Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSN-kaverikutsut

Vilhotus

New Member
Viime aikoina on ruvennut nyppimään nämä täysin tyhjät kaverikutsut. Ja jos asiaa tiedustelee tyyliin "kukas olet?" tai "mistäs minut bongasit?" ei tule näihinkään mitään vastausta.

Kyllähän tosielämässäkin jotain kaveriksi pyytäessään pitäisi ainakin muutama sananen vaihtaa. :)

Eli hieman käytöstapoja kiitos. Ei nyt mitään romaania tarvi kirjoittaa, mutta ihan kiva olisi jos vaikka mainitsisit esim. mistä PSN tunnukseni löysit ja/tai vaikka mihin nettipeliin kaipaat peliseuraa tai jotain vastaavaa.

Tuleekos muille foorumilaisille yhtä tylsiä kaverikutsuja ja miten näihin suhtaudutte?
 
Vastaus: PSN-kaverikutsut

Tuleekos muille foorumilaisille yhtä tylsiä kaverikutsuja ja miten näihin suhtaudutte?
Valitettavasti tulee, ja olenkin jo pidemmän aikaa pitänyt sitä linjaa, että tyhjää kutsua en hyväksy (ellei nimimerkki ole entuudestaan oikeasti tuttu).
 
Vastaus: PSN-kaverikutsut

Kyllähän niitä tulee aina välillä ja itsekin pitänyt samaa linjaa TT:n kanssa, että hylkäyspäätös tulloo, ellei entuudestaan tuttu.
 
Vastaus: PSN-kaverikutsut

Itse olen pääsääntöisesti hyväksynyt kutsut mutta jos tämä "kaveri" peeloilee jotain se on goodbye. Samoin silloin tällöin teen "syyssiivouksen" ja ulkoistan semmoisia henkilöitä joiden kanssa ei tule oltua missään tekemisissä. Sama koskee boxin puolta.
 
Vastaus: PSN-kaverikutsut

Mulle on nyt tullu kaksi tyhjää kaveripyyntöä JIMBOYH:ltä, terveisiä vaan ja rustaa seuraavaan pari tavua jotain tarinaa niin lisäilen listalle.
 
Vastaus: PSN-kaverikutsut

Kaikki hyväksytään! :D Puolet listasta varmasti ihan randominimiä joitten kanssa en oo kertaakaan pelannu koskaan. Mutta: ne ei sitte uskalla edes tulla pelaamaan ku lähetät kutsun tai alat höpöttelee. Mitä ihmettä?? :confused:
 
Vastaus: PSN-kaverikutsut

Olen tätä kaverikutsutouhua seurannut sivusta jonkin verran, koska kotona pelailee pari alakouluikäistä lasta netissä pelejä, joita lapsetkin voivat pelata (Guitar Hero:t, LBP, urheilupelit etc.). Heiltä kaverikutsu lähtee välittömästi, jos id viittaa vähänkin omiin kiinnostuksen kohteisiin tai suomalaisuuteen. Nämä kirkassilmäiset pienet idealistit haluavat kaverikseen juuri sen hahmon, jolla pelaat. Heitä viehättää se hassu hattu, joka sinulla on päässä. Tai se hieno kilpuri, jolla ajat ja voitat melkein jokaisen kisan. Heitä ei kiinnosta sinä pelin ulkopuolella pätkän vertaa. Heitä ei kiinnosta, jättikö tyttöystäväsi sinun toisen takia, ei myöskään asuntolainasi.

Kannattaa varmaan hylätä kaverikutsu, jos siltä tuntuu, koska siihen on mahdollisuus ;).
 
Ylös Bottom