Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aiempien päivityksien julkaisu on ollut klo 1200 Suomen aikaa, eli vielä kolmisen varttia täytyy jaksaa odottaa.mihin aikaa se päivitys oikein tulee yleensä se on ollut heti aamusta,miksi ei nyt
Ei voi. Konsoli täytyy ensin päivittää, tai muuten se ei edes käynnisty M.2 SSD:n ollessa asennettuna.voiko sen levyn laitaa sinne jo valmiiksi sisään tuleeko siitä sitten mitään ongelmaa
DualSense päivittyi myös ja se mystinen System Features sai sekin päivityksen, se täytyy erikseen käydä valkkaamassa, ei ehdotellut ainakaan minulla automaattisesti.
Settings > System > System Software > System Features Updates. Tosin mulla tuo näytti olevan ajantasalla muutenkin.Mistäs tämä system feature juttu päivitetään ?
Settings > System > System Software > System Features Updates. Tosin mulla tuo näytti olevan ajantasalla muutenkin.
Ei valitettavasti.Saako sitä "Blocked Scene" tms ilmoitusta ettei videota voi tallentaa välivideon aikana vieläkään pois?
Paina Options-nappia, niin ikonien järjestystä pääsee vaihtamaan (tai ottamaan kokonaan pois näkyvistä).Miten tuota Control Centeriä muokataan?
Ei. Pelin kohdalla options napin alla aivan kuin tähän astiKatosiko päivityksen myötä levyn eject toiminto valikosta?? Jouduin levyn ihan fyysisestä näppäimestä ejektoimaan kun ei stä enää valikossa ollut. Muistaako kukaan ulkoa kumpi on eject ja kumpi power, minä en muista kun kumpaakaan ei juuri ole tarvinnut (tähän asti) käyttää.