Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pibe sanoi:Nyt joku **** pelitin arvio ei varmaan auta asiaa, vaan joku *** jenkkilehden arvio?
"87
Pelit (Finland)
Advance Wars for PSP. Luckily there are also new ideas, like stackable units, mines and destructible forest. Too bad it is only for two players. [Sept 2006]"
Ja kyllä sille PSP:lle on imo niitä **** klassikoita jotka ansaitsevat todella mojovan arvosanan.
No käytetäänpäs samantyylistä argumenttia, mitä itse viljelit toisessa ketjussa; henk koht annan jenkkien keskiarvoille piut paut. Pelitin arvosteluasteikko on rautaa!Zoukka sanoi:Joo jospa ei mennä tälle "etsinpä hyvän arvostelun pelistä" linjalle. Field Commander on selkeästi kämäisempi kuin esikuvansa.
Yksinkertaisesti siksi, että olen sitä mieltä että PSP:lle on paljon enemmän klassikoita kuin DS:lle. Toiseksi vihaan **** ylimielistä asennettasi ja sinua vastaan on aina mukava sanoa jotain.Zoukka sanoi:Ja mikä oli sitäpaitsi inttämisesi tarkoitus ??
Ja mitäs klassikkoja sitten kilpailijalla on? Minipelejä.Zoukka sanoi:Ja olenko sanonut, ettei psp:llä klassikkoja olisi ? Niitä on vain valitettavan vähän.
Pibe sanoi:Ja mitäs klassikkoja sitten kilpailijalla on? Minipelejä.
Kyllä ketjun aloittaja, osta PSP DS:n rinnalle. Pääset sitten pelaamaan ihan pelejäkin.
Niin no, kuten sanoinkin aiemmin, tämä on pelimausta kiinni. Kyllä PSP:lle silti on ilmeisesti laadukkaita pelejä, koska olen aika nirso pelien suhteen ja silti olen pelannut sillä ihan helvetisti. Zoukka (Vanha PS-fani) on vaan lähtenyt Sonyä vastaan omalla kampanjallaan ja haluaa näin todistaa internetyhteisölle, ettei ole fanipoika.nothing sanoi:Tämä kertoo vissiin jotain pelimaustasi... No sanotaan nyt näin... PSP ollut julkkarista saakka ja DS viime syksystä. PSP:lle ostanut 3 peliä (no uusi MGS tulee jossain vaiheessa hommattua) ja DS löytyy jo 10 peliä, joista ainoastaan pari on minipelejä Wario ja Zoo Keeper. Tai no kai tuo Brain Training on myös minipelejä. Mutta silti niitä minipelejäkin on ollut todella mukava pelata.
Mutta alkuperäiseen kysymyskeen. Jos kaipaat mukavaa pientä mediasoitinta ja jos yhtään kiinnostavia pelejä löytyy, niin ainakin nykyhinnoilla on ihan hyvä ostos.
Paolo sanoi:PSP:n pelikirjasto on todella laaja, tosin Suomalaisten kauppojen valikoima on torso.
Onneksi eivät ole tämän laitteen pelit aluekoodattuja...!
nothing sanoi:Niin no onneks Sony varmisti ettei minulta tule pelien muodossa saamaan enää penniäkään ikinä. Jos näitä pelejä olisi esim. play-asiasta saanut tilata, niin olisi Acid2 ja Portable Ops tullut ainakin hommattua.
www.yesasia.comnothing sanoi:Niin no onneks Sony varmisti ettei minulta tule pelien muodossa saamaan enää penniäkään ikinä. Jos näitä pelejä olisi esim. play-asiasta saanut tilata, niin olisi Acid2 ja Portable Ops tullut ainakin hommattua.
Pibe sanoi:www.yesasia.com
Sinne käy jopa play-asian tunnarit ja pelit on halpoja.
EDIT: Tiesitkös muuten, että Nintendo on käynyt myös eurooppaan laitteiston myymistä vastaan sotaa?
Ja mitäs klassikkoja sitten kilpailijalla on? Minipelejä.
Kyllä ketjun aloittaja, osta PSP DS:n rinnalle. Pääset sitten pelaamaan ihan pelejäkin.
Zoukka (Vanha PS-fani) on vaan lähtenyt Sonyä vastaan omalla kampanjallaan ja haluaa näin todistaa internetyhteisölle, ettei ole fanipoika.
"Vallan keskinkertainen tekele. Tekisi mieleni jopa oksentaa!"
Kiitos samoin (ainakin näin foorumeilla)Zoukka sanoi:Ei mitään henkilökohtaista, mutta Pibe edustaa ihmisryhmää jota vihaan. Jo periaatteesta.
Minä olen rehellinen ihminen ja puhun asioista juuri niinkuin näen ne. Juuri tuo "UMD-masiina" on monen ihmisen harhaluulo. Se, että formaatti floppaa täysin elokuvamuodossa, ei tarkoita etteikö koneelle voisi tulla silti hyviä pelejä.Zoukka sanoi:Jo tämä näyttää, että et sinä vakavalla naamalla ole täällä neuvomassa kysyjää vaan hypettämässä UMD-masiinaa ja dissaamassa DS:ää. Säälittävää.
A. Huono sinulle.Zoukka sanoi:A. Olen edelleen Sony-fainpoika.
B. Minulla ei ole muuta todistettavaa nettiyhteisöille kuin se, että Sony fanitkin voivat käyttää aivojaan. Ja sinä et rehellisesti sanottuna auta asiaa.
C. Pidä turpasi kiinni jos et ole pelannut DS:llä. (ja pelaamiseksi ei riitä "kokeilin kaverilla")
Ymmärsin threadin täysin ja siksi en ruvennut luettelemaan mm. Mind Quiz (Dr Kawashima Brain Training Portable) - tyyppisiä pelejä. (kuinkakohan moni edes tietää että tämä "yyberi" DS-"peli" on myös PSP:lle?) Daxter ei ole muuten millään tapaan rinnastettavissa luettelemiisi peleihin. PSP ja DS ovat kaksi täysin eri tyyppistä laitetta ja mielestäni DS kannattaa ostaa jos tykkää PS2-tyyppisistä peleistä (toimintaa, seikkailua, ajelua, ym.)Zoukka sanoi:Sitäpaitsi Pibe et tainnut oikein älytä threadin ideaa. Siinä kysyttiin kannattaako DS:n omistajan ostaa psp:tä. Ei psp:n hankintaa yleisesti. Juuri tästä syystä dissasin Field Commanderia (ADVANCE WARS), Daxteria (NSMB, YOSHIS ISLAND 2, MARIO 64) jne...
Minä olen huomannut kyllä, että muutkin koneet ovat hyviä kuin Sonyn tekeleet. Tämän takia omistan sonyn koneiden lisäksi GameCuben, Xboxin ja Xbox360:n. Olen pelaaja ja ostan mistä pidän ja jos en satu pitämään, myyn.Zoukka sanoi:Mene vähän aikaa itseesi ja mieti millaisen kuvan sinusta ihmiset saavat kun meuhkaat kuola valuen psp:n puolesa ja haukut muita SAMALLA fanipojiksi ? OIkeasti elämää on Sonynkin ulkopuolella. Eikä se tarkoita Sonyn hylkäämistä.
Ymmärrän tämän ja ymmärrän myös jos modet puuttuvat peliin.Zoukka sanoi:Ja jos joku mode kokee, että haaveet kaatuu tämän threadin takia niin viestit vaan poistoon. Mutta minä kyllä puolustaudun jos joku syyttelee sormella silmään.
EDIT: Ennen kuin rupeat osoittelemaan sormella foorumeilla ihmisiä, tutki heidän postauksia ja mielipiteitä. Sinun naurettavuuksia on kyllä tullut seurattua jo hyvän aikaa ja sen takia "uskalsin" sanoa sinua tekopyhäksi.
Pibe sanoi:Ja mitäs klassikkoja sitten kilpailijalla on? Minipelejä.
Itse ajattelin juuri samaa, mutta enpä jaksanut kirjoittaa.pelle sanoi:ai että joku daxter on keskinkertainen mutta mp:hunters on sitten loistava?
Se oli puhdasta provoa provottajalle.Smirre sanoi:Ensimmäiset viestit oli vielä suht puolueettomuuden rajoissa.
Eipä ollut sitten ihme, että heti seuraavat viestit meni jo puhtaasti fanboyn puolelle. Kukaan normaali pelaaja ei änkytä tälläistä jälkeä mitä itse menit taas tekemään.
Siis. PSP:lle on paljon todella surkeita pelejä, mutta se ei poista vaihtehtoa, että sille olisi myös hyviä pelejä. PSP ja DS ovat, kuten aiemminkin taisin sanoa, kaksi täysin erilaista laitetta. Täysin erilaisten pelitarjontojen takia. Itselleni DS oli täysin turha ostos ja PSP osui taas loistavasti omaan makuun.Smirre sanoi:On se kumma, että konetta jolla ei ole (olevinaan) muita kuin klassikkopelejä ei ostetakaan niin hanakasti kuin kilpailijaa![]()