ennen muita. :D Luulin siis että tämä olisi joku aiemmin jo infottu.

EDIT: Äh, sori sekoilu. Ei kannattaisi lukea väärästä päästä viestejä. Tuollahan tuosta on kerrottu pari viestiä aiemmin. :S

Miksei minulle ole kerrottu tästä mitään? Ensimmäinen Kena oli yksi virkistävimmistä peleistä vähään aikaan vaikka siinä hiomista olisi ollutkin. Jatko-osa voikin olla ihan hiton kova.

Mutta juu, googlasin välissä ja ilmeisesti tästä on about vuorokausi sitten kerrottu, joten siksi ei minulle ole kerrottu. Eivät ilmeisesti kokeneet että olisin tarvinnut tietoa etukäteen ennen muita. :D Luulin siis että tämä olisi joku aiemmin jo infottu.

EDIT: Äh, sori sekoilu. Ei kannattaisi lukea väärästä päästä viestejä. Tuollahan tuosta on kerrottu pari viestiä aiemmin. :S
Nyt kuitenkin on tiedossa ja ilo katossa! Tämä oli eilisen shown suuria lemppareita.

Marathon oli kyllä hienon näköinen visuaalisesti. Toki ehkä trailerin efektit nosti sitä ja itse pelaamisen aikana ole aivan noin hieno.

Ei vaan moninpelit ole enää nykyään mun juttu, mutta täytyy sitten vaan katsella muiden videoita/striimejä.

Mahtaakohan se Server Slam olla ilmainen, jos sitä kuitenkin kokeilisi?

Ylös Bottom