Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pso?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bushi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minkälainen taistelu systeemi PSO:ssa on onko se vuoropohjainen niinkuin FF:ssä, vai onko se sellainen et mennää ja piestää vaan??

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan reze
Minkälainen taistelu systeemi PSO:ssa on onko se vuoropohjainen niinkuin FF:ssä, vai onko se sellainen et mennää ja piestää vaan??
Tämä jälkimmäinen. Sopii kyllä online peliin paremmin eikä tuo yksinpelissäkään syletä.

Joo kylläpä hyvinkin - real-time. Kolmen comboissa. Ja hyvin toimii.

ep. 3 onkin jo sitten vuoropohjainen. Se ei enää oikein kiinnosta. :(

Minä sain rare magin hankkimalla sille arvot 25/25/25/25.Mietiskelen tässä että voikohan se muuttua takas tavalliseks magiks,jos muuttaa arvot ihan erilaisiksi,vai pitääkö sillä pitää arvot samankaltaisina??

Mullaki on peli ja selvästi paras live-peli. Ennen en ole pelannu, eilen alotin ja tuntuu jo nyt parhaalta peliltä pitkiin aikoihin. Toi mun eka kommenttihan on täysin roskaa. sori siitä. En varmaan edes tiennyt tästä pelistä enkä edes muistanut lähettäneeni sitä. Uskomattoman monipuolinen ja addiktiivinen peli, jota jaksaa tahkota varmaan _LOPUTTOMIIN_

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
En varmaan edes tiennyt tästä pelistä enkä edes muistanut lähettäneeni sitä. Uskomattoman monipuolinen ja addiktiivinen peli, jota jaksaa tahkota varmaan _LOPUTTOMIIN_

Kahden kuukauden aikana 300 tuntia Gamecube PSO:ta sai minut lopettamaan pelin. En tiedä miksi, mutta eräänä päivänä mielenkiinto vain loppui.
Peliin tulivat myös useat cheatit, eli pystyit tekemään oikeastaan mitä vaan hahmollesi, lukuun ottamatta suoraan ykkös levelistä kahdellesataa siirtymistä.
Mielenkiintoni loppui myös kun uusia esineitä tai aseita ei enää pahemmin löytynyt. Mutta täytyy todellakin sanoa, että addiktiivisin peli mitä tähän mennessä olen pelannut. Suosittelen, että olette kaikki legittejä. :cool:

Mullaki on peli ja selvästi paras live-peli. Ennen en ole pelannu, eilen alotin ja tuntuu jo nyt parhaalta peliltä pitkiin aikoihin. Toi mun eka kommenttihan on täysin roskaa. sori siitä. En varmaan edes tiennyt tästä pelistä enkä edes muistanut lähettäneeni sitä. Uskomattoman monipuolinen ja addiktiivinen peli, jota jaksaa tahkota varmaan _LOPUTTOMIIN_

Sieltä se tuli!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Kahden kuukauden aikana 300 tuntia Gamecube PSO:ta sai minut lopettamaan pelin. En tiedä miksi, mutta eräänä päivänä mielenkiinto vain loppui.
Peliin tulivat myös useat cheatit, eli pystyit tekemään oikeastaan mitä vaan hahmollesi, lukuun ottamatta suoraan ykkös levelistä kahdellesataa siirtymistä.
Mielenkiintoni loppui myös kun uusia esineitä tai aseita ei enää pahemmin löytynyt. Mutta täytyy todellakin sanoa, että addiktiivisin peli mitä tähän mennessä olen pelannut. Suosittelen, että olette kaikki legittejä. :cool:

Xbox versiossa ei ainakaan kukaan vielä ole suomalaisten hahmoja sekotellut.se on tosin totta,että moni käyttää hakattyjä aseita,mutta oman pelinsä ne sillä pilaavat.

Vai sopisko hackattu paremmin ;)
Hacker - Hacked - Hakkeroitu - Hackattu
Turhaa pilkun*ussintaa mut silti

Tai paremminkin voisimme puhua Glitcheistä joita voit käyttää pelkällä ohjaimella.

Kuten, maxed stats glitch (Jopa lv 1), dupe, multi equip ja muita. Tällaisia cheatteja lähinna tarkoitin ja samat hommat ovat myös xboxissa.
Mikä on taas huono asia, sillä esim. et voi enää luottaa siihen, että voitat battlessa level 1 tyypin vaikka itse olet 150.

EDIT: Ja Hacked sanaa et voi täten ainakaan vielä käyttää.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Duuppaamisen ei pitäis onnistua ilman action replayta... ei enää... noista muista en ole edes kuullut xboxin yhteydessä.

Enkä mä. :rolleyes:
Surer aion säilyttää sitä NUG2000-bazookaa asti ainaki siihen asti että näen millanen se on. Tosin heti alussa haiskahti ku +32 grindattu ja sain sen tosta vaan.

Jee nousin tänään levelit 37-->41 ja lisäksi pääsin "very hard"-tasolle josta saa taas nopeaa nostettuu leveleitä.
On ne Jungle-kentät niin kauniita että silmiä pitää hierasta.
Miten joku voi puhua edes huonosta grafiikasta kun se on tuota tasoa?

Aseen laillisuutta ei enää näe siitä grindausmäärästä, koska osa laillisista aseista nousee jopa yli kahteen sataan. Sen onko ase crackatty vai ei näkee yleensä niistä %-luvuista eri elementeille, kuten native, a.beast, etc. Jos luvut nousevat yli 50% kannattaa "huolestua"...

Vanha PSO sanonta: "Jos se tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, niin se on..."

Ylös Bottom