Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSN-Chat MAG: KonsoliFIN SVER

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PSN-Chat MAG: KonsoliFIN SVER

Bugaa ainakin mulla siihen malliin toi, että ei oikein huvita sitä käyttää. Mag jäätyy ja saan jotain ihme 9:23 erroreita.

KFS on nyt toivottavasti siirtynyt käyttämään kokonaan tuota Clan Deploy / Klaanitaistelu systeemiä. Chatti on edelleen hyödyllinen sillä todennäiköisesti kun liityt klaaniaulaan on kaikki muut pelissä. Chatissa on hyvä kysellä aikaa niin tietää kuolatakko skillejä vai mennäkkö tekemään voileipää.

Minulta saa edelleen kutsun chattiin jos sellainen puuttuu.

Itse en ymmärrä tuon chatin hienoutta, kun mielestäni yksi konsolimoninpelien parhaista puolista on juurikin tuo tekstipohjaisen pälpätyksen puuttuminen. Puhumattakaan tekstin kirjoittamisen hitaudesta plegen ohjaimella..

Chat on nyt saanut lähinnä aikaan sen omalta osaltani, että vaikka kuinka hengailisin lobbyssa niin kukaan ei kutsu minua ryhmiin (joita selkeästi on kun jengi pelaa samoja mappeja) koska en ole chatissa. Taas on minun lisäksi 11 online eikä tietoakaan kutsusta.. Toista se oli silloin keväällä vielä:rolleyes:

Laitoin kuitenkin sulle nyt sitä kaveripyyntöä niin pääsis taas pelailee suomalaisten kanssa.

Itse en ymmärrä tuon chatin hienoutta, kun mielestäni yksi konsolimoninpelien parhaista puolista on juurikin tuo tekstipohjaisen pälpätyksen puuttuminen. Puhumattakaan tekstin kirjoittamisen hitaudesta plegen ohjaimella..

Chat on nyt saanut lähinnä aikaan sen omalta osaltani, että vaikka kuinka hengailisin lobbyssa niin kukaan ei kutsu minua ryhmiin (joita selkeästi on kun jengi pelaa samoja mappeja) koska en ole chatissa. Taas on minun lisäksi 11 online eikä tietoakaan kutsusta.. Toista se oli silloin keväällä vielä:rolleyes:

Laitoin kuitenkin sulle nyt sitä kaveripyyntöä niin pääsis taas pelailee suomalaisten kanssa.

Tänä päivänä ei varmaan chattiä paljon käytetä vaan liity suoraan KFS:n klaani lobbyyn, siellä ne pojat ovat.

Tänä päivänä ei varmaan chattiä paljon käytetä vaan liity suoraan KFS:n klaani lobbyyn, siellä ne pojat ovat.
Sen tarpeellisuus on tosiaan pienentyny ja hyvä niin. Sen funktio ainakin mulle on se, että kun liityn lobbyyn niin voi kysyä kuinka paljon aikaa on pelissä jäljellä. On kivempi odotella kun tietää onko 5 vai 30min jäljellä.

Sen tarpeellisuus on tosiaan pienentyny ja hyvä niin. Sen funktio ainakin mulle on se, että kun liityn lobbyyn niin voi kysyä kuinka paljon aikaa on pelissä jäljellä. On kivempi odotella kun tietää onko 5 vai 30min jäljellä.

Näin juurikin. Kannattaa myös hetki odotella vastausta. Joskus pelissä pahat paikat, ei aina ehdi edes viidessä minuutissa vastaamaan. Ja ennen chatista oli erittäin paljon apua, nykyäänkin siitä on hyötyä. Eikä se hidasta ole sielä kirjoitella kun tottuu.
Klaaniaulaan nykyään, turha yleensä odotella ryhmäkutsua. Itse ainakin aina teen klaaniaulan kun peliä pelaan, on sitten muita KFS-jätkiä pelaamassa tai ei. Toivottavasti näin muutkin upseerit tekee?? Muiden klaaniauloihin en ole eksynyt, enkä niitä edes nähnyt, paitsi kertaalleen Urbanin aulan. Tosin pelaankin vain TO-SU..

Joo tää on nyrkkisääntö kaikille upseereille. Kun menet peliin eikä ole valmista klaaniaulaa niin tee sellainen. Sitten kun vielä menet chattiin ilmottelemaan mahdolliselle peliseuralle aikoja niin hyvin menee. Ei vaadi kovin paljon keneltäkään ja tekee pelaamisesta hauskempaa kaikille. Oon antanu ylennyksiä muutamalle asialliselle kaverille, että olis sitten aina joku aulantekijä paikalla.

Ja nyrkkisääntö klaanilaisille: tarkistakaa onko klaani-aula olemassa. Jos on, niin tulkaa sinne ilman eri kehoitusta jollei tarkoituksena sitten ole nimenomaan pelailla yksinään randomien kanssa. Pelin sisältä on hankala yksitellen katsoa kuka on aulassa ja kuka ei, ja yrittää viestitellä jokaiselle erikseen pyyntöä tulla mukaan.

Ylös Bottom