Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pso?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bushi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Okei, muutama päivä pelailtu... ei hakkereita, ainakaan siis mitään pk tai bsod juttuja. Duuppaajia on, mutta mitä sitten.

Muutamia parannuksia pelissä on tapahtunu, aseita ei voi pölliä jos kuolet, eikä toinen voi myöskään kusettaa kun esim. vaihdetaan tavaroita, koska peliin on lisätty "trade window" jossa tämä tapahtuu.

Muutenkin peli toimii loistavasti, ei lagituksia, eikä kaatumisia - ainakaan siis mulla.

Muutama bugi on myös korjattu, ovista ei pääse läpi huijaamalla, eikä se resta kikka toimi enää (niille jotka tietää ;) )...

Spread needle:ä ei onneks o näkyny.

Joo, sinne kaikki vaa, pentele! :D

Eli vielä tuosta live-jutusta.
Minulla on nyt toimiva live ja haluaisin ostaa tuon PSO:n offlinena pelattavaksi, ennen kuin saan kesätöistä rahaa noihin kk-maksuihin.

Jos ostan pelin ja käynnistän sen, pitääkö minun saman tien ostaa/aktivoida se Hunters License vaikka haluan pelata offlinessa?
Eli joudunko maksamaan noita kk-maksuja, vaikka en pelaisi onlinessa?
Tietysti käyttäisin aluksi sen ilmaisen ajan, mutta jos sen jälkeen en enää halua onlinena pelata, niin miten "perun" seuraavan kuukauden Hunters licensen?:confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Badass!
Minulla on nyt toimiva live ja haluaisin ostaa tuon PSO:n offlinena pelattavaksi, ennen kuin saan kesätöistä rahaa noihin kk-maksuihin.

Jos ostan pelin ja käynnistän sen, pitääkö minun saman tien ostaa/aktivoida se Hunters License vaikka haluan pelata offlinessa?

Mahtavaa! Hienoa, että edes joku tajuaa hyvän päälle...

Vastaus kysymykseen: ei tarvitse, PSO kiinnittyy gamertagiin, eli sitä ei voi pelata ennenkuin sinulla se on. PSOX ei sisällä mitään serial-numeroita, yms. Eli sen voi myös ostaa käytettynä.

Tietysti käyttäisin aluksi sen ilmaisen ajan, mutta jos sen jälkeen en enää halua onlinena pelata, niin miten "perun" seuraavan kuukauden Hunters licensen?:confused:

Tästä en ole aivan 100% varma, mutta sellaisen käsityksen olen saanut, että se ilmoittaa kun aika täyttyy... ja jos ei ilmoita voi lähettää mikkisoftalle mailia. :rolleyes:

Paljon on hakkereista ollu puhetta, mutta yhtäkään en oo vielä nähny... cheattereitä kylläkin, mutta niistä ei oo haittaa.

Muutama asia:

Pelaajia on keskimäärin noin 300 kerrallaan. Näin vähän koska jenkit ja japsit on suljettu pois "meitin" systeemistä. Eli sieltä löytyy vain eurooppalaisia. Nyt joku saattaa ajatella, että onpa vähän, totta, mutta se parempi.

Jos ajatellaan hakkereita niin niiden voima perustuu siihen, että heitä ei tunneta. Tällaisessä ympäristössä he jäävät hyvin nopeasti toiminnan ulkopuolelle. Toinen hyvä seikka on se, että ihmiset todella muistavat kuka olet. "Ainiin, eikös me pelattu eilen pari kenttää?" Tätä ei tapahtunu juuri koskaan dreamcastilla...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jep, H License aktivoituu kun laitat kiekon koneeseen ja kirjaudut Liveen (käsittääkseni). Mainittakoon nyt tähän väliin, että Hunters Licensellä on 2kk ilmainen peliaika - eli vasta kolmas pelikuukausi maksaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Jep, H License aktivoituu kun laitat kiekon koneeseen ja kirjaudut Liveen (käsittääkseni). Mainittakoon nyt tähän väliin, että Hunters Licensellä on 2kk ilmainen peliaika - eli vasta kolmas pelikuukausi maksaa.

Kirjottelin just tossa omaa... mutta ei näin. Lisenssi aktivoidaan itse. Silloin kun itse haluaa. Aika alkaa vasta siitä.

Nyt selkisi, kiitos!

Käyn varmaan jossain vaiheessa ostamassa pelin ja sitten minutkin löytää sieltä, ainakin tuon 2kk ajan ;)

Kävinkin ostamassa pelin saman tien:D .

Kasvatan hahmoa offlinessä kuitenkin jonkin aikaa ennen kuin uskallan tulla onlineen pelaamaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan reze
Kannattaako PSO:a ostaa yksinpelattavaksi kun en haluaisi maksaa niitä maksuja niin aattelin kysyä että onko siinä kuinka paljon pelattavaa yksinpelillä. Ja eihän niitä maksuja joudu maksamaan jos pelaa yksin pelillä??

Se vähän riippuu henkilöstä, mutta ite en jaksa offline:ssa juuri pelata. Se nyt on vain niin, että kun on kerran saanut maistaa PSO:ta online:ssa niin ei offline tunnu sen jälkeen miltään... mutta tässä silti asiat, jotka löytyy offline:sta.

Episode 1: DC:n versiot 1 ja 2

Neljä kenttää: Forest, Cave, Mines, Ruins

Jokaisessa neljä vaikeustasoa, joista vaikein on rakenteeltaan (viholliset, grafiikka) hieman erilainen.

Lisäksi kasa erinäisiä tehtäviä joita voi suorittaa saadakseen tavaroita, rahaa, jne.

----

Episode 2: Oma versionsa, ei mitään tekemistä DC:n kanssa.

Neljä kenttää: Temple, Spaceship, Seabed ja Central Control

Taas samat neljä vaikeustasoo. Viimeisestä tasosta en tiedä onko se erilainen vai ei...

Tehtäviä ep. 2:sessa ei ole.

Peli muodot:

Normaali seikkailu, Challenge ja Battle jokaisessa 1-4 pelaajaa.

Tässä se kutakuinkin on mitä siinä pelissä voi offline:ssa tehdä.

Bushi: Sanotko, että Episode 2 on eri kuin DC:llä tullut PSO1 ver.2?Itse en ko. peliä koskaan kerennyt testaamaan/omistamaan (toivottavasti vielä joskus).

Mainittakoon vielä, että offlinessa saa parhaimmat/huvittavimmat "nyyppä-aseet". Pitkän ja tuskallisen session päätteeksi (itseasiassa kahden sellaisen) käteen jäi 100,000 mesetaa, G-ASSASIN SABERS ja SOUL EATER (capseina sen takia, että näin erottuu special-weaponit ja saan brassailla :)). SE:tä lähdin hakemaan, mutta matkaan tarttui Cavesin kohdilla Grass Assasinin kädet, jotka sittemmin muunsin G-A Saberseiksi - vaativat 390 ATP, minulla vasta hieman alle 300, eli matkaa on vielä kuljettavana. Mikäli joku haluaa, voin kertoa miten saada SOUL EATER -viikate. Muutoin en siitä viitsisi runoilla, jos kukaan ei sitä tahdo tietää.

G-ASSASIN SABERS onkin sitten vaikeampi, Cavesissa majaileva Grass Assasin pitäisi saada tiputtamaan Grass Assasins armsit ja oli _todella_ harvinaista, että sain sen itemin jo normalilla. Voin kertoa miten muuttaa ne aseiksi ja muutkin löytämäsi itemit, mutta en pysty kertomaan tarkalleen miten saisit nämä armsit ja shieldit (aivan, joistakin vihollisten tiputtamista itemeista voi tehdä myös shieldejä ja armoreita)

Toinen on Akikos Frying Pan (vielä hakusessa, menin aloittamaan uuden pelin hardilla, niin nyt se on tehtävä vaikeimman kautta = kaikki questit läpi uudelleen :/). Hulvaton ase, nimensä mukainen - eli iso paistinpannu, tehokas ja hauska ase. Tämänkin voin kertoa teidän tahtoessanne.

Muuta en sitten DC-ajoilta muista. Kaipaan kovasti Doublesaberia :/

Bushi: Sanotko, että Episode 2 on eri kuin DC:llä tullut PSO1 ver.2?Itse en ko. peliä koskaan kerennyt testaamaan/omistamaan (toivottavasti vielä joskus).

Kyllä. :D Uudet kentät, uusi pioneer 2, bossit, etc.

Ja niitä harvinaisuuksia löytää nyt myös offline:sta paljon enemmän. Tosin lopulta kaikki hieno kama on edelleen siellä onlinessa.

Jos sulla on jo se Xbox versio nii mee koittaan... :rolleyes:

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bushi
Kyllä. :D Uudet kentät, uusi pioneer 2, bossit, etc.

Ja niitä harvinaisuuksia löytää nyt myös offline:sta paljon enemmän. Tosin lopulta kaikki hieno kama on edelleen siellä onlinessa.

Jos sulla on jo se Xbox versio nii mee koittaan... :rolleyes:

Kappas kerpelettä. Luulin vaan, että Pioneer 2 uudistettiin.

Totta, totta, mutta esim. Akikos FP ja SOUL EATER on saatavilla vain offlinen quest-moodista. Tietty sen voi saada joltakin hyvä henkiseltä kanssapelaajalta, mutta sen arvo ei ole sama. Ton eteen kävin tuskaisia taistoja, kohtia jolloin huomasin olevani liian heikko ja tarvitsevani level uppausta, mutta oli se kyllä sen väärti.

Tiedät kyllä miksen siellä onlinessa pelaa - vielä.
Toivottavasti saan vastauksia ja toimia pian Isolta M:ltä. Siihen asti tasoilen ja keräilen offlinessa (30 lv. HUmar, 4lv. FOmar ja 3.lv RAmar :p)

Totta, totta, mutta esim. Akikos FP ja SOUL EATER on saatavilla vain offlinen quest-moodista. Tietty sen voi saada joltakin hyvä henkiseltä kanssapelaajalta, mutta sen arvo ei ole sama. Ton eteen kävin tuskaisia taistoja, kohtia jolloin huomasin olevani liian heikko ja tarvitsevani level uppausta, mutta oli se kyllä sen väärti.

(30 lv. HUmar, 4lv. FOmar ja 3.lv RAmar :p)

Yep, yep. multakin löytyy toi soul eater ja itse istuin sen koneen ääressä ja kiroilin (tylsyyttä) kun sitä etin. Tosin en sitä kylläkään käytä, koska mullakun on toi mahtava rappy's fan+32 jonka itse teetin Dr. Montaquella Rappy's wing:ista. Sentimentaalista arvoa, you know.

Lv 30!? Great! Jokos magi on yli 100? Se toimii meinaan vähän erilailla tässä versiossa... 100 = rare mag. :rolleyes: Kun oot netissä niin kysypä joltakulta, että "kenellä on Pikachu"... :D

Yep, yep. multakin löytyy toi soul eater ja itse istuin sen koneen ääressä ja kiroilin (tylsyyttä) kun sitä etin. Tosin en sitä kylläkään käytä, koska mullakun on toi mahtava rappy's fan+32 jonka itse teetin Dr. Montaquella Rappy's wing:ista. Sentimentaalista arvoa, you know.

Lv 30!? Great! Jokos magi on yli 100? Se toimii meinaan vähän erilailla tässä versiossa... 100 = rare mag. :rolleyes: Kun oot netissä niin kysypä joltakulta, että "kenellä on Pikachu"... :D

Milläs vaikeusasteella se rappy tiputti tuon wingin? Ja oliko ihan Rag vai kenties rareakin rarempi Al?

toi 30lv. oli kyllä vääntöä vajaassa viikossa. Mieti nyt, normal ja offline. Normal ja onlinessa saa useamman pojon enemmän ja 20lv. jälkeen olis päässy hard-servuille. Magi on vielä 79/80, siis 100lv. mag on rare? Wtf? Mutta joo, urbaani legenda kertoo Sonic magista, mahdollisesti tunnetaan PSO:ssa nimellä Soniti/Sonichi, niiden saaminen on kuitenkin yhtä älytöntä työtä :p Ei mahdotonta, mutta sanotaan, että vaikeampaa saa hakea. Screenshoteita näin aikanaan myös Dreamcast ja Genesis (MegaDrive) Magit, ne olis kyl kiva saada. Miten on mahdollista saada Pikachu? Vai onko se vain otus joka on sinnepäin?

Milläs vaikeusasteella se rappy tiputti tuon wingin? Ja oliko ihan Rag vai kenties rareakin rarempi Al?

toi 30lv. oli kyllä vääntöä vajaassa viikossa. Mieti nyt, normal ja offline. Normal ja onlinessa saa useamman pojon enemmän ja 20lv. jälkeen olis päässy hard-servuille. Magi on vielä 79/80, siis 100lv. mag on rare? Wtf? Mutta joo, urbaani legenda kertoo Sonic magista, mahdollisesti tunnetaan PSO:ssa nimellä Soniti/Sonichi, niiden saaminen on kuitenkin yhtä älytöntä työtä :p Ei mahdotonta, mutta sanotaan, että vaikeampaa saa hakea. Screenshoteita näin aikanaan myös Dreamcast ja Genesis (MegaDrive) Magit, ne olis kyl kiva saada. Miten on mahdollista saada Pikachu? Vai onko se vain otus joka on sinnepäin?

Ihan normaali rappy se oli, aste oli hard.

No joo... ei se ihan oikeasti pikachu ole, mutta niin ihmiset yleensä luulee... oikea nimi on sato. Ite oon nähnyt omani lisäksi vain yhden ja sekin oli sininen - eli aika rare, vai hä? ;) Ja se lv 100 mag toiimii siten, että kaksi samaa statsia täytyy olla samat. Tämä riippuu hahmosta ja sen section id:sta. Tsekkaa PSOWorld.
Tää on uusi feature GC:n ja Xbox:in versiota varten.

Useet väittää, että magin kasvattaminen on vaikeaa, ja pah... se on menny multa aina yli hilseen, että miksi. Tässä "pikachun" arvot:

def 50 pow 50 dex 50 mind 50 syncro 120% iq 200

Useet väittää, että magin kasvattaminen on vaikeaa, ja pah... se on menny multa aina yli hilseen, että miksi. Tässä "pikachun" arvot:

def 50 pow 50 dex 50 mind 50 syncro 120% iq 200

Magin kasvattaminen on vaikeaa!
Itse olen onnistunut kasvattamaan kaksi samaa magia ja nyt aloitin kolmannen kasvattamisen, josta yritän saada rare-magin.

Soniti niminen Mag on olemassa (joskaan se ei näytä yhtään Sonicilta), kuin myös megadrive, dreamcast ja master system(!) magit. Nuo edellämainitut magit tehdään muuten Mag Celleistä, jotka ovat varmaan tosi harvinaisia.

Magin kasvattaminen on vaikeaa!
Itse olen onnistunut kasvattamaan kaksi samaa magia ja nyt aloitin kolmannen kasvattamisen, josta yritän saada rare-magin.

Soniti niminen Mag on olemassa (joskaan se ei näytä yhtään Sonicilta), kuin myös megadrive, dreamcast ja master system(!) magit. Nuo edellämainitut magit tehdään muuten Mag Celleistä, jotka ovat varmaan tosi harvinaisia.

Hmm... se riippuu miten sen tekee, level kerrallaan niin helpommaks ei enää tuu. Se vie tosin enemmän aikaa.

Itellä on tulossa vasta kaksi lisää. Yksi valmis. Tästä nähdään se ero kuinka kauan siihen menee...

Soniti tosiaan tehdään cellistä ja ne muut myös. Jotkut tosin sanoo, että xboxin versiossa niitä ei pitäis vielä saada :eek: tästä nyt ei taas oo tietysti mitään varmuutta...

PSOW kirjoittaa:

Deltina_Wildfire writes "Microsoft released a mandatory patch to PSOX today in an attempt to stop duped items from spreading. The patch is automatically downloaded to the Xbox hard drive when you attempt to log into PSOX. It stops the online and offline shops duping."

Hahaa! :D Siinä duuppaajille prkl!

Jumankauta... täällähän (siis PSOssa) alkaa olla jo aika paljon porukkaa. En ihan tätä odottanu, mutta hemmetti on se vaan hienoo. Taitaa olla jo noin kaks tiimiä kasassa kaiken kaikkiaan. ;)

Ylös Bottom