Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSO ilmoitukset

Nova

New Member
Eli päätin tehdä tälle oman threadin. Täällä voi sopia peli ajat, kohtaamis paikat sun mut.

Elikkä saan tuon PSO ver.2:n ensi viikolla ja pelailen sitä ensin offlinenä (päivän tai pari) ja sitten siirryn verkkoon. Olisi tarkoitus kartoittaa mahdollista peli seuraa mutta siitä lisää myöhemmin (eli ensiviikolla). Eli voi ilmoittaa jo nyt jos pelikavereita löytyisi.
 
Minä voin tuota tulla pelailemaan, en tosin PC:n kautta saanut DC:tä kytkettyä joten ihan puhelinlinjojen kautta pitää pelailla. Näppäimistö tuossa pelatessa osoittautunee varmaan ihan käteväksi laitteeksi. Mutta minulla on yksi ongelma: PSO v.2 kysyy PSO v.1 serial ja access keyta, ei käy PSOv.2 keyt. Olen tuon PSO v.1:n omistanut, mutta sen myin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zzap
Minä voin tuota tulla pelailemaan, en tosin PC:n kautta saanut DC:tä kytkettyä joten ihan puhelinlinjojen kautta pitää pelailla. Näppäimistö tuossa pelatessa osoittautunee varmaan ihan käteväksi laitteeksi. Mutta minulla on yksi ongelma: PSO v.2 kysyy PSO v.1 serial ja access keyta, ei käy PSOv.2 keyt. Olen tuon PSO v.1:n omistanut, mutta sen myin.

Mahtavaa! Ihan puhelinlinjojen kautta minäkin pelaan. Itsellä ei vielä näppistä mutta hyvällä säkällä saan sen ensi viikolla.

Eli yritätkö siirtää sitä ver.1 hahmoa ver.2:seen?
Vai kysyykö se niitä tunnuksia joka tapauksessa?
 
Se kysyy niitä multa jokatapauksessa. Pitääkö mun jotenkin DC:n muisti formatoida? Kun se jostain tuntuu aina sen PSO 1:n serial keyn kaivavan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zzap
Se kysyy niitä multa jokatapauksessa. Pitääkö mun jotenkin DC:n muisti formatoida? Kun se jostain tuntuu aina sen PSO 1:n serial keyn kaivavan...

Hmm.. En osaa tuohon kyllä vastata :(

Kukaan muu ei osaa vastata? (ei taida DC:llä verkossa palaaminen muutenkaan kiinnostaa DC miehiä enään..)
 
PSO Worldissä sain vastauksen tuohon. Dreamcastin internal memory pitäisi tyhjentää, kuulemma onnistuu ainakin US planetweb bowserilla. Mutta mun pitäis tuo jostain ettiä ja polttaa, ei kukaan tiedä helpompaa keinoa? Xploder cheatti-vehjekin löytyy.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zzap
PSO Worldissä sain vastauksen tuohon. Dreamcastin internal memory pitäisi tyhjentää, kuulemma onnistuu ainakin US planetweb bowserilla. Mutta mun pitäis tuo jostain ettiä ja polttaa, ei kukaan tiedä helpompaa keinoa? Xploder cheatti-vehjekin löytyy.

Kokeilepa tätä .
 
Jokapuolelta tuntuu tuo ohje löytyvän, mutta ainakaan itse en saa tuota toimimaan. Olisiko tuo sitten vain US-Dreamcasteissa toimiva kikka.
 
Jos sinulla on CD-poltin ja Nero poltto-ohjelma niin vaikkapa täältä löytyy kätevä apuväline. Itsekkin tyhjensin aikoinaan DC:n muistin tuolla ohjelmalla, kun jenkki-PSO ver.2 ei suostunut yhteistyöhön PAL-PSO:n vanhojen tunnuksien kanssa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zzap
Minä voin tuota tulla pelailemaan, en tosin PC:n kautta saanut DC:tä kytkettyä joten ihan puhelinlinjojen kautta pitää pelailla. Näppäimistö tuossa pelatessa osoittautunee varmaan ihan käteväksi laitteeksi. Mutta minulla on yksi ongelma: PSO v.2 kysyy PSO v.1 serial ja access keyta, ei käy PSOv.2 keyt. Olen tuon PSO v.1:n omistanut, mutta sen myin.

Perhana, oli minullekin liian iso ja hankala operaatio yhdistää dc pc:n kautta verkkoon. Joten kerrotteko, miten sen saa suoraan puhelinpistokkeeseen? Eikös tarvikin olla puhelinosake silloin tms.. Että ei riitä, että pistän johdon dc:en ja siitä puhelinpistokkeeseen. Mitä kaikkea se vaatii, että pääsen PSO:ta pelaamaan?:confused:
 
Minua kiinnostaisi kanssa PSO:n nettipeli, mutta ei ole kakkososaa ja nettiliittymä on kaapeli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Minua kiinnostaisi kanssa PSO:n nettipeli, mutta ei ole kakkososaa ja nettiliittymä on kaapeli.

Eihän siinä kakkososaa tarvita; tehdään siitä avoin peli molemmille versioille (kokemusta ei ole mutta olen kuulut että onnistuu). Menet jollekin kaverille pelaamaan?

edit. Kyllä onnistuu tuo pelin salliminen molemmille versioille. Tarkistin ign.comista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan aajo
Mitä kaikkea se vaatii, että pääsen PSO:ta pelaamaan?:confused:
Ei kai se muuta vaadi, kuin että otat MTV3:n ilmaisen internet-liittymän ja laitat DC:n kiinni puhelinpistokkeeseen. Kai sulla Dreamkey 3.0 on?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zzap
Ei kai se muuta vaadi, kuin että otat MTV3:n ilmaisen internet-liittymän ja laitat DC:n kiinni puhelinpistokkeeseen. Kai sulla Dreamkey 3.0 on?

Mitenkäs muuten se DC:n muistin formatointi onnistui?
 
En sitä ole vielä suorittanut, kun iteltä ei polttavaa löydy. Pitää huomenna käydä kaverilla tuo polttamassa. DC:llä kyllä tuli netissä vähän aikaa surffailtua, aika kätevästihän se onnistuu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zzap
Ei kai se muuta vaadi, kuin että otat MTV3:n ilmaisen internet-liittymän ja laitat DC:n kiinni puhelinpistokkeeseen. Kai sulla Dreamkey 3.0 on?

Dreamkey 2.0 löytyy, 3.0:n saan ehkä ensi viikolla. Mutta tuo mtv3-liittymä on ihan outo asia. Mistä sen saa, ja mitä sillä käytännössä tekee? Ja eikai mikään ole ilmaista? Mitä, kun minulla on jo kuukausimaksullinen laajakaistaliittymä pc:ssä? Kävin katselemassa tuolla mtv:n sivuilla. Jos asennan "ilmaisen" liittymän netin kautta, sanottiin että 15 minuutin päästä se on automaattisesti käytössäni. Meinaako tämä siis, että vartin päästä kun surffaan netissä, menee minulta minuuttimaksu, vai mitä? Näiden nettijuttujen suhteen olen aika tumpelo, joten ei vittuilua :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jep, tänään tuli postissa PSO ver.2.
Kävin katselemassa mikä oli meno verkossa ja ilokseni Euroopan servereillä oli neljä sakemannia joiden kanssa vähän turisin (luulen kyllä että pilkkasivat mua kun saksaksi jotain möngersivät :)). Siis todella vähän koska ilman näppistä juttelu on täyttä tuskaa.
Käväisin myös japanin puolella jossa pelaajia olikin jo huomattavasti enemmän mutta en ymmärtänyt yhtään mitä puhuivat.

Mitenkäs muiden pelaajien laita? Zzap? aajo? Knight?
Onkos jo peli verkossa?

Jos jotain kiinostaa niin tässä hahmo:

Nova
RAmar
lv.6
ID: Purplenum

Elikkä ajattelin että viikonloppuna otettais pienet geimit.
Lauantaina kellään mitään menoa?
Jos sopii niin ilmoittelen myöhemmin tällä viikolla ajan, laivan ja blockin. Ja kyllä mukaan mahtuu vielä muitakin. Kaikki DC:n ja PSO:n omistajat mukaan!
 
Kertokaapa minulle viisaammat, että mitä eroa tuolla PSO ja PSO2:lla on? Jos kerran samassa nettipelissä pystyy olemaan sekä PSO1:lla pelaavia että PSO2:lla pelaavia..
 
Viittaan vielä edelliseen viestiini. :confused:
Jos joku kertoo peelolle, kuinkä tämä yhdistäminen käytännössä toimii. Kysyinkin kaiken oleellisen jo viime viestissä.. Auttakaa :eek:

Jos lauantaihin mennessä verkkoon saan, sopii mainiosti :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan aajo
Dreamkey 2.0 löytyy, 3.0:n saan ehkä ensi viikolla. Mutta tuo mtv3-liittymä on ihan outo asia. Mistä sen saa, ja mitä sillä käytännössä tekee? Ja eikai mikään ole ilmaista? Mitä, kun minulla on jo kuukausimaksullinen laajakaistaliittymä pc:ssä? Kävin katselemassa tuolla mtv:n sivuilla. Jos asennan "ilmaisen" liittymän netin kautta, sanottiin että 15 minuutin päästä se on automaattisesti käytössäni. Meinaako tämä siis, että vartin päästä kun surffaan netissä, menee minulta minuuttimaksu, vai mitä? Näiden nettijuttujen suhteen olen aika tumpelo, joten ei vittuilua :D
Jep. No ainaki toi MTV3:n internet liittymä vaatii normaalin puhelinliittymän toimiakseen. Eli pitää olla vielä tuollainen lankapuhelin liittymä toiminnassa.
No jos sinulla on laajakaista liittymä niin ei sulla mene minuutti taksaa silloin, kun menet nettiin tuon laajakaista liittymän kautta. Vaikka tilaisitkin tuon MTV3:n Internet liittymän. Mutta sitten, kun menet modeemilla normaaleja puhelinlinjoja(täällä maalla on vielä sellaisiakin:))pitkin nettiin MTV3:n Internet liittymällä niin sitten sinulta peritään minuutti taksa.
Toivottavasti tästä sai nyt jotain selvää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom