Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse en ymmärrä tuon chatin hienoutta, kun mielestäni yksi konsolimoninpelien parhaista puolista on juurikin tuo tekstipohjaisen pälpätyksen puuttuminen. Puhumattakaan tekstin kirjoittamisen hitaudesta plegen ohjaimella..
Chat on nyt saanut lähinnä aikaan sen omalta osaltani, että vaikka kuinka hengailisin lobbyssa niin kukaan ei kutsu minua ryhmiin (joita selkeästi on kun jengi pelaa samoja mappeja) koska en ole chatissa. Taas on minun lisäksi 11 online eikä tietoakaan kutsusta.. Toista se oli silloin keväällä vielä
Laitoin kuitenkin sulle nyt sitä kaveripyyntöä niin pääsis taas pelailee suomalaisten kanssa.
Sen tarpeellisuus on tosiaan pienentyny ja hyvä niin. Sen funktio ainakin mulle on se, että kun liityn lobbyyn niin voi kysyä kuinka paljon aikaa on pelissä jäljellä. On kivempi odotella kun tietää onko 5 vai 30min jäljellä.Tänä päivänä ei varmaan chattiä paljon käytetä vaan liity suoraan KFS:n klaani lobbyyn, siellä ne pojat ovat.
Sen tarpeellisuus on tosiaan pienentyny ja hyvä niin. Sen funktio ainakin mulle on se, että kun liityn lobbyyn niin voi kysyä kuinka paljon aikaa on pelissä jäljellä. On kivempi odotella kun tietää onko 5 vai 30min jäljellä.