Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP Laturi ei lataa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samismiley
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

samismiley

New Member
Eli yhtäkkiä laturini ei ladannut PSP:täni eli kun laitoin pistokkeen seinään ja johdon kiinni PSP niin PSP:heni ei tullut POWER ledin kohdalle punaista valoa, ja muutenkaan tämä ei lataa enään? Missä voisi olla vika? WLAN kytkin on pois päältä.

Vastaus: PSP Laturi ei lataa?

Tee eka perus tarkistukset, akku irti ja takaisin kiinni, katso onko laturi kunnolla kiinni seinässä ja toinen pää hyvin koneessa. Kokeile laturia toisessa pistorasiassa. Kannattaa myös kokeilla lämpeneekö se, pieni lämpeneminen on normaalia, mutta jos näpit alkaa palamaan on laturisi todennäköisesti kaput.

Olen kokeillut nuo kaikki, mutta unohdin mainita, että sitä ennen kokeilein vahingossa 6V laturia. Että olisiko joku osa kärähtänyt PSP sisällä? Jos joku tietää jonkun joka korjaa PSP niin voisi kertoa minulle.

minkä verran ja minkä laista virtaa se muuntaja antoi ulos? On todennäköistä, että koneestasi kärähti osia, sillä orkkis laturi työntää pihalle 5V ja 2A tasavirtana.

ps. Suosittelen ottamaan yhteyttä Sonyn huoltoon.

Kokeieppa vielä semmoista, että otat akun koneesta veks ja panen psp:n latinkiin. Tässä vaiheessa mikään valo syty, joten laitat siihen virrat päälle katkaisimesta. Jos kone herää henkiin, niin silloin sulta on mennyt vain akku, mutta ellei mitään tapahdu, niin tiedät akun olevan ehjä ja vian itse laitteessa.

Eli vika oli emolevyssä, ja itse emolevy lentää roskikseen, mutta muut osat säästän ja ostan uuden PSP 2vko päästä.

Onko normaalia että psp ei lataudu jos wlan on päällä? Omassa ja siskon laitteessa sama juttu eli psp latauksessa ja oranssi power valo, mutta kun menee vaikka nettiin valo muuttuu vihreäksi vaikka laturi on edelleen kiinni. Kun sulkee selaimen niin valo muuttuu taas oranssiksi.

Onko normaalia että psp ei lataudu jos wlan on päällä? Omassa ja siskon laitteessa sama juttu eli psp latauksessa ja oranssi power valo, mutta kun menee vaikka nettiin valo muuttuu vihreäksi vaikka laturi on edelleen kiinni. Kun sulkee selaimen niin valo muuttuu taas oranssiksi.
On normaalia. Akun virta ei kuitenkaan kulu kun pidät PSP:tä johdossa ja WLAN on päällä.

Totta , mutta uudessa Slim and Lite mallissa akku latutuu silloinkin , kun on WLAN päällä :D

Ylös Bottom