PS5-päivitykset

Hyvä vaan ettei sitä jumalatonta PIP!!!-ääntä tarvii enää käynnistyksen yhteydessä kuunnella. Yhtä hyvin kone vois huutaa ACHTUNG!!! :D

Ilmeisesti jos ei käytä tuota betaversiota, on nyt tarjolla pieni bugifiksipäivitys. Se kulkee versionumerolla 23.01-07.61.00.

Mä sit kuulun niihin joita ei ainakaa ärsytä toi "PIIP" käynnistysääni enkä ole oikeestaan siihen kiinnittänyt mitään sen suurempaa huomiota ja siihen on nyt oikeestaa jo niin tottunut että tuskin otan sen pois, jotenkin on fiilis kun sen käynnistää ja kuuluu "PIIP" nii tiedän että no nyt se vehe meni päälle. Jos sen nyt ottais pois nii tuntuis jotenkin oudolta että lähtikö se nyt käyntiin vai ei, vaikka me kaikki tiedetään että kyllä se lähtee. En ees tiennyt että ihmisiä se on jotenki häirinnyt, tai että lemmikit, vaimot, lapset mitkä tahansa herää siihen yhteen piippaukseen. Mutta hyvä nyt kuitenkin että kaikki ovat onnellisia.

Se mikä mulle kelpais nii erilaisia ääniä mitä se vehe vois päästä, ei nyt mitää että orkesteri soi mut nyt ku rupes miettii nii ehkä joku pehmeempi käynnistys ääni kun se terävä PIIP. Ehkä se sittenkin ärsyttää myös minua jollain tapaa? Nyt kun rupes sitä tarkemmin oikee ajattelee.

:p

Syksyn iso v23.02-08.00.00-firmispäivitys on julkaistu. Kertauksena lyhyt lista oleellisimmista uudistuksista.

New accessibility features, such as using a second DualSense controller for assistance
New audio options that allow 3D Audio powered by Tempest 3D AudioTech to be enjoyed on compatible Dolby Atmos-enabled HDMI devices
New ways to connect with other players and customize your multiplayer sessions
Support for larger-capacity M.2 SSDs (up to 8TB).

Lähde: PS.Blog

Nyt kun lukaisi läpi release notesit niin tämäkin on itseasiassa aika hyvä:
  • Search for games in your library. You can now search for games within your game library.
Joskus kun on halunnut jotain vanhempaa peliä pelailla eikä muista onko XBOX vai PS puolelta mihin se on aikanaan hankittu niin joutunut etsiskellä aakkosjärjestyksessä 'Full Library' listaa :)

Ylös Bottom